To spillere på en konto?

Status
Stengt for ytterligere svar.

marium0505

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Er det lov at jeg og en venn spiller på en og samme konto, og at vi ikke har en konto ved siden av?
 
Sist redigert:

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Synes det burde stå litt tydeligere i reglene...:rolleyes:;):cool:

som bond allerede linket til regelverket som sier
"Det er tillatt for flere personer å spille en konto sammen, så lenge kontoen de spiller sammen ikke er registrert på en verden noen av spillerene spiller med en annen konto. "

jeg er enig i at dette kanskje kan være forvirrende, men det står enkelt og greit at så lenge dere deler en konto hvorav dere ikke har egen konto på serveren, så er det ok =)
 

DeletedUser

Guest
en liten regel-"endring" kanskje? det kunne ha stått mye bedre... så slipper det å bli forrviringer senere
 

marium0505

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Jeg leste gjennom den for en stund siden og så det dere har sagt.

Jeg er enig i at det står der, men som sagt, du kunne blitt skrevet på en litt mer forståelig måte.
 

DeletedUser

Guest
Det var ikke lov før, men det har vært lov i ca. et år tror jeg.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Det var lov helt fram til jeg og POKE ME hadde 8000 innkommende på brann2006 kontoen. Da bestemte admin med litt press på seg fra visse hold (unfaire fiender as) at de skulle endre reglene. Så det ble ikke lov....

Vi sletta kontoen i protest, og en uke etter var det lov igjen.....
 

Devil Jack

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det var lov helt fram til jeg og POKE ME hadde 8000 innkommende på brann2006 kontoen. Da bestemte admin med litt press på seg fra visse hold (unfaire fiender as) at de skulle endre reglene. Så det ble ikke lov....

Vi sletta kontoen i protest, og en uke etter var det lov igjen.....


Var det derfor du sletta den. Men syns at det var frekt gjort av teamet.
 

DeletedUser

Guest
Det var lov helt fram til jeg og POKE ME hadde 8000 innkommende på brann2006 kontoen. Da bestemte admin med litt press på seg fra visse hold (unfaire fiender as) at de skulle endre reglene. Så det ble ikke lov....

Vi sletta kontoen i protest, og en uke etter var det lov igjen.....

det var dumt for da du sletta kontoen ble jeg adla av en annen:(
 

DeletedUser

Guest
§1) En Konto per spiller

Hver spiller kan kun ha én konto per spill verden. Dette inkluderer ikke kontoene som folk sitter gjennom kontovakt-funksjonen. Det er ikke lov å dele passordet med andre som har en konto på samme verden.

Eksempler:


  • Å vite, ta vare på eller lagre passord til andre kontoer på verdener du spiller på, uansett årsak, er strengt forbudt. Hvis en annen spiller sender deg passordet sitt, skal du alltid rapportere spilleren for brudd på reglene.
  • Det er lov for flere spillere å spille på en datamaskin. Men spillerne har bare lov til å logge seg på sin egen konto og ikke på familiemedlemmers eller venners kontoer, og må fortsette å følge §2. Hver spiller må velge sitt eget passord og kan ikke dele den med de som spiller de andre kontoene.
  • Det er tillatt for flere personer å spille en konto sammen, så lenge kontoen de spiller sammen ikke er registrert på en verden noen av spillerene spiller med en annen konto.
  • Det er ikke lov å bruke passordet til noen andre spillere til å logge inn på en konto på en verden du allerede spiller. For å få lov til å logge på en annen konto på en verden du spiller, må de sette deg som kontovakt (Innstillinger -> Kontovakt). Det er absolutt ingen unntak fra denne regelen.
  • Det er strengt forbudt å bryte seg inn på en konto eller logge inn uten lov. Mislykkede forsøk på å logge inn på andre spilleres kontoer blir loggført og vil bli straffet.
  • Gjetting av passord til andres kontoer er også forbudt. Velg passord som ikke kan gjettes enkelt. Vi vil ikke gjenopprette kontoer eller tropper som er tapt på grunn av passord som er lett å gjette.
  • Det er EKSTREMT FORBUDT å redigere din nettleser slik at to spillere kan bruke kontoen din på nøyaktig samme sekund/minutt. Det faller IKKE inn under det å dele en konto.


Det er tillatt for flere personer å spille en konto sammen, så lenge kontoen de spiller sammen ikke er registrert på en verden noen av spillerene spiller med en annen konto.

Synes det står ganske klart, så jeg stenger denne.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp