Top 5

DeletedUser

Guest
Sharpy har en elendig engelsk oversettelse.
Hadde satt mer pris på om du skreiv riktig, en å editere hva jeg har skrivd.

herregud :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
haha

Elendig kansje men tror nok alle forsto hva jeg mente. Syntes du selgte tribeskammeratene din ganske billig når du dro fra krigen;) Du var leder for faen og du bare dro haha noob;)
 

DeletedUser

Guest
Du burde ikke være så himmlanes kjepp høy, bare fordi jeg stakk.

Jeg har flere erfarne på laget enn da jeg var med i LDR.

Jeg fant rett og slett ingen vits å være der, jeg kunnet like godt disbanna stammen, men veit du hva. Jeg er ikke så himmlanes noob å gjør det mot tribesmates, jeg ga dem klar beskjed at jeg skulle forlate dem noen dager før.


Det var aldri noe krig, du hadde værtfall ikke vært med i den med de få troppene du har.
 

Elohim

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
SNK kommer hur som helst att ligga i ledning för ett tag framåt minst.

Core kommer nog att ligga bakom, sen vet jag inte.
 

Elohim

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Vi rekrutterer ikke spiller vi har en god samtale med dem i mail og hører deres erfaring blant annet. Og vi rekrutterer bare spillere som kan og spille ikke pointwhores;) Som skal ikke nevne noen stammer vi hvet vel for dt meste allerede hvem.

Bruker også noen system som er extremt bra. 1 av dem er lagd av meg ++ mye mer noe som gjør oss ganske Advanced om jeg skal si dt sjøl.

Min historie:

Spilt på w6 på .net. Tribe Leader For R.I.P men den er disbanda nå.

Og W11. Tribe Leader For Merc. (Også disbanded på grunn av en hacker)

Er dt noe mer og si? Annet en at jeg startet her 4 dager sia så dt at jeg har lite points betyr ikke jeg er noob som mange ser til og tro.

Schizofren?
 

DeletedUser

Guest
Hmm

Nei eloheim. Bare noen skrivefeil antar jeg-.-

Altså vi rekrutter ikke spillere før vi har hatt en samtale med dem i mail*
Og de spillerne vi rekrutterer er erfarne og ikke pointhwores*

Ble dt bedre nå?
 

Hustler

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
omglolwtf

Nei eloheim. Bare noen skrivefeil antar jeg-.-

Altså vi rekrutter ikke spillere før vi har hatt en samtale med dem i mail*
Og de spillerne vi rekrutterer er erfarne og ikke pointhwores*

Ble dt bedre nå?

PLZ (>_<) Definer "erfarne" norske tw-spillere?
 

DeletedUser

Guest
xD

Folk som enten har spilt. .net eller hvet hva tribalwars går ut på. Feks: Ikke noe Simcity, Tribalhugs spilling. Noen som bygger tropper, active og enkle og snakke til.

Dt er jeg kaller erfarne "norske" spillere (har dt noe og si hvor de er fra nå?) Men du har nok dine egene menninger her. Men dt er alt de trenger for og joine oss:)
 

DeletedUser

Guest
Hmm

Er dt Pokeme eller trym som snakker nå??

Fordi jeg kicka "trym" fordi pokeme accounsitta han. Og synes dt er rart at så mange fra "core" plutselig begynner og angripe oss.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Er dt Pokeme eller trym som snakker nå??

Fordi jeg kicka "trym" fordi pokeme accounsitta han. Og synes dt er rart at så mange fra "core" plutselig begynner og angripe oss.

det kan være pga. at dere har mange ex-LDR/a spillere
som vi var i krig med og vi farmet
 

DeletedUser

Guest
Hmm

Der er jeg nok unig. Dere har blant annet angrepet: Lolmaster. Og han har vært med i stammen siden starten som sagt. og alle som har joina oss har hatt en bra hær. Og dt er bare noen få Ex LDr vi har i stammen. Ellers hadde jeg nok vært enig.
 
Topp