Topp 20 OD

DeletedUser

Guest
Det manglet et punktum der:

V3 handler ikke bare om dere.
Var i TWK før og tror de kommer til og klatre på OD rankingen etter hvert.
Deg vet jeg ikke hvor er på kartet engang og har ingen frodommer(?).
Er ett meget åpent menneske.

Det var slik jeg forsto det:) Ble mye lettere å se når jeg så at det skulle være et punktum der.;)

Jeg tror du kan tenke deg til hvor jeg er på kartet yusuf, men da må du lese dypt inn i teksten min og lese mellom linjene:eek:

Helt riktig oversettelse av hva jeg skrev bortsett fra ikke fordommer men hemmliser svar på dette:
#33 I går, 10:19 Topp
Du har så mye hemmliser du..

Jeg har sett hvor på kartet du er nå ja(sjekka i natt) du er ikke på skyddhold av VK så tar nokk noen måneder til før vi får møtt hverandre IG.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Nemesis jente nice/digg :p
Yusu vi kommer nok aldrig til å møtes ingame, tror heller du blir rimmet.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Humm du prøver deg på han Å ..ja, syns du leker litt mye med byene dine.

Du har jo angrepet meg også:), du må huske at noen ganger treffer du noen som ikke liker at du pirker i byene deres.
Incore er vel rimelig kapabel til å gi deg en real utfordring med å ikke bli rimmet.
 

DeletedUser

Guest
Incore er en sovende bjørn, som knapt har brukt en eneste off-tropp på å bygge opp imperiet sitt... Så det kan tenkes at denne bjørnen blir litt forbanna når han blir vekket fra sin dype søvn :cool:
 

kj3llern

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Humm du prøver deg på han Å ..ja, syns du leker litt mye med byene dine.

Du har jo angrepet meg også:), du må huske at noen ganger treffer du noen som ikke liker at du pirker i byene deres.
Incore er vel rimelig kapabel til å gi deg en real utfordring med å ikke bli rimmet.

Han angriper medlemmer fra stammen. Så ble jeg drit lei av og sitte og ikke gjøre noe. Incore er sikkert flink han. Og ejg vet at folk ikke liker å bli angrepet. Du må ha likt det da RDI, ejg har ikke fått noe tilbake av deg :D
 

DeletedUser

Guest
kan jo hende han ikke er gira på å gjengjelde tjenesten. Er jo lett å få sykt bra OD-score når man er 30+ timer unna...
Men gråbyene du tar derimot, de får vi se hva som blir gjort med etterhvert :D
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Jeg hater så *beep* å miste byer tar det meget seriøst og alle som tar byer er personlig fiende. Og jeg vet hvem av mine gammle stammevenner som skylder meg byer.:) og jeg har ikke glemt deg Kjellern.
 
Sist redigert av en moderator:

kj3llern

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
5 RDI-rsr Har gjort en glimrende jobb nede i k64 for å prøve å beholde de byene han hadde i hjertet til EE. Mistet vel litt over 50 byer, men han har fortsatt kjernen av byene sine inntakt

Egentlig så er alle de byene tilbake til sine rettsmessige eiere. Fordi RDI-rsr kastet seg på BoS spillerne etter vi (Freps, Dr.Killer, Ingos, Rasti med fler) hadde nuket dem ut, og grein til seg byer. Og adlet seg inn i våre eksistrerende clusteret, mens han var medlem i SR og hos oss. Etablerte seg et fint cluster, tsk tsk litt med fienden, og boom så drar han en Quisling.

Dette er eneste grunnen til at han er på listen.

Ny liste snart?
 

DeletedUser

Guest
Egentlig så er alle de byene tilbake til sine rettsmessige eiere. Fordi RDI-rsr kastet seg på BoS spillerne etter vi (Freps, Dr.Killer, Ingos, Rasti med fler) hadde nuket dem ut, og grein til seg byer. Og adlet seg inn i våre eksistrerende clusteret, mens han var medlem i SR og hos oss. Etablerte seg et fint cluster, tsk tsk litt med fienden, og boom så drar han en Quisling.

Dette er eneste grunnen til at han er på listen.

Ny liste snart?

en quisling? har dere ikke konstant mast om at EE ikke er SR? hvis EE ikke er SR så er det vel ingen grunn til at alle som var i SR måtte over til EE? :eek:

og hvordan kan det at dere nuker for ham dytte ham opp på OD listen egentlig? :S
 

kj3llern

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
en quisling? har dere ikke konstant mast om at EE ikke er SR? hvis EE ikke er SR så er det vel ingen grunn til at alle som var i SR måtte over til EE? :eek:

og hvordan kan det at dere nuker for ham dytte ham opp på OD listen egentlig? :S

Er du treg i tankegangen? Han var vel i EE i en liten stund etter SR og fikk gratis byer av oss. Da følte vi at vi ville ha de byene tilbake når han forlot stammen. Da ble han angrepet, han forsvarte seg. Da fikk han ODD. Kan fort bli komplisert, skal stave det bedre for deg neste gang du lurer på noe.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
tjaaa 12t med ringenes herre maraton gjør noe med hodet, men vet ikke om jeg er helt på ditt nivå enda :0

så det var i de 12ish timene han var i EE at dere renset et cluster til ham? og så, ettersom dere bare angrep ham fordi dere var sure, var OD'en han fikk da ikke verdt det samme som alle andre som har blitt angrepet? eller var det fordi dere angrep byer dere hadde angrepet før? eller mener dere kanskje at dere ikke ville ha angrepet ham hvis han ikke hadde hatt de byene?
 
Topp