Top 20 stammer

DeletedUser

Guest
Løgn, løgn og meir løgn? :(

Dokker ei jo ikke når dokker ikke har heile v6 under kontroll ^^
 

lion2108

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Okei, det er dårlig da, med tanke på at dere er i krig med hele v6 :D hehe, kanskje man burde prøve å fikse litt på det :)
 

lion2108

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hva syntes dere om vår krigs erklæring?? hehe, prøvde å få en litt morsom vri på den, men vi prøvde ikke for hardt heller :)
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Joda, men er begrenset hvor mye vi gidder å sende ut krigserklæringer desverre, sendte en til Texas og en en til -RR- så tenkte vi som så at resten får vi tenkte på når den tid kommer... Heldigvis så var det jo ett par stammer som gjorde det klart at krig fremdeles var det som gjaldt. I fremtiden så vil nok de fleste uansett se at vi er klare for en krig mot hvem enn det skulle være. Så Bring it on!
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Kreativ melding ja, kanskje noen i stammen vil bry seg nevneverdig med dette.Isåfall så vil jeg foreslå at du hører på denne sangen. Og dekker på perrongen ;)
 

lion2108

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hehe, ja vi kan jo bare håpe :D men blir morsomt dette, vi har ikke hatt noe motstand hitill, så blir greit å slite litt selv om om jeg har trua på stammen min ( må det siden jeg er i ledelsen + vi har moralen på vår side) :D
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Du må si det siden du er i ledelsen? Så du har egentlig ikke troa på at dette kommer til å gå din vei? Hva er nicket ditt ingame da? så skal jeg sjekke om jeg har så forferdelig dårlig moral allikavel ;)
 

lion2108

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jo, har troa, men skjønner at det kan bli vanskelig, dere er ikke akkurat små :) hehe, heter det samme IG:D
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Inntil 6.3. 12:56 kan målet kun angripes eller bli angrepet hvis forholdet i poeng mellom angriper og forsvarer ikke er mer enn 20: 1.

;(
 

lion2108

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hehe, ja ikke sant så for god tid til å bygge tropper i alle byene jeg tar fremover før du har mulighet til å angripe :) hehe
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Tror du undervurderer mengden nukes jeg sitter på ;)

Men inntil videre så vil jeg jo si at denne sangen sier mye om hvordan jeg ser dere ;)
 
Sist redigert:

lion2108

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Vi undervurder ikke i det hele tatt, er derfor vi ikke er alene i krigen heller :D veit at dere har en del nukes, har fått rapporter på dette :)
 
Topp