Topp 10 Stammer

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
1 Power 429.279 429.279 29 14.803 102 4.209
Kroner som nummer 1 på hele verden 18! Dette er en stamme en stamme satt sammen av gamle og nye spillere som gjør en formidabel innsats. Hjelpsom stamme som ønsker alle vell. De har mange kjente(og sære) navn, og klarer noksågodt å fungere sammen som enhet. Man ser tydelig at de har en agenda, og ikke spillerne operer helt på egenhånd. Selv om spillerne er noe profilerte virker ledelsen som noe svakere forhold til de andre stammene. "Svakheten" kan skyldes lite erfaring i lederrollen og mangel på overblikk og tenke fremover. Dette kan komme av lite erfaring, og kan forandre seg gjennom v18!

2 Nice 377.105 377.105 32 11.785 107 3.524
Stamme nr. 2. Virker som om denne stammen har et ganske greit forhold imellom medlemmene. De gjennomførte en såkalt aprilspøk ved å leave og lage dramatikk. Ser ut som om medlemmene ønsker å være i den stammen. Spørsmålet er om de klarer å være like sveisa ingame, eller om alle de forskjellige og sære personlighetene ikke klarer å matche.

3 24/7 260.953 260.953 22 11.862 75 3.479
Den tredje av toppstammene som skal være med å fighte videre på v18. Virker som en forsiktig stamme som ikke er helt klar over hvilke personer de har med å gjøre. Blir iverksatt smått iforhold til Power. Samtidig virker de som en kjernegjeng som ikke ønsker flere i sin stamme. Ellers har det gått greit med spillerstaben, utenom ledern, men det er annen sak.

4 JX 214.410 214.410 38 5.642 71 3.020
Stammen har vært på toppen gjennom hele v18! Intens Profilbilde!

5 Morra$ 173.083 173.083 31 5.583 60 2.885
Spenstig stamme som MÅ være en premade. De har morra til alle. Morra mi, morra di, morrasønn. Heh... Virker som en stamme som ikke liker å bli plaget. Kanskje de har nok med sine egne interne problemer?

6 Feel 169.780 169.780 35 4.851 62 2.738
Mistet mange byer i det siste. Er dette en stamme som vil falle fra hverandre eller forsette sitt liv midt i heksesuppa?

7 Alpha 143.664 143.664 27 5.321 50 2.873
α og Ω. Damn, denne stammen er alt. Ikke mindre, ikke mer. Stammen vil kanskje, hvis de er heldige, ha litt innvirkning på v18.

8 WoF 100.115 100.115 38 2.635 47 2.130
Denne stammen har noen som virker som om de er kjente. Beside, de har en egen rådgiver. Rådgivende råd er alltid nyttig.

9 OIM 90.048 90.048 24 3.752 36 2.501
OooOooo, illuminati. Har en skummel stammeprofil. Noe som betyr at de er skumle ingame også! Watch out.

10 J.F.F 88.951 88.951 31 2.869 36 2.471
Jff alltid tilstede. Kommer helt klart til å bli med videre i verden mtp hvor mye def de har.
 

Justinminaj

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Noen som lager ny liste her?


1.Power
Virker som de har rimelig god kontroll. Det er 3-4 år siden jeg spilte på en tidligere verden, så jeg har ikke oversikt over hvilke av disse spillerne som er rutinerte, men ser da ut som de fleste har peiling på hva de driver med :) De holder seg vel på rank 1-2 med mindre det skjer noe veldig drastisk ^^

2 .SS Kan ikke si stort annet enn det jeg sa om Power.

3.WoF Har hatt fin og jevn poengutvikling over lang tid. Avstanden opp til SS og Power er jo altfor stor til at noen andre stammer har noe særlig påvirkning på verdenen, men tror denne stammen kommer til å holde seg på topp 5 en god stund fremover. Ligger veldig samla i øst, noe som selvfølgelig gjør samarbeidet innad stammen mye enklere.

4.OIM Føler at vi gjør det bra. Har hatt en god utvikling helt siden verden startet. Var vel innom 3.plassen i går faktisk, så ja.. Jeg er fornøyd og tror vi klarer å hevde oss fremover.

5.Alpha Som tidligere nevnt, jeg har ikke spilt dette spillet på evigheter, så er ikke helt med på hvem som er rutt, men jeg så Rick Ross er med, han er en god spiller vet jeg og de har holdt seg i toppen en god stund så jeg regner med de holder seg nogenlunde på dette nivået.

6.JX Ligger plassert mellom Power og oss i OIM, har ikke hatt en altfor god poengøkning i det siste, så om jeg skal gjette, tror jeg de forsvinner.

7 .:RF:. Ligger i et rolig området, ihvertfall en del av dem, så de kommer nok til å være med en stund fremover, men tror aldri denne stammen oppnår noe stort.

8.FEAR ?
9.DoM ?
10 WoF II Stjerna

Vet jeg ikke kunne fylle inn med så mye info, det var mer personlige tanker :) Jeg har ikke så mye innsikt i hvordan det er i de forskjellige stammene, men jeg liker denne tråden, så jeg prøver å vekke liv i den :)
 

DeletedUser

Guest
Kan vel prøve på en liste jeg, selvom det blir vanskelig å være objektiv når man selv er såpass involvert i krigen :)

1. Power- Ja, dette er da min stamme. Hver for seg er dette en av de sterkere stammene jeg har sett siden jeg startet på v2. Alle har skillz så det holder, men dessverre er ikke erfaring, ferdigheter og troppeantall det eneste som teller på denne verdenen :( Det er også viktig med fellesaksjoner, noe som det for øyeblikket er litt mangel på, selvom dette sikkert tar seg opp. Tror virkelig vi har en god sjans til å vinne denne verdenen, folk må bare involvere seg litt mere :)

2. SS- En stamme styrt av Pål sier vel egentlig det meste... Neida, dette er absolutt en verdig motstander, som man ser på statistikken over stammekriger. Hver for seg er det også hyggelige folk, morsomt å sitte å snakke med dere mens vi hiver fakes/nukes/adels på hverandre. Virker som en veldig sammensveiset og aktiv gjeng, som jo er noe av det viktigste på denne verdenen. Lykke til videre i krigen, måtte den beste stammen vinne :)

Ettersom ingen av de andre stammene har noen nevneverdig sjanse til å påvirke denne verdenen, pluss at jeg ikke vet noe som helst om dem, velger jeg å ikke kommentere disse stammene med unntak av OIM. OIM virker som en irriterende stamme, men skal ha credz for at de prøver seg :D

-grimo, R3L4X
 

Justinminaj

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Noen som er keen på å lage?

Har jo ikke noe annet å gjøre :)

1 Nice Som forventa tatt ledelsen nå. Virker som de har et greit grep på det meste, så håper på at det dukker opp litt interne problemer etterhvert så de blir splitta opp og fordelt i flere mindre stammer ettersom det er mye kulere (clapping)

2 Power Går nedover en slakk bakke som snart ender i et stup(Forhåpentligvis). Liker ikke denne stammen etter at dansken vår gikk over til dem :/ Dansken har forøvrig rykket en god del nedover på rankingen etter dette. Er lite imponert over Power sine evner til å støtte opp i denne situasjonen. Jeg fikk vel inn 1 fake fra lexington som "straff".

3 WoF Ligger veldig godt plassert, mtp at de er veldig nære hverandre som åpner for et godt samarbeid. Har også ikke noen veldig øyeblikkelige trussler rundt seg, så kan vokse seg store og sterke.

4 OIM Er storfornøyd. Føler at vi gjør det bra i forhold til situasjonen vi er i :) Samarbeided er flotters og har store forhåpninger om at vi skal kunne etablere oss litt mer etterhvert.

5 Alpha Holdt seg lenge oppe i topp 5 området, men kan ikke si jeg har lagt noe særlig merke til dem, som mest trolig skyldes at de er plassert et stykke unna meg :rolleyes: , men de må jo gjøre noe riktig ettersom de har holdt seg høyt på rankingen en god stund.

6 .:RF:. Har utifra hva jeg har forstått holdt seg ganske så passivt og ikke foretatt seg noe drastisk ennå. Vet ikke noe særlig om de her.

7 FEAR

8 DoM
9 WoF II Understamme, noe som jeg generelt mener er litt småteit.. :/
10 OIM ED
 

Justinminaj

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Liker lista di. :)

Forresten, har ikke din egen stamme en understamme?

Tja, vil vel ikke kalle det understamme.
Fler av medlemmene i OIM ED som hadde hatt nok poeng til å komme over til OIM om det hadde vært "Hovedstammen", fungerer vel mer som en brorstamme :)
 

Redvalley

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
1 Nice Har igjen klatret til toppen av tronen, noe de ser ut til å beholde en god stund også, om ikke noe spesielt skulle skje fremover. Ledes av [player]TW-Guiden[/player] som ser ut til å ha god kontroll på stammen. De har også de 3 største spillerne i stammen og alle virker å være en godt sammensveiset gjeng. 2 plass både på ODD og ODA ranken tyder på at de har nok å gjøre med både egne og andres byer.


2 Power Ble vippet av tronen igjen av Nice, men her kriges sterkt mot Nice så dette kan bikke begge veier. SKal sies at krigen foreløpig har sett noe ensidig ut. En samling med mange gode og erfarne spillere som absolutt kan bite fra seg. Noe mer uklart kanskje er hvor sammensveiset de er. Innehar 1 plass på både ODA og ODD ranken. Ingen tvil om at de er aktive.


3 OIM Er tilbake fra v2 og håper på å være med å påvirke v18. Her er samlet mange gode spillere, noen gamle og noen nye. Sammensveiset gjeng som det er moro å være en del av. 4 plass på ODA og 3 på ODD viser at vi også er nokså aktive til tross for et stort sprang opp til de to i teten.


4 WoF Puster OIM i nakken på poeng rankingen. Har 2 gode clustere backet opp av sin understamme og ligger bra til på sørøstlige flanke. Vi får nok se mer til denne stammen etter hvert.


5 Alpha Har et veldig bra cluster der alle medlemmene er samlet. Absolutt en stor fordel med tanke på å backe opp sine egne. Disse er nok også med på å prege verdenen fremover. Har 3 plass på ODA ranken og det tyder på at det har blitt sendt en del angrep fra den kanten


6 .:RF:. Har kriget litt med Power og det har blitt bytta et par byer begge veier. Flere sterke spillere med på laget.


7 FEAR Har i likhet med sine naboer fra Alpha et cluster hvor alle stammemedlemmer er samlet. Har absolutt muligheten til å utvide. Få medlemmer som viser at de er meget sterke


8 DoM Ligger noe spredt på Nordøstlig flanke, lav ranking på både ODA og ODD


9 WoF II Ligger godt inne og backer opp hovedstammen sin


10 OIM ED Vår egen avdeling i K53
 
Sist redigert:

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Fin liste
Kunne kanskje vært lagt inn noe mellomrom mellom stammene eller uthevet navn på stammene for å gjøre lista lettere å lese.
Men en absloutt god liste med gode kommentarer :)
 
Topp