Til støtte for Lemmy

DeletedUser

Guest
Det er ikke min jobb å bestemme det. men hvorfor skal vi unngå det? Jo, det blir jo mindre kamp. Men i og med at så mange søker seg over så viser det at ledelsen til ODA burde byttes ut, når man får så mange til å bytte side, så er noe helt klar galt.

Sier ingenting ang. ledelsen og om det er noe galt. Du skrev at det ikke var morro når halve ODA går over til Nice, så da mener jeg det ville vært mer morro å ikke tatt de inn, men heller ta byene deres på den harde måten. Men har forstått det slik at dere ønsker en lett seier, så skjønner godt at dere ikke setter begrensninger! :)
 
Sist redigert av en moderator:

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Sier ingenting ang. ledelsen og om det er noe galt. Du skrev at det ikke var morro når halve ODA går over til Nice, så da mener jeg det ville vært mer morro å ikke tatt de inn, men heller ta byene deres på den harde måten. Men har fortsett det slik at dere ønsker en lett seier, så skjønner godt at dere ikke setter begrensninger! :)

Vi anser oss allerede som verdige vinnere og at det er unødvendig å spille mer av den grunn.
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor mener du det zippy?
I mine øyne er i alle fall 836 erobringer (per nå), svært lite til å være en verdig vinner. På andre (ferdige) verdener så har vinnerstammen minst 10 ganger flere erobringer enn det dere kan stille med nå.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Var det virkelig noe å klage på at man skriver engelsk?

Gjorde bare jobben til moderatorene jeg da..og henviser til følgende:

1.0 - Tillatte språk
Dette er et norsk forum, men dansk og svensk er også tillatt dersom det er lett å forstå. Begrens andre språk til korte sitat eller setninger som passer til innlegget. Engelsk må enten oversettes til norsk eller eventuelt også inneholde en norsk oversettelse.

I utvalgte forum er engelsk tillatt.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Er du ikke over 5 år da C22? Forstår vel engelsk eller kan bruke translate, ikke klag på aktivitet på forum, vi har ikke råd til å miste flere her...
 

DeletedUser

Guest
Er du ikke over 5 år da C22? Forstår vel engelsk eller kan bruke translate, ikke klag på aktivitet på forum, vi har ikke råd til å miste flere her...

Litt frekt det der.

Er flere som foretrekker at det står på norsk.
 

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Hehehe, ville bare få med hele samtalen - dessverre klarte jeg ikke siterer hele ditt innlegg. Ble for mange sitater på sitater :idea:
 

DeletedUser

Guest
tumblr_mbrdy4P3p51qguhbg.gif
 
Topp