TNR forlater Renegades.

DeletedUser

Guest
ee

spiller hvem spillere har vi mistet da?mener du svikerne som gikk til aa =P, ingen hadde brukt for slike istammen uansett
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
spiller hvem spillere har vi mistet da?mener du svikerne som gikk til aa =P, ingen hadde brukt for slike istammen uansett

ahahahahha
det er så rått at du har så liten ryggrad og moral
er det fortsatt en hemmelighet at du søkte deg til AA? :D
 

Lino

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
SFF flyktet og vi vant dermed krigen.. sier seg selv.

Bol har også hatt mye å feire i det siste. Vår hovedmotstander FKR og IB har begge greid å miste både allianser og spillere så vi kan jo ikke annet enn å se å le , og feire det ute i solen med grillings og øl! ;)

Ja, Thoret, du har helt rett. SFF flyktet, og BOL vant. Ja, helt enig. Mye å feire også. Du er så flink, atte.

*shhhh, men det er nok best å bare la han tro han har rett. Han kan få tilbakefall eller noe..*
 

DeletedUser

Guest
haha... så da Hitler drepte seg selv så tapte han ikke krigen?

same shit diffrent game =P
 

DeletedUser

Guest
Synes bare det er latterlig at du sitter på forumet å jammrer som en hankatt i paringstid om hvor dårlige bol er, når vi egentlig har avklart at vi er sexii for lengst;)
 

Lino

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
hehe...

Hitler hadde i det minste tapt alt han hadde.

Hadde bolerne nedkjempet meg til jeg hadde bare en by igjen skulle jeg gladelig innrømmt nederlag, men slik var det ikke. Jeg tapte jo ikke en dritt. Jeg, kemp og hansi spiste oss jo bare innover bol-land. No problemo. Og på den tiden hadde du endel flere dyktigere spillere i stallen, thoret, så ser ikke for meg så mye problemer nowadays..:D

Meneh, kan vi komme oss tilbake til topic? SFF er long gone.

Du finner nok en gammel SFF-BOL tråd i arkivene du kan gjenåpne hvis du ønsker fortsette.
 

DeletedUser

Guest
Ellers må jeg trekke frem Jerle og XdragenX. De som sto for massevis av langdistanse nuking. Ikke bare, bare å orke å sende nukes 100timer unna og likevel ikke ha muligheten til å få noen byer igjen.

Ja, me kan visst me vil. Me har jo holdt på å sende masse fakes og nukes på BOL. Så go gjengen i TNR har stått på. E litt vanskeligere å adle BOL spillere, for min del i alle fall. Men e alltids kos å hjelpe andre, om de hadde gidda å adle da, eg følger ikkje med på alt :p Så eg har igrunn null clue på kem som adler BOL spillere eller ikkje. Litt pause fra tw e godt =)

Antonine aka xdragenx:cool:
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
haha.. skjønner ikke hva du er så høy på strå for lino.. Sist vi kriget flyktet du og resten av SFF med halen mellom bena.. Sff gav opp, bol holdt ut.. ergo en rolig bol seier! ;) Og vi akter å vinne mot deg igjen.. det e liksom blitt greia til bol ;)

:O

Skal la deg komme unna med den av åpenlyse grunner, men vanker mms av boksertanga snart altså! (yep, she snitched) ;) Hevn!

SFF gav opp....grumf!

Syns det er tøft at Renegades splitter opp. Mer krig. Morro. Kick BOL ass.
 
Sist redigert:

zcztig

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
thoret skrev:
haha.. skjønner ikke hva du er så høy på strå for lino.. Sist vi kriget flyktet du og resten av SFF med halen mellom bena.. Sff gav opp, bol holdt ut.. ergo en rolig bol seier! ;) Og vi akter å vinne mot deg igjen.. det e liksom blitt greia til bol ;)

SFF – slutten på et krigersk eventyr - Etter denne tråden trodde jeg det var en allmenn oppfatning at SFF ikke tapte noen krig :p

Lino skrev:
SFF flyktet? SFF gav opp?? haha:D

Spoken like a true warrior - as always! ;)

Hansemann skrev:
:O

Skal la deg komme unna med den av åpenlyse grunner, men vanker mms av boksertanga snart altså! (yep, she snitched) ;) Hevn!

SFF gav opp....grumf!

Syns det er tøft at Renegades splitter opp. Mer krig. Morro. Kick BOL ass.

Hansemann er søt...
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
siden det ikke finnes renegader lenger i v1 kan vel muligens denne tråden døpes om eller noe..
hvertfall synes jeg tnr skal endre R'en til noe annet av den grunnen :p
 

jannas666

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
SFF var en stamme som fortjener respekt, synes ikke det passer seg å dra inn sff i denne diskusjonen,selv om jeg hadde mine diskusjoner med div medlemmer så hadde jeg stor respekt for hva de klarte å utrette..

Tror Renegades mister mye av sine beste og mest karismatiske spillere nå som TNR forlot Renegades..

Ønsker egentlig alle stammer lykke til å håper at noe kan skje sånn at V1 når en konklusjon..
 
Topp