Tjene Premiumpoeng

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
Hei!

Jeg syns det skulle ha vært flere muligheter å tjene pp på. De fleste måtene er enten å kjøpe produkter (som er det samme som å kjøpe pp) eller så funker de ikke. Har møtt på noe Toluna, har registrert meg og fullført en undersøkelse, men venter fortsatt på pp... Har hittil tjent 100pp, men de er for få tilbud.

EDIT; Har fått til Toluna, wii! Men nå er det da bare denne her:

"Kjøp kosmetikk produkter fra Yves Rocher
Fullføre et kjøp fra Yves Rocher nettsted"

og denne her:


"Toluna - Undersøkelse
Bli Toluna ved å taste inn riktige personlige detaljer, og bekreft din e-postadresse ved å klikke på linken du får i innboksen din. Etterbehandling den minst en undersøkelse om deres My Survey siden. Du vil ikke bli belønnet for å svare "interest Survey"."

som du kan få pp for i øyeblikket, dog den ene må du kjøpe et produkt for å få. Det andre kommer jeg ikke lengre en til "Skriv inn fødselsdato", så det hadde vert fint om vi kunne ha fått flere tilbud, som er gratis;)

Mvh skurre
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Har også registrert meg på de spøreundersøkelsessidene. Så jeg skulle motta Litt over 150pp... Har heller ikke fått noe.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har fått over 500pk av toluna, så jo det funker...Jeg må innrømme at jeg er litt usikker på hva jeg gjorde :S
 

DeletedUser

Guest
Du solgte sjelen din..

Neida, men jeg vil også ha litt mer utdyping her. Fordi slik det står nå, blir det for stusselig.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Har opplevd at det av og til ikke funker (at jeg ikke har fått mine pp), men da var det en hyggelig fyr som var veldig behjelpelig bak support der (står inne på sponsorpay siden, oppe til høyre i blå skrift). Tilbud er det jo kjempe mange av, prøv å sjekk for andre land og. Jeg valgte storbritannia og fikk 1000 poeng for å melde meg på netflix blant annet... :)
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
Har opplevd at det av og til ikke funker (at jeg ikke har fått mine pp), men da var det en hyggelig fyr som var veldig behjelpelig bak support der (står inne på sponsorpay siden, oppe til høyre i blå skrift). Tilbud er det jo kjempe mange av, prøv å sjekk for andre land og. Jeg valgte storbritannia og fikk 1000 poeng for å melde meg på netflix blant annet... :)

Etter det jeg ser, så bor du i Skottland atm, så du får nok andre tilbud enn det vi i norge får. Jeg har prøvd å endre land oppe i høgre hjørne, men jeg blir nok redigert til den norske siden, pga IP-en :p
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Siden oppdaterer seg etter hvert som andre tilbud utgår.
Min erfaring med "tjen premiumpoeng", er at sidene er veldig snikete. Gjør du en liten feil får du ikke premiumpoeng f.eks (det har jeg erfart).

Andre ganger får man ikke premiumpoenga selv om man gjorde alt riktig. Da må man kontakte support på den siden der da det ikke nytter å sende en ticket til meg. Jeg får ikke gjort noe med den siden der da det blir styrt av en tredjepart :)
 
Topp