Top 20 stammer

Reaksjonspoeng
1
1 ELITE - Fail
2 DISA H -Fail
3 LAW - Fail
4 [R] - Hmmz
5 domini - fail med liten F
6 VoN! - Fail
7 *Rome* - Fail
8 AKDM - Hmmz
9 Eire - Fail
10 TLMS - Fail
11 BoS - Fail
12 -ROME- - Fail
13 BHS - Fail
14 DON - Fail
15 PA - Fail
16 MAGMA - Fail
17 DISA E - Fail
18 MB - Maybe they won't Fail too fast, but they suck and I hate them. And they will Fail.
19 =O.R= - Fail
20 TD - Fail
 

DeletedUser

Guest
Wow. Den svei. Luigi, skru ned kjepphøyheten 3 hakk så kan du komme med kommentarer ;)
 

DeletedUser

Guest
Wow. Den svei. Luigi, skru ned kjepphøyheten 3 hakk så kan du komme med kommentarer ;)

Jadda... Bare sleng med leppa på forum du... Finn meg ingame og test meg om du mener jeg er så kjepphøy at jeg ikke kan forsvare det.
 

DeletedUser

Guest
Av topp 20 er det vel kun MB, BoS og [R] som ikke vil faile med en gang. MB og AKDM er i samme territorie, så med mindre de begynner å dille med diplomati blir det en "vi får se" greie med dem. Tror riktignok MB er litt kraftigere enn AKDM, men som Rudolf Blodstrupmoen sier...

Time vil show!
 

DeletedUser

Guest
Altså.. enda for tidlig å snakke om topp 20.. det forandres hele tiden.. ser ikke poenget med denne tråden jeg..
 

super mario

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Altså.. enda for tidlig å snakke om topp 20.. det forandres hele tiden.. ser ikke poenget med denne tråden jeg..

Du sier noe der ja.

Men det er vel for å se framgangen litt å vel? Er jo alltid morsomt å se alle stammene som flopper etter som tiden går.
 

DeletedUser

Guest
Du mener sånn som "Elite" som forsåvidt er fake, eller ikke akkurat fake da men, de er ranka 1 fordi mange tror det Elite fra v2 som styrer den.
 

DeletedUser

Guest
Ehm. Nei, fordi språket deres er... Stygt :)

nee så illa är det väll inte? :p

norska låter som gammal svenska btw

jobbigt när man pratar med stammen och skriver er,og och allt det där nosrka skiten istället för är, och
man skriver norska till svenskarna och svenska till normänn :p
 
Topp