Topp 10 stammer

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Ser denne også mangler utrolig nok??

Trender nå til dags er bare topp 10 stammer, men der er også lov å lage topp 20-25 hvis det er ønsket. Ser bare at denne manglet så hvis noen føler for seg å skrive litt om stammene på v23 så er det fult lovlig.

Jeg skrev en liste istad og skal sove, men tenkte å slenge denne inn om noen ble ivrige over natten.

Topp 10 stammer nå ser hvertfall slik ut:

1. Satan
2. Jeh0va
3. Jehova
4. Kick
5. 666
6. ELITE
7. Friår
8. ANE
9. BB
10. AreVre
 

Destructere

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
1. Satan

Stammen laget av ondskap! Blir ledet av de mørke fyrstene, Reiseverket og Pelle (og flere!). De har samlet mange erfarne luringer til å spre mørket ut over på v23. En av de sterkeste stammene på verdenen og har kunnskap, erfaringer og aktivitet til å gå hele veien og ta seieren! Slår seg til på brystet med en sterkt første adling på verdenen, og skaffet seg et godt utgangspunkt i krigen. Gleder meg til å se fortsettelsen!

2. Jeh0va

Teknisk sett så er vel dette understammen til Jehova, men ligger allikevel over dem på rankingen. Dette skyldes hovedsaklig at selveste kongen, solstrålen og mannen som går fra dør til dør til å snakke om Jesus fantastiske reise, selveste Jehova ham selv(!) spiller i denne stammen. Etter følgt av hans disipler som følger tett inntil og vil lære av hans fantastiske og ut-av-denne-verden KV-skillz. Største motstanderen til Satan og her blir det en fantastisk krig mellom godt og vondt! Hvem vil ta seieren? Tiden vil vise! :)

3. Jehova

Hovedstammen Jehova! Masse gode spillere her som absolutt er å passe seg for! Ellers så blir det mye det samme som med det jeg allerede har skrevet om Jeh0va. Absolutt de(n) sterkeste motstandere til Satan.

4. Kick

Her sitter vi en liten gjeng, i godstolene og ser på Satan og Jehova slåss ellevilt mot hverandre (eller kommer til), mens vi banker forsvarsløse små tasser i området vårt og føler oss mektige. Har mange (lol, yeah, vi er 6 stk, mange in my ass (giggle)) kjente og erfarne folk som håper vi kan gjøre en forskjell på v23! :)

5. 666

Det evil beast. Satans høyrehånd og mektigste våpen mot Jehova. Legger ikke skjul på at det er allianse mellom disse 2 stammene med slike navn! Mange kjente folk fra v21 som spiller her og har absolutt det som trengs for å fortsette det lange løpet med Satan. En del av medlemmene er godt plassert i forhold til hverandre og kan lett hjelpe til med støtte om det skulle trenges. Gleder meg til å se utviklingen!

6. ELITE

En del kjente nick her også! Frekk posisjon på flere medlemmer med lav distanse til hverandre om noen skulle trenge støtte. Kan fort bli en stor stamme, så her bør det passes på! Hvem vil de alliere seg med og hvem blir fienden?

7. Friår

Kjenner kun nicket til Torkilds Disipler, men har da hørt fra andre at det er noen spillere her som er verdt å passe seg for. Lite kunnskap om gjengen og verden er fortsatt såpass ny så har ikke hatt anledning til å kjempe mot/med dem. :)

8. ANE

Ingen kjente nick her for min del så vanskelig å si noe. Ligger dog på en respektabel 8.plass. Får ha lykke til videre uansett!

9. BB

Igjen, 0 kjennskap til noen av folka. Bare å ta av en prat med meg om dere leser dette! Fint å få nye folk på TW :)


10. BS

Søster/Broder stammen antar jeg til gjengen over. Kjenner dog igjen 1 nick her, Lakseklapperen, som jeg spilte litt med på v21, men ellers er det ukjent. Håper for all del at dere står på og ikke lar de store erfarne folka vinne over dere så lett! :)

Ikke så veldig utfyllende liste, men verden er fortsatt ung så er ikke så alt for mye å skrive om.
 

supersim

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Aldri gjort dette før, men prøver meg på en slik en jeg i og med at jeg kjeder meg grådig, blir ikke så altfor utfyllende liste, men heller litt synspunkter fra meg.:eek:

1. Satan

Poeng til de 10 beste spillerne60.363
Totalt antall poeng64.009
Gjennomsnittlig poengsum4.924
Beseirede motstandere106.933 (1.)

Stammen over alle stammer, bokstavelig talt. Leder med poeng på de 10 beste spillerene og beseirede motstandere. Ligger tett på Jehova som leder med totalpoeng og det med 1 mann mindre. Tror det blir vanskelig og stå i mot de onde kreftene fra Satan for andre stammer. Hyggelige og flinke ledere. I mine øyner sitter den beste kontoen på V23 i denne stammen, Kamikaze.

2. Jehova

Poeng til de 10 beste spillerne57.179
Totalt antall poeng64.564
Gjennomsnittlig poengsum4.612
Beseirede motstandere85.674 (3.)

Her har vi erkefienden til Satan, eller det ligger vertfall i kortene at det kommer til å bli en krig her synest jeg. Virker som det er en del erfarne spillere her, vet at magnar sitter der et eller annet sted om det ikke er i søsterstammen,men han er en av de jeg har best inntrykk av på .no. Sindre190 aka farmekongen sitter her også, har ingen kjennskap til deg, men RESPEKT. Zombie og peligroso har gjort det ganske bra også. Får vente i spenning om dere har herren på deres side i kampen mot satan.

3. Kick

Poeng til de 10 beste spillerne45.900
Totalt antall poeng45.900
Gjennomsnittlig poengsum7.650
Beseirede motstandere27.418 (10.)

Stammen som imponerer meg grådig, sterk 3.plass med bare 6 spillere. De har den høyeste gj. snitt poengsummen per spiller. Litt lav ODT synest jeg. Men kan være positivt for dere og ligge lavt i starten også. Sparer tropper som kan brukes senere. Kjenner til varanior08 fra V22, som var solid spiller der også. Mange adlinger av dere, håper dere fortsetter og Kicke Ass.

4. 666

Poeng til de 10 beste spillerne33.942
Totalt antall poeng41.076
Gjennomsnittlig poengsum2.738
Beseirede motstandere48.537 (5.)

Stammen min. Nuff said

Neida, her er det også mørke krefter (666). Mange hyggelige personer her, litt skuffet over at det er bare jeg som har adlet til nå, men gutta kommer til å komme sterkt. Har ikke spilt med noen av de herifra før, men alle gir godt inntrykk.

5. Friår

Poeng til de 10 beste spillerne 31.69231.692
Totalt antall poeng32.474
Gjennomsnittlig poengsum2.952
Beseirede motstandere66.185 (4.)

Ja da var jeg halveis og de.. ZzzZZZZ...

Hehe neida, var litt mer arbeid i en sånn liste enn forventet.

Tilbake til Friår. Virker som en brukbar stamme, har jo selveste tarantella der! Hatt kontakt med hun gjennom hele verdenen, og hun er en flink dame hun. Fått inntrykk av at dere er en ganske aggresiv stamme. Ligger på 4. på ODT. Håper dere klarer å stå sterkt i lag slik at vi får flere sterke stammer og ikke bare en ensidig krig mellom Jehova og Satan, som jeg synest ligger åpenbart i luften.

6. Jeh0va

Poeng til de 10 beste spillerne27.432
Totalt antall poeng31.515
Gjennomsnittlig poengsum2.424
Beseirede motstandere105.097 (2.)


Nok en jehova stamme her. Litt mer ukjente spillere her for min del. Vet ikke om dere er hovedstammen eller understammen. Men det har vel ikke så mye og si. Det som er imponerende med dere kontra deres andre stamme er ODT, her har dere slått på stortrommen.

7. DAE

Poeng til de 10 beste spillerne18.926
Totalt antall poeng20.778
Gjennomsnittlig poengsum1.598
Beseirede motstandere29.580 (9.)

Her er en stamme jeg ikke vet noe som helst om, men dere får ha lykke til, selvom jeg tror det blir tøft for dere å komme dere opp i toppen.

8. ELITE

Poeng til de 10 beste spillerne14.700
Totalt antall poeng14.700
Gjennomsnittlig poengsum1.470
Beseirede motstandere48.375 (6.)


En stamme med noen navn jeg har sett før. Noen spillere som ligger nokså greit an. Sterk plassering på ODT. Dere kan gjøre det nokså bra om dere prøver.

9. Yazata

Poeng til de 10 beste spillerne14.630
Totalt antall poeng15.532
Gjennomsnittlig poengsum1.195
Beseirede motstandere40.296 (7.)

Nok en stamme jeg vet lite om, ser ut som dere har en del inaktive spillere, og noen som gjør det brukbart.

10. FM2

Poeng til de 10 beste spillerne12.787
Totalt antall poeng12.966
Gjennomsnittlig poengsum1.081
Beseirede motstandere15.230 (18.)

Vet desverre realtivt lite om dere også.

Ble ganske tynt fra stamme nr.7, derfor jeg kompenserte med tabellene med poeng osv.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Istedenfor å kritisere dine personlige meninger så skal jeg heller rose deg for å dele dem! Flott initiativ og flott liste, håper du fortsetter i denne trender på forumet. Det trenger absolutt flere folk som tar initiativ til å lage lister :) Bra jobba!
 

supersim

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Vent litt... sa du at magnar og sindre er dine forbilder og at zombiefred og peligriso er ok?

Nei, du omformulerer litt for mye her. Magnar er en flink spiller og veldig hyggelig type, derfor jeg tok han opp. Ville gi credz til sindre fordi han er flink med farmingen. Skrev bare ned ting jeg kom på når jeg så over medlemmer osv.

Glemte og si at du gjør det ganske bra i starten også :) byen med mest poeng om jeg ikke tar helt feil.
 

vituxup

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
1. Satan

Stammen som troner ene og alene på toppen av lista. Med en ledelse som dette er det vanskelig å feile! Pelle, Reisverket og co. har gjort en utmerket jobb. Men de er ikke de eneste som sitter med kompetanse her, dette er folk som går all in og som forventer et bra resultat. Har vokst litt i antall spillere den siste tiden, og det kommer av oppløsningen av 666. Kamikaze brukeren er ute i kulden, ser ut som 666 har ført dem til maksantall spillere. Vil vi se en understamme av Satan i nærmeste fremtid? I mine øynene den sterkeste stammen på denne verdenen og har skaffet seg et godt pusterom ned til de andre stammene på podiumet. Ser heller ikke for meg at denne dominansen vil være kortvarig, Satan vil nå langt, vi har ikke sett toppen av fjellet enda!

2. Kick

Dette er ikke en stor gjeng, ordtaket "kvalitet over kvantitet" er vel en grei oppsummering. Ligger på en komfortabel andreplass, har Jehova om ikke pustende i nakken, så er det i alle fall i bakspeilet. Dette er også en stamme som vil nå langt, her sitter det også spillere med kompetanse. Svein Erik har vel styringa, om man kan kalle det det. Er vel ingen spiller som troner alene på toppen i dette riket, virker som alle har et relativt avslappa forhold til det meste og tar ting som det kommer. Også Kick har økt i antall spillere, de har økt med hele (ja, hold deg fast) 2 spillere de siste ukene, her også grunnet oppløsningen av 666. Dette er en stamme vi vil se mye av i fremtiden!

3. Jehova

Hovedstammen Jehova har endelig tatt over for understammen! Her har det blitt gjort en opprydning hvor de største spillerne har flyttet seg til hovedstammen, Jehova har dog bestemt seg for å bli værende for å lære opp sine "små". Mistet Peligroso til fienden nå tidligere i uken. Ville vært litt bitter om jeg hadde mistet en spiller som dette til motstanderen, vi får se hva reaksjonen blir. Er ellers masse gode spillere i dette gode selskapet. Igjen, denne stammen vil vi se mer av i tiden som kommer!

4. Friår

Friår, stammen i mitt hjerte, stammen som prøver å tette luken opp til podium-stammene. Ikke at vi gjør en utmerket jobb på det punktet. Vi er heller ikke mange, men har en god gjeng med spillere som er klare for å holde ut og nå langt på denne verdenen. Dere kommer til å se mer av oss fremover!

5. Jeh0va

Bak oss har vi understammen til Jehova, som nå har tatt seg til rette litt lavere på lista enn tidligere. Kjenner ikke godt til spillerne i denne understammen, utenom som jeg tidligere nevnte, nemlig at Jehova selv har valgt å bli igjen for å dyrke frem spillere av kaliber til å kjempe krigen som en dag vil komme!

6. Yazata

En stamme jeg generelt vet svært lite om. Virker som en gjeng med oppgående spillere som ikke gir seg selv om de står i motvind. Er vel en dårlig skjult hemmelighet at denne stammen samarbeider med DAE ettersom at de deler samme rekrutør. Denne alliansen er ikke en allianse en bare kan valse over, her er det tæl, svette og en haug med tropper.

7. DAE

Igjen, en stamme jeg vet svært lite om. Som jeg skrev over, alliert med Yazata. En beinhard allianse!

8. -GK-

Gutta Krutt er dessverre en gjeng jeg vet null og niks om. Her et det et stort hopp opp til neste plass på lista, så her er det bare å stå på! Veien opp er hard, men med innsats kan man nå langt!

9. valhal

Denne stammen holder seg i det ukjente farvannet på rimmen i sør. Ligger på en 9. plass og puster Gutta i nakken. Vet heller ikke mye om denne stammen, men en ting vet jeg, rimmen er et godt sted å vokse, vil vi se dere i fremtiden?

10. PS3

PS3 ligger på en 10. plass og puster både 9. og 8. plass i nakken. Ligger hovedsakelig i sørvest, hvor det blir trangt om plassen fremover, det gjenstår å se om dere klarer å holde imot.
 
Topp