Til ingos - SR

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Haha, dette må være et av v3's beste eksempler på herlig propaganda...
Her får du virkelig med deg massene! Ingos på 600k merker nok veldig at den tapte nuken svir :cool:
 

Skinny

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
tipper han hadde det grusomt...

men bra propaganda ja, nå vet vi iaf at han er en nuke svakere!!!
 

Skinny

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
På tide å ta han ned! HAN HAR MISTET EN NUKE!

ALARM ALARM

Har flere litt personlige spørsmål rettet mot deg.

Hvor ofte skifter du forumsignatur? 1 gang daglig? 2 ganger? Er det blitt sport for deg å gjøre dette, og nøyaktig hvorfor gjør du det?

Nattskift er underholdende, oh yes.
 

DeletedUser

Guest
Har flere litt personlige spørsmål rettet mot deg.

Hvor ofte skifter du forumsignatur? 1 gang daglig? 2 ganger? Er det blitt sport for deg å gjøre dette, og nøyaktig hvorfor gjør du det?

Nattskift er underholdende, oh yes.

************ er det du babler om?! Kan ikke han leke seg i Photo Shop hvis han vil?
Dessuten er dette bare spam av en allere idiotisk tråd.

On-topic: Ingos kan nok ikke angripe noen på en stund nå. Han har ikke nuken sin..
 
Sist redigert av en moderator:
Reaksjonspoeng
1
Har flere litt personlige spørsmål rettet mot deg.

Hvor ofte skifter du forumsignatur? 1 gang daglig? 2 ganger? Er det blitt sport for deg å gjøre dette, og nøyaktig hvorfor gjør du det?

Nattskift er underholdende, oh yes.

Jeg skifter signatur når jeg føler for det, ofte flere ganger daglig. Det er ikke sport for meg, men det photoshop er en hobby og det er gøy.
 

Skinny

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
What the fuck er det du babler om?! Kan ikke han leke seg i Photo Shop hvis han vil?
Dessuten er dette bare spam av en allere idiotisk tråd.

On-topic: Ingos kan nok ikke angripe noen på en stund nå. Han har ikke nuken sin..

Du ser jo klart og tydelig hva jeg "babler" om. Jeg har ikke sagt at det er noe galt i at han leker seg i Photoshop (Skrives i et ord. Ikke Photo Shop), tvert imot, jeg liker Photoshop(Fortsatt et ord) selv jeg og har jobbet i 2 år for tv2 hvor jeg brukte programmet aktivt. [irony]Håper dette holder som bevis for at jeg ikke prøvde å mobbe Multe. :( [/irony]

Jeg bare spurte noen spørsmål jeg, fordi jeg kjedet meg, og fordi denne tråden blir stengt uansett.
 

DeletedUser

Guest
Du ser jo klart og tydelig hva jeg "babler" om. Jeg har ikke sagt at det er noe galt i at han leker seg i Photoshop (Skrives i et ord. Ikke Photo Shop), tvert imot, jeg liker Photoshop(Fortsatt et ord) selv jeg og har jobbet i 2 år for tv2 hvor jeg brukte programmet aktivt. [irony]Håper dette holder som bevis for at jeg ikke prøvde å mobbe Multe. :( [/irony]

Jeg bare spurte noen spørsmål jeg, fordi jeg kjedet meg, og fordi denne tråden blir stengt uansett.

Du var vel... Leiemo(r)der?
 

DeletedUser

Guest
En tråd som dette er litt vel.. Usaklig. Takk til Darkmoon for å ha understreket mitt poeng med sin siste post :)

Geschlossen.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp