Topp 10 Stammer

dj broiler

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
Noen som kan ta en ny liste? der man skriver like mye på alle stammene ? ( litt nysgjerrig :rolleyes: )
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Noen som kan ta en ny liste? der man skriver like mye på alle stammene ? ( litt nysgjerrig :rolleyes: )

1 Nice - like mye
2 ODA - like mye
3 OIM - like mye
4 WoF - like mye
5 Alpha - like mye
6 .:RF:. - like mye
7 FEAR - like mye
8 DoM - like mye
9 WoF II - like mye
10 OIM ED - like mye
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Det er liksom 2 stammer på denne verdenen, så å lage en liste for uinteressante og stammer uten verdi er ganske meningsløst, bedre med topp 25 liste av spillere da.
 

DeletedUser

Guest
Det er liksom 2 stammer på denne verdenen, så å lage en liste for uinteressante og stammer uten verdi er ganske meningsløst, bedre med topp 25 liste av spillere da.

Første gang jeg har hørt noen si noe sånt. Virker som du ikke forstår så mye. Alt kan skje. Ikke at jeg forventer at du hadde forstått det heller. :)

Nå som dere ligger på 1. plass, har dere blitt skikkelig høye på pæra :rolleyes:
 

Ainia

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Det er liksom 2 stammer på denne verdenen, så å lage en liste for uinteressante og stammer uten verdi er ganske meningsløst, bedre med topp 25 liste av spillere da.

He... skal si noen bør få beina ned på jorden igjen. (giggle)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Der, plantet på jorda igjen.

Det er liksom 2 stammer på denne verdenen, så å lage en liste for uinteressante stammer uten verdi er ganske meningsløst, bedre med topp 25 liste av spillere da.
 

Justinminaj

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Der, plantet på jorda igjen.

Det er liksom 2 stammer på denne verdenen, så å lage en liste for uinteressante stammer uten verdi er ganske meningsløst, bedre med topp 25 liste av spillere da.

Støtter faktisk zippy her. Andre stammer enn OIM og Nice er egentlig ikke så veldig interessante.
 

dj broiler

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
Det er liksom 2 stammer på denne verdenen, så å lage en liste for uinteressante og stammer uten verdi er ganske meningsløst, bedre med topp 25 liste av spillere da.

Full-Retard.jpg
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Synes selv at det er flere interesange stammer, men foreløpig er det de 6 bete som kan se truende ut. Alikevell så bør man ikke undervurdere stammer som kan vokse seg store og farlige ute på rimmen, i ly for storkrigen som skjer. både WOF og OIM ble for kort tid sett på som en ikke trussel, nå har de fått fotfeste og kan virkelig påvirke denne verdenen. Alpha og .:RF:. er på vei. I tillegg har de fleste medlemmene i disse stammene senere start enn spillerne i Nice og ODA så vil nok jevne seg enda mer ut etterhvert. Selv om jeg har stor tro på at Nice kommer til å vinne.

Oi ble vist nesten en liste ut av bare synspunktene min om jeg hadde delt opp :p
 

Ainia

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Sliksett, er de 2 på topp minst interesang, bare samme opp igjen og igjen.
Derrimot, er det gjerne dem under her som er interesang å følge med på.
Hmmm... men på den annen side, Pompel og Pilt er gjerne greit (giggle)
Hvem har vel interesse av å lese noe annet enn de samme linjene om igjen og igjen.
Helst bare enmannshow - hadde vel vært det beste. (giggle)
 
Topp