Topp 10 stammer

cid the king

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
46
Vil da takke alle som likte dette og ga oss god krittik på hva som kan forbedres. Vi blir nok selvfølgelig å gjøre dette en gang til i fremtiden når tiden strekker til ;D Vi er bare glad folk synes dette var artig og spennede. Ha ei fortsatt god helg folkens!
 

syrogen

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
34
Veldig mye dårligere liste en den konge video`en cig og pettulf lagde, men kjeder meg! ;)

1


HBT

Poeng: 1.634.436
ODT: 13.290.286 (1.)



Vært nr 1 siden starten, og vært i krig med så å si alle de andre stamme veldig lenge nå. Dobbelt så mye ODT som nr2 og her skjer det mye. Tapt en del byer i det siste så må skjerpe aktiviteten vis denne verdenen skal vinnes.

2

Cllect

Poeng: 1.338.923
ODT: 4.936.362 (4.)



Nettop blitt med i krigen mot hbt og gjort det bra, plukker by etter by og tar snart igjen HBT.

3

Tlou

Poeng: 1.019.146
ODT:
5.253.274 (3.)



Har fokusert på å støtte opp don bosco og keiser og ellers bare sende litt små angrep her og der, må være kjedelig å være alliert med alle bortsett fra 1 stamme.

4

IFO

Poeng: 794.522
ODT: 2.408.841 (7.)



Har like mye ODT som 1 av spillerne i HBT så her skjer det lite, håpe de tør å bryte iap\allianse så det ikke blir alle mot 1 verden igjen.

5

SPDS

Poeng: 693.686
ODT: 1.241.135 (11.)



Samme som over.

6

RSC

Poeng: 631.675
ODT: 2.128.467 (8.)



Ny stamme, spennende å se om de vil hevde seg, ligger veldig spredt.

7

PoE.

Poeng: 591.978
ODT: 5.323.170 (2.)



Samme som tlou, bare 4 medlemmer igjen så sikkert merging på gang?

8

SDS

Poeng: 537.345
ODT: 3.427.321 (6.)



Samme som de andre i superalliansen.

9

TH

Poeng: 387.532
ODT: 4.003.835 (5.)



Virker som de er i krig med sds\spds, lykke til her.

10

GoW

Poeng: 161.120
ODT: 150.603 (32.)



En gjeng med bestemødre som spiller TW, dette kan bare bli bra. HEIA!



Beklager at det ble litt kort liste men er en kjedlig verden, er jo 1 stamme mot resten av verden derfor teller jeg dere som 1 stamme.
 

Groverud

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
No offense, but... RSC er på deres side, så hele verden mot 1 stamme er det ikke.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Dere er da så grinete. og siden dere er så grinete så forventer jeg en topp 10 liste fra begge dere to i løpet av neste uke, so show me what u got ;)
 

misosi

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Du kan prøve å holde deg saklig av og til vettu. Det er ikke grinete å påpeke fakta. Men skal få sett om jeg får laget en liste i løpet av tiden som kommer. Den kommer til å være shit fordi jeg ikke vet nok om de fleste stammene, men en liste skal du få ;)
 

Vivaldi

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
8

SDS

Poeng: 537.345
ODT: 3.427.321 (6.)



Samme som de andre i superalliansen.

Nå er vel ikke vi med i denne superalliansen, og nå har vel vi plukket rosene hos TH over en lengre periode, så jeg vil si det blir feil å sette oss i den båsen
 

syrogen

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
34
ok da tok jeg feil, regna med det siden dere ikke kriger med noen andre bortsett fra TH som er helt innestengt.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
At TH er innestengt er vell heller et resultat av at vi har tatt byer, og jeg for den saks skyld er ikke enige i at de er sperret inne. Slik jeg ser det så har de ikke vennlig diplomati med noen av stammene rundt seg og har dermed potensiale til å kunne adle i alle retninger. Ja vi har deler av rimmen fri, men måtte tidligere fjerne stammer for å få denne fordelen.

Kan heller ikke se at det skulle være til vår fordel å starte krig mot flere enn en stamme av gangen? Er jo ikke alle som vil krige mot hele verden på en gang :p
Hadde vi derimot hatt front mot HBT så ville vi nok vært deltakere i verdenskrigen som nå herjer, men slik er det ikke.

TH har vist seg å være en absolutt verdig motstander, så jeg ser på det som en prestasjon at vi faktisk vinner frem slik vi gjør. Påpeker også at når krigen startet så var de på samme størrelse som oss.
 

misosi

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Her er mine tanker rundt dagens topp 10 stammer. Jeg har ikke nok kunnskap om de fleste til å komme med noe bedre på dette tidspunktet, men håper dere i hvertfall får noe ut av det.

PS: Det står akkurat det samme om SDS og SPDS da disse er broderstammer.

1 HBT 1.972.135, (274 byer)
HBT er fremdeles den største stammen på verden, og har greid seg godt sålangt. Fikk alikevell kjørt seg mot Cllect en stund etter de ble med i krigen og har hatt noen aksjoner selv i det siste. Det så i starten ut som at de ikke skulle klare å få fjernet Keiser, men kom relativt godt ut av det etter at aksjonen kom ordentlig i gang og Zombiefred kunne bli med etter kvkluss. Virker fremdeles sterke, men ikke så suverene som de kanskje har sett ut tidligere. Men hvorfor spør man seg kanskje. Er det på grunn av de diplomatiske avgjørelsene? Eller har superalliansen faktisk greid å gjekket de ned ett par hakk. Det merkes godt på forum at det er en god del mer sutring fra enkelte av medlemmene om at "Det er alle mot dem". Dette hørte vi lite av tidligere. Kan det være fordi de er under ett mye større press en tidligere? Absolutt en stamme man fremdeles vil følge med på alt de foretar seg og kan fremdeles nå langt. De er jo nummer én av en grunn.

2 Cllect 1.552.592, (201 byer)
Kom ut med dødsforakt mot HBT og hadde en veldig vellykket aksjon etter at de bestemte seg. Stammen har også hatt god vekst i det siste og virker veldig sterke. Med flere gode spillere i tillegg til at det virker som de gjør flere kloke avgjørelser virker de å ha en større og større rolle for hvordan denne verden utvikler seg videre. Hvis de fortsetter å gjøre flere gode valg så blir de definitivt en stamme som kan nå langt denne verden.

3 Tlou 896.534, (134 byer)
Tlou er med på denne verden også. Stammen har stått mot HBT hele tiden og gjorde det veldig bra til tider mens Don Bosco enda var på v27. Med en økning i ODD de siste dagene og ett fall i poeng har de tydelig fått kjørt seg. Det er jo en stamme som tradisjonelt sitter på mye deff, men begynner det nå å gå tomt eller greier de å komme tilbake fra dette? Tiden vil vise og det blir spennende å følge den neste tiden for det er nå de må vise at de er en stamme å regne med utover i verden.

4 IFO 884.993, (134 byer)
IFO har økt en del i ODA de siste dagene så det kan virke som de har hatt en liten aksjon mot Zombiefred og HBT. Dette har ikke resultert i byer for øyeblikket, men det blir spennende å følge fortsettelsen. Det er en stamme med en ganske stor front mot HBT og hvilke diplomatiske avgjørelser de har tatt og vil ta videre vil bli viktig for hvordan det går med dem på denne verden. De har også stor vekstmulighet helt i nord, hvis de ønsker seg byer uten å må krige hardt for hver eneste by. Dette er en stamme jeg er veldig spent på hva vil foreta seg videre.

5 SPDS 795.028, (119 byer)
En av de to brødrestammene til SDS-familien. Stammene er ikke en del av superalliansen. SDS har kjørt på med flere aksjoner mot TH som nå ser ut til å kapitulere etter en jevnt press av SDS-familien. Hvor er veien så videre for disse to? Hva er neste mål? Hva er planen deres? Spørsmålene er mange og dette er også en stamme som ved de riktige valgene kan nå langt i v27. De har allerede bevist mot TH at de kan få tatt ut en stamme på samme størrelse så hva som skjer videre nå blir virkelig interresant å følge med på. Stammen er heller ikke en del av superalliansen, så hva kan skje videre?

6 RSC 695.547, (97 byer)
RSC blir av mange her på forumet betegnet som HBT sin slave, mens HBT har(Såvidt jeg har forstått det) påpekt at de ikke har noen relasjoner stammene i mellom. Det er en stamme som det uansett virker som har ett godt forhold til HBT og dermed kanskje har ett dårlig forhold til store deler av verden som en respons. Men de ligger fremdeles på topp 6 og her også vil fremtidig diplomati bli viktig for stammens fremtidige rolle på verden.

7 SDS 644.651, (97 byer)
En av de to brødrestammene til SDS-familien. Stammene er ikke en del av superalliansen. SPDS har nå i det siste blitt med på hardkjøret mot TH som nå ser ut til å kapitulere etter en jevnt press av SDS-familien. Hvor er veien så videre for disse to? Hva er neste mål? Hva er planen deres? Spørsmålene er mange og dette er også en stamme som ved de riktige valgene kan nå langt i v27. De har allerede bevist mot TH at de kan få tatt ut en stamme på samme størrelse så hva som skjer videre nå blir virkelig interresant å følge med på. Stammen er heller ikke en del av superalliansen, så hva kan skje videre?

8 PoE. 632.561, (93 byer)
Poe ligger midt i mellom en haug med stammer og er også en del av den såkalte superalliansen. Og med bare 4 spillere så virker de veldig sterke og samkjørte så langt på denne verden. De har flere erfarne og gode spillere så de bør ha gode muligheter videre. Det som kan være ett problem er at de kanskje er litt for sperret inne og har fronter mot omtrent alle stammene på verden. Så hva skjer om HBT faller? Da har de selvsagt mange plasser å adle seg videre, men kan også være uheldige og havne i en flerfrontskrig. Det er jo sjelden veldig gunstig, men det er som sagt flere gode spillere så de kan absolutt nå langt på denne verden uansett. Blir også interessant å følge om de tenker å rekruttere nye spillere, eller fortsette som 4 i tiden som kommer.

9 TH 327.424, (67 byer)
Har etterhvert fått det tøft mot SDS-familien og har mistet mange byer de siste dagene. De har adlet seg mot rimmen og det kan virke som at det er der de skal prøve seg fremover. Det kan se tøft ut for TH å bli stående igjen som seierherre på dette tidspunktet, men hvem vet. Vil også komme med skryt til Cid og Pettulf for en flott video. Dere gjorde en strålende jobb og skal ha mye skryt for initiativet!

10 GoW 252.060, (55 byer)
Dette er en stamme jeg ikke vet noe om og etter en kjapp titt på twstats vet jeg strengt tatt ikke så mye mer. De har lite OD, men mer enn doblet sin totale ODD for noen dager siden. Så det kan virke som de har fått litt trykk mot seg nå. Ellers så har de en ganske jevn poengvekst og mer har jeg egentlig ikke å si om dem.
 
Sist redigert:

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Oioioi dette har jeg gledet meg til :)

Og alle forventningene mine pluss litt til ble ble oppfylt da jeg ikke greide å vente til kvelden med å se videoen
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Digger det! En ting som kunne vært veldig artig var å samle 1/2 spillere til, og kjørt en diskusjon? Så lenge den holdes saklig og strukturert tror jeg det hadde blitt utrolig bra!
 

misosi

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Lenge siden det har vært en ny topp 10 stammer nå, også har vi jo plutselig fått ett nytt innslag på topp 10 :O
Her kommer en ny liten topp 10 stammer, med en liten vri på slutten av hver stamme:

1 Cllect, Poeng: 7,516,242
Stammen på førsteplass har som regel hele verden i mot seg og Cllect er intet unntak. De har veldig god aktivitet og har gjort det imponerende så langt på denne verden. Med Kalou i spissen som styrer stammen med jerngrep stikker de bare mer og mer i fra de to jagende stammene HBT og SDS. Mye er sagt i forbindelse med deres rekrutteringspolitikk og utnytting av freden som mange mener var ufint fra deres side. Uansett hva du måtte mene om deres handlinger her, så må man uansett gi ros der det fortjenes etter min mening. Og hvordan de har gjort det på aksjoner er rett og slett veldig bra. Jeg så hvordan de angrep og faket LG-kontoen for litt siden og der hadde de timet store mengder fakes og nukes, alle innenfor ett 10 minutters tidsspenn, på omtrent alle byene de angrep. Det vet vell alle like godt som meg at tar lang tid. Det sier både noe om hvor seriøst de tar aksjonene sine og respekten de har for LG-kontoen. Det blir spennede å se om dere fortsetter å rykke i fra, eller om verden snur. Quiz: en på The Mercenary er en nysgjerrigper(Hvem kan det være? Førstemann til å svare som ikke er i Cllect, får 10pp) Vinner: aBobil

2 HBT, Poeng: 5,248,707
Ledet verden veldig lenge, men Cllect tok over og har siden ledet v27. HBT er stammen alle elsket å hate i starten, men det kan virke som at dette har snudd for mange. Jeg har stor respekt for hvordan de holdt seg på førsteplass så lenge med "hele" verden mot seg og det viser hvilket potensiale som ligger i denne stammen. Det er mye kvalitet her, alt det kommer an på er motivasjonen og aktiviteten videre. De mistet en del byer i juletiden, men jeg har ingen tvil om at de kan snu trenden til å begynne å gi Cllect en ordentlig fight. Dette er en stamme som helt klart kan stå igjen som vinner, når v27 er over. Quiz: Hvem i HBT har Obama som "profilbilde" på skype? (Førstemann til å svare som ikke er i HBT, får 10pp) Vinner: Pettulf

3 SDS, Poeng: 3,560,810
Her kommer altså stammen jeg er en del av. SDS har gjort det sterkt i de kriger de har vært en del av og det gikk bra i starten mot Cllect, selv om det i juletidene ble mistet flere byer. Dette er en trend jeg er sikker på at SDS kan snu. Det sitter flere dyktige spillere her og jeg personlig synes det er en fantastisk flott gjeng. Olve og Benja på Lillegutt har gjort det utmerket så langt og det er bare å ta av seg hatten for innsatsen og dyktigheten til disse to. Makan til gode spillere skal man lete lenge etter. Mye latter og BS er å finne på skypechatten og latteren sitter løst med mange flotte individer. Dette samholdet er nettopp det som jeg tror kan få SDS til å tilslutt stå igjen som seierherre. Men det er enda en vei å gå og med mange poeng opp til Cllect krever det nå at alle viser hva de er laget av. Quiz: Det kommer ett tog inn som må snipes, hvilket tidligere medlem av SDS kontakter du da?(Førstemann til å svare som ikke er i SDS, får 10pp) Vinner: Storebror

4 Tlou, Poeng: 1,601,955
Da kommer vi til kongene av deff, Tlou. Det har blitt en tradisjon at stammen The last of us stiller sterkt til start når det starter en ny verden på .no. De jobbet lenge på og har egentlig inntil nå nylig greid å stå i mot det meste som har blitt sendt deres vei, men det ser nå ut som at de har gått tom. Byene forsvinner, en etter en, men de skal absolutt ha at de har kjempet godt på v27. Og det blir gøy å se dere igjen på en senere verden. Quiz: Hvem i Tlou har mest ODT? (Førstemann til å svare som ikke er i Tlou, får 10pp) Vinner: Shoeless traveler

5 VW, Poeng: 1,491,759
På femteplass finner vi Very well. Det går rykter om at dette er den nye sammarbeidsstammen til Cllect og de befinner seg stort sett bak Cllect i sør-vest. Både deres ODA og ODD er nok til en 8. plass blant stammene på v27, og ettersom de ligger på en 5. plass er jo dette relativt lavt. Jeg tror det blir tøft for de å kjempe om en seier på denne verden, men man vet selvfølgelig aldri. Da må det i såfall skje noe snart for de har ikke gitt veldig mye lyd fra seg så langt. Quiz: Hvilken konto i VW har mest ress plyndret på en dag? (Førstemann til å svare som ikke er i VW, får 10pp) Vinner: Shoeless traveler

6 TH, Poeng: 1,417,879
Her kommer da stammen The Horde, eller stammen som har stått opp fra de døde. Med Pettulf og Das Panzerfaust i spissen har de kjempet seg tilbake etter å nesten være borte fra kartet. Ståpåviljen til disse karene skal man ikke kimse av. De har visst seg å være fightere av rang og jeg sitter igjen med ett veldig godt inntrykk av TH-gjengen så langt. De er trivelige som få og viser at det kan lønne seg å ikke gi opp. De har steget raskt på rangstigen i det siste og det blir veldig spennende å følge hvor langt det rekker for denne gjengen. Kan "The comeback kids" komme tilbake å stjele seieren her? Det skal selvfølgelig en del til, men det hadde vært veldig gøy om de kom seg opp å kjempet om seieren til slutt. Quiz: Hvilke to kontoer fra TH lager de fantastiske videoene til "Topp 10 stammer"? (Førstemann til å svare som ikke er i TH, får 10pp) Vinner: Shoeless traveler

7 GoW, Poeng: 760,615
Grandma on Wheels er en stamme jeg ikke vet så mye om, men som Pettulf har sagt flere ganger så har stammen en av de gøyeste navnene på verden i deres leder: laksvatnsStoreFuckboi. Deres ODT er faktisk på en 7. plass så man kan jo ikke klage på en ODT ranking som er lik enn poengrankingen, så det er bra jobba. De ligger i rimmen bak HBT og jeg føler at spørsmålet er mer hvor lenge får de være der. Når det er sagt så må dere gjerne bevise at jeg tar feil å klatre på rankingen, men jeg har mine tvil. Quiz: Hvilken konto i GoW har høyest ODD? (Førstemann til å svare som ikke er i GoW, får 10pp) Vinner: Shoeless traveler

8 GIG, Poeng: 544,748
På åttendeplass finner vi stammen GIG?! Hva skjer her? Vivaldi har startet en egen stamme! Det er jo intet annet enn imponerende at han alene greier å snike seg inn på topp 8. På kontoen sitter ringreven Gig, shø. The man, the myth, the legend! En spiller med mye rutine og en knakende god TW-spiller. Dette er absolutt ikke en stamme jeg vil prøve meg på, selv om det bare er en spiller i den. Etter en litt slow start har kontoen virkelig vokst godt i det siste og hva som skjer videre, det er det ingen som vet. Uansett hva som skjer, så ønsker jeg deg all mulig lykke til videre. Så må man vell også si litt om hvorfor Vivaldi ikke lenger er i SDS og heller er i en egen stamme. Vent litt, I claim the fifth amendment. Quiz: Hvilken smålubben skapning har GIG som kjæledyr? (Førstemann til å svare som ikke er GIG, får 10pp)

9 vw2, Poeng: 538,098
Very well 2 vil jeg tro er søsterstammen til Very well. De sitter på 147.182 i ODT som 28. beste på v27. Det er jo ikke akkurat mye å skrive hjem om. Det skal godt gjøres at de står igjen som vinnere og jeg vet egentlig ingenting om dem. Quiz: Hvem har mest poeng i vw2? (Førstemann til å svare som ikke er i vw2, får 10pp) Vinner: Shoeless traveler

10 Dog, Poeng: 487,789
Sist på lista finner vi Dog, enda en stamme med kun ett medlem. Her sitter mrmalle som vi har skrevet litt på forumet i det siste. Jeg har bare hørt positive ting om spilleren og at hvis den som sitter her er motivert så er det lite som kan stoppe den. Spørsmålet blir jo da om mrmalle er det. Kontoen startet sent og med en 35.plass blant spillere i odt så kan det virke som om motivasjonen ikke har vært på topp heller, men hvem vet. Kanskje så snur det nå. Quiz: Hvilken dato startet mrmalle på v27? (Førstemann til å svare som ikke er mrmalle, får 10pp) Vinner: Shoeless traveler

Det er ikke en fantastisk video, men det er da noe i hvertfall.
 
Sist redigert:

Shoeless traveler

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
mrmalle startet 1. september 2016

roust har mest poeng i vw2

gig eier en hamster

laksvatnsstorefuckboy har mest ODD

pettulf og cid the king(das panserfant) lager top10 videoene

junior1 har mest plyndret på en dag i vw med 3.140.444 ress

siden tig3r forlot tlou er det ferdinand som har høyest odt

du kontakter gig for å snipe?

sikkert kalep som har obama bilde på skype
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Spørsmål 1:
Det er Selveste Groverud (konto eier) på the mercenary som er en nysgjerrigper.

-A
 
Topp