Topp 10 Odt Lister

Stryper

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
1 etriuss14
9324_thumb
NICE 46,25 Mill.
Her leder etruiss med god god margin,så denne kontoen har bådet kriget godt i front og tatt imot mange nukes. Står veldig respekt av dette,hele 46,25milloner,og ligger med ca 15 millioner over andremann. Veldig veldig bra og har vært flinkt mot: Alexander Hamilton/Anozan/Elcrys/Nerd 1 og Morgan Ml

1.plass både
Oda :19 Milloner
Od: 23 Millioner

Adlinger fienden:
128
Tapt:
18 Byer
Forskjell:
110 Byer i +


Totalt:
1,2millioner poeng av fiender byer
Tapt : 126k av tap av byer


2 Kreiz
9324_thumb
NICE 31,53 Mill.
Andy og Thor tar en 2.plass her så langt med sine gode 30milloner ,det er heller ikke dårlig og skal ha skryt!
Det har adlet godt med fiendebyer da vil jeg trekke fram : Laksvatn/Mats/IceKebab og Konrax
Har vært best på angrepsfronten og ikke alt for høy od og fått fjernet spillere før de har rukket og gjort noe

Oda:16 milloner
Od:10millioner
Adlinger fienden:
126 byer
Tapt: 3
Forskjell
123 byer i +
Poenger fått fra Fienden: 1,1Million
Poeng Mistet fra fienden: 26.000 Poeng mistet


3 OneAboveAll
9324_thumb
NICE 30,00 Mill.
Her er da jeg,har vært i litt kriging da jeg også har blitt så heldig og ligge på 3.plasssen,Har Blant annet som Kreiz vært borti IceKebab/Mats/Laksvatn

Oda: 9,6millione
Od:19 Milloner
Adlinger av Fienden: 69
Tapt: 7
Forskjell: 62 byer i +
Poeng Fått fra fienden: 650.000
Poeng mistet fienden: 55.200

4 vetle.exe
8574_thumb
[DK] 29,77 Mill.
Her sitter Vetle og er en flink spiller,har som dere ser også vært ute en vinterdag før og spesielt hard mot : Reisverket som har tok så og si ned alene.

Oda: 12millioner
Od: 12 millioner
Adlinger av Fienden: 71 byer
Tapt: 5 byer
Forskjell: 66 byer i +
Poeng Fått fra fienden: 690.000
Poeng mistet fienden: 50.000

5 durga
9324_thumb
NICE 29,67 Mill.
Her sitter Arne ,vært flink i fronten mot Anozan/Grand Poobah/Morgan Ml


Oda: 13 Milloner
Od: 13 Millioner
Adlinger av Fienden: 74 byer
Tapt: 19 byer
Forskjell: 52 byer +
Poeng Fått fra fienden: 635.000
Poeng mistet fienden: 170.000


6 YogiBear
9343_thumb
CREED 27,80 Mill.
Her sitter en artig danske,men navnet hans vet jeg dessverre ikkje, ikke noe gompibjørn men det er alles danske venner: Yogi the Magic Bear, har har også vært ute en hard vinter natt med noe gammel dansk i sitt blod mot egentlig ikke en spesifikk spiller så nevner ingen men odt sier at han kriger

Oda: 15 millioner
Od: 7 millioner
Adlinger av Fienden: 17
Tapt: 0
Forskjell:17
Poeng Fått fra fienden: 172.000
Poeng mistet fienden: 0.0

7 Reek
8574_thumb
[DK] 25,84 Mill.
Her sitter vell niko ,en flink spiller i deffansiven,ikke sett så mye offansiv fra han enda i trossalt at han har sakt han kan de fleste her så,da får vi se etter vært om du vil visse deg mere fra denne siden,men skal ha skryt for hans front er nok den verste som er på v30 med så og si kun front,det skal han og skryt for og gjort det bra deffansiv ser man.
Oda: 4 millioner
Od: 19 millioner
Adlinger av Fienden: 29 byer
Tapt: 14 byer
Forskjell: 15 byer i +
Poeng Fått fra fienden: 234.000
Poeng mistet fienden: 130.000

8 IzyaBear Tøf Tøf
8574_thumb
[DK] 25,24 Mill.
Har 25millioner i odt ,men har ikke en særlig bra stats mot nice/creed selv om han er i + og med det mannskapet som er på denne kontoen hadde jeg snudd meg i graven for dette er dårlig,dere har vell vært den kontoen med mest spillere innom men likevell så dårlig? Men joda dere skal ha litt skryt dere har jo tålt noen aksjoner uten at det har gått til internadling (Y)
Oda: 11 millioner
Od: 12 millioner
Adlinger av Fienden: 36 byer
Tapt: 16 byer
Forskjell: 20 byer i +
Poeng Fått fra fienden: 330.000
Poeng mistet fienden: 145.000

9 konrax
8574_thumb
[DK] 23,63 Mill.
Her er en spiller som skal ha skryt, i starten så han ut som en hard nøtt og knekke,drepte alt som kom i sin vei,men til slutt klart Andy og Thor og snike med seg zalo i byene så dine soldater til slutt sklei og ikke dk stilte opp med def så går det sånt,men det var et flinkt team som satt her så skryt er noe dere skal ha!
Oda: 5 millioner
Od: 16 millioner
Adlinger av Fienden:17 byer
Tapt: 65 byer
Forskjell: 48 byer i -
Poeng Fått fra fienden: 145.000
Poeng mistet fienden: 605.000

10 Alexander Hamilton
8574_thumb
[DK] 23,42 Mill
Her sitter Sander og en dual? Har hadd en dårlig tid med en go del byer tapt,men ser ut som kontoen nå er tilbake i aktivtet og vil nok bli vanskeligere og ta byer fra,kan bli spennede og følge med på videre
Oda: 9 millioner
Od: 12 millioner
Adlinger av Fienden: 22 byer
Tapt: 43 byer
Forskjell: 21 byer i -
Poeng Fått fra fienden: 200.000
Poeng mistet fienden: 402.000
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Siden du prøver å fjerne sporene, copypaster jeg også inn faktum rundt denne listen her:

Tragisk liste, full av faktafeil, Cherry-picker data for å sette seg selv i ett bedre lys og forferdelig formatert innlegg.

Eksempel:
Side 1:
Spillere: YogiBear
Side 2:
Stammer: [DK], [DG]

Timeframe: Siste måned

total erobringer:

Side 1: 41
Side 2: 541
Forskjell: 500

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 8
Side 2: 6
Forskjell: 2

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 180,807
Side 2: 3,832,151
Forskjell: 3,651,344

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 42,408
Side 2: 22,987
Forskjell: 19,421

chart
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Lista passa fint i den andre tråden, som jeg sa tidligere.
Men en top 10 OD liste er forsatt en top 10 liste Sindre...

Men nå må vi nesten kalle den andre tråden for top 10 rankliste/poengliste. Siden alle kategoriene får sin egen tråd.
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Tror det jeg og Niko mener + sikkert en del andre også. Er at det var unødvendig å flytte den, spesielt siden det skapte en diskusjon. Som nå blir ignorert av alle som leser listen til Sondre. Det kan bli sett på som han ikke likte hva som ble skrevet etter innlegget og da valgte å flytte den sånn at "historien" blir slettet eller lettere ignorert.

Det er for seint nå, ikke noe å gjøre med det. Men på et forum hvor alle har rett til å si sin mening, så er det litt feil å fjerne og flytte på ting etter folk har kommentert på det.
 

Stryper

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Tror det jeg og Niko mener + sikkert en del andre også. Er at det var unødvendig å flytte den, spesielt siden det skapte en diskusjon. Som nå blir ignorert av alle som leser listen til Sondre. Det kan bli sett på som han ikke likte hva som ble skrevet etter innlegget og da valgte å flytte den sånn at "historien" blir slettet eller lettere ignorert.

Det er for seint nå, ikke noe å gjøre med det. Men på et forum hvor alle har rett til å si sin mening, så er det litt feil å fjerne og flytte på ting etter folk har kommentert på det.

Var jo innspill fra en av dere karene i dk at det var bare tull og legge ut odt liste i topprankinglista derfor lagde jeg et annet forum for den,om det er noe galt så syns jeg du er veldig salty nå
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Er vel Sindre du referer til, nå snakker ikke han for alle andre da. Kun for seg selv. Og jeg skreiv rett etter hans innlegg at den passet i top 10 tråden. Så hvorfor flytte den? Synes ikke at å skylde på Sindre er en god grunn.

om det er noe galt så syns jeg du er veldig salty nå
Jeg bare forklarte mitt og sannsynligvis Niko sitt syn på saken. Om du mener vi er "salty" for at du flyten den, så tar du nok feil. Vi sier bare at det var unødvendig og ødelegger litt poenget med et forum. Nå om du ikke tåler litt tilbakemeldinger/kritikk så får det være dit problem.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Men når Sondre laget en Topp 10 ODT tråd. Så er det vel greit ? Nå er du veldig pirkete her :rolleyes:

Hvis han vil lage egen tråd får han lage en liste som fortjener en egen tråd. Maken til søppel-liste har jeg ikke sett på lenge. Som jeg påpeker i det første innlegget i denne tråden er listen full av faktafeil. I tillegg har sondre klart og tydelig ikke evnen til å se ting objektivt, noe som kanskje ikke er så overraskende.
Strukturen på listen er også helt forferdelig.

Meningen min er at det er greit at han lager et nytt innlegg, men måten det ble gjort på får det, som Vetle sa, til å virke som Sondre ikke likte tilbakemeldingene han fikk, hvorpå han slettet det originale innlegget og laget en ny tråd for å få bedre tilbakemeldinger. I tillegg virker diskusjonen som oppstod på topp 10 spillere tråden helt meningsløs når det originale innlegget ble fjernet,
 

Stryper

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Hvis han vil lage egen tråd får han lage en liste som fortjener en egen tråd. Maken til søppel-liste har jeg ikke sett på lenge. Som jeg påpeker i det første innlegget i denne tråden er listen full av faktafeil. I tillegg har sondre klart og tydelig ikke evnen til å se ting objektivt, noe som kanskje ikke er så overraskende.
Strukturen på listen er også helt forferdelig.

Meningen min er at det er greit at han lager et nytt innlegg, men måten det ble gjort på får det, som Vetle sa, til å virke som Sondre ikke likte tilbakemeldingene han fikk, hvorpå han slettet det originale innlegget og laget en ny tråd for å få bedre tilbakemeldinger. I tillegg virker diskusjonen som oppstod på topp 10 spillere tråden helt meningsløs når det originale innlegget ble fjernet,

Altså Niko, nå har jeg fått til 2 ting jeg var ute etter, det var og få litt aktivtet på foruma, og det andre så har jeg fått ei liste,om du mener det er mye feil,så ja ,men jeg har jo brukt krigsstatisker på twstats sammenlagt og du får heller ta kontakt med de om de legger inn feil info,jeg brukte for alltid og ikke for en månad. Men beklager så meget om du ikke liker det jeg skriver her,men brukte en god tid til og finne ut dette her så om du er sur fordi det ikke går veien din så beklager igjen :)
 

Stryper

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Men har jo fått gode tilbakemeldinger på dette innlegget fra flere og kommer til og prøve og oppdatere etterhvert,neste gang blir det for kun en månad.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Altså Niko, nå har jeg fått til 2 ting jeg var ute etter, det var og få litt aktivtet på foruma, og det andre så har jeg fått ei liste,om du mener det er mye feil,så ja ,men jeg har jo brukt krigsstatisker på twstats sammenlagt og du får heller ta kontakt med de om de legger inn feil info,jeg brukte for alltid og ikke for en månad. Men beklager så meget om du ikke liker det jeg skriver her,men brukte en god tid til og finne ut dette her så om du er sur fordi det ikke går veien din så beklager igjen :)


Fortsatt feil stats på flere folk, hvis du tar krigstatsene til Yogi for alltid som jeg påpekte så får du ikke at han har tapt 0 byer.

Side 1:
Spillere: YogiBear
Side 2:
Stammer: [DG], [DK]

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 64
Side 2: 14
Forskjell: 50

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 526,736
Side 2: 94,320
Forskjell: 432,416

chart



Bare for å bruke en faktisk kilde også sammenligne deg og vetle:
Side 1:
Spillere: vetle.exe
Side 2:
Stammer: CREED, NICE

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 93
Side 2: 10
Forskjell: 83

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 861,825
Side 2: 92,828
Forskjell: 768,997

chart


Side 1:
Spillere: OneAboveAll
Side 2:
Stammer: [DG], [DK]

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 69
Side 2: 7
Forskjell: 62

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 647,894
Side 2: 55,229
Forskjell: 592,665

chart



Mine egne stats er også feil:
Side 1:
Spillere: Reek
Side 2:
Stammer: CREED, NICE, North

Timeframe: For alltid

total erobringer:

Side 1: 135
Side 2: 1,999
Forskjell: 1,864

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 44
Side 2: 14
Forskjell: 30

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 840,424
Side 2: 13,991,159
Forskjell: 13,150,735

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 359,277
Side 2: 128,251
Forskjell: 231,026

chart
 
Sist redigert:

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Må nesten spørre, er den delen av adlinger kun Nice/creed vs DK/DG? For fint om du informerer om det. Har vært en del andre stammer og spillere i løpe av verden. Så blir feil om det er total OD, men adlingene er kun fra de gjenværende top stammene.

Husk også at Nice har gått under flere navn tidligere.
F.eks: GREEN, TEAM, ONE, WAF, MM og Cocain

Her er en liste over en del av stammene som har vært og burde være med (mangler nok også et par):
  • Dream Team (oppløst)
  • Tripper på tribal (oppløst)
  • Gnomelaget (oppløst)
  • CroNos (oppløst)
  • Green Team (oppløst)
  • SKAP (oppløst)
  • CroNos Junior (oppløst)
  • Ghysj (oppløst)
  • Fraggle Rock (oppløst)
  • EnCore (oppløst)
  • The Clergy (oppløst)
  • Vatos Locos (oppløst)
  • I Am Groot (oppløst)
  • The Brotherhood (oppløst)
  • Lofoten (oppløst)
  • Gnomeakademiet (oppløst)
  • The Last of us (oppløst)
  • The Reapers (oppløst)
  • Cocaine (oppløst)
  • We Are Free (oppløst)
  • Gand Ghetto (oppløst)
  • North
  • NICE YOUNG MEN INC
  • CREED
  • Djulians Kebab
  • Djulians Kebab og Grill
 
Topp