Til hunter

DeletedUser

Guest
Blabla:rolleyes: vi er fiender for alltid johvij.

Hva i huleste har det under "Stammer og medlemmer" å gjøre? Hvorfor skal du spamme et stakkars ny spillers forsøk på å få flere medlemmer?

Lær deg litt normal folkeskikk og respekter andre.

At du ser på meg som din egen fiende? Høres perfekt ut for meg.

Hadde du hørt på meg og mine råd/anbefalinger så hadde ikke dine 4 byer røket uten motstand.. LOOOOL

Tror du at du overlever dette spillet uten en eneste forsvarstropp? Nei, tydeligvis ikke. Beklager, må le av dette. Og faktiskt kjekt å se at du mistet dine 2 siste byer også nå. Hmmmm. Kanskje du faktisk burde hørt på oss mer erfarne allikevel..

Noe å tenke på i fremtiden? At vi voksne ikke er så dumme allikevel?


LOL: Fant denne under en annen post på "Stammer og medlemmer"
Koffø ska deko "store" spame ned tråden til alle som skrive noe seriøst her?!
Han vil ha med medlemmer til stammen sin og dere kommer og lager mølje av hele tråden, eg er så lei av det!:mad::mad::mad::mad::D
Det var vel egentlig å KASTE STEIN I GLASSHUS.
Men kanskje du ikke har lært hva det utrykket betyr enda på skolen!
 
Sist redigert av en moderator:

Hunter

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Haha:coo: Vi får se hvordan det går, v3 er kjedelig uansett.

lykke til mot SR i framtida:p

pluss og motstanden dere får er selfølgelig liten når eg er på skuln me den ...... matten!

Og nei, jeg har ikkje tenkt og høyre på dine råd, jeg spiller som jeg liker det...
 
Sist redigert:

Hunter

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Og koffø lage du et heilt topic te ein av Tribalwars minst viktige personer?:p

Må nesten sei takk:D
 

DeletedUser

Guest
@Trådstarter : GTFO! Hunter = PwnZor!

Hunter <3<3<3<3<3
 

Hunter

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Yea! Du er jammen flink og rekne Jovhij (eller hvordan det skrives, aldri lært meg det navnet:p)

Du får kose deg med byene mine... for tviler på at du overlever lenge... for eg har alltids kontakter i nærheten av deg;)

DarkMoon <3 du støtter meg alltid:cool:

King Herodes nynorsk e tøft ja, men detta e dialekt blanda med nynorsk;)

og ja, du kunne sendt meg ein PM, men siden du er så erfaren ville du vel ha dette kleist opp i fjeset på deg... så blir du enda mer erfaren
 
Topp