Topp 20 ODD

DeletedUser

Guest
1 NumberOne - Vet ikke hvordan originalen på kontoen her er, men høres bra ut. Dualen er (selv)oppskrytt.
2 Fugla - Flink spiller, som PMS aldri klarte å ta helt ut.
3 UrGe - Flink deffspiller, men måtte til slutt bikke under. Hadde så si en umulig oppgave med såpass spredning på byene inni fiendecluster. Kjempet godt lenge. Credz.
4 sama - To erfarne og bra spillere på denne kontoen. PMS sliter her.
5 Attyla - Aktiv spiller som stadig får incs. Night sist i køen. Kan ikke si de fikk så mye til i den aksjonen.
6 broman - Adlet bort av BERM?
7 Varg V - Virker bra. Inaktiv?
8 ImTheBest - To ganger bikket under for NB. Imponerte aldri, tross for lovnader. Skuffende.
9 Kracked - Denne kontoen har vel så si alltid ligget høyt på denne listen. Klart seg bra.
10 slemrev - Hadde en voldsom ODD i starten, som gjør at han enda er her oppe. Reiste seg bra fra disse angrepene, og har vist seg å være en seig spiller å ta ut.
11 Reisverket - Gone.
12 Goyakleh - Fikk mye ODD av -NB- først, og nå har han fått av Night. Utrolig flink spiller, både originale og nåværende.
13 Allmektige A - Overlever. Veit ikke.
14 madder - Blitt aktiv igjen. Med hans posisjon på kartet, så vil han vel neppe synke på denne lista, for å si det sånn. Bra spiller.
15 Blacki99 - Veit lite.
16 hoan92 - Ukjent for meg.
17 prowler - Her oppe enda? Gjorde det godt i starten av serveren, men dabba av etter hvert.
18 Templar - Ny eier? Virker å klare seg bra.
19 Hunting after Vikings - Kjempet lenge i området, men er på vei ned nå.
20 granpa - Ingen vil ha granpa på nakken. Flere som har prøvd seg her, uten nevneverdig suksess.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Meget fin var den, men skulle ønsket det var flere innkommende her på meg så jeg også etterhvert kunne klatra meg opp igjen på denne listen hvor jeg en gang var i toppen.
 

DeletedUser

Guest
Meget fin var den, men skulle ønsket det var flere innkommende her på meg så jeg også etterhvert kunne klatra meg opp igjen på denne listen hvor jeg en gang var i toppen.

tror eg vet en måte du kan få incs på deg. hvis det ikkje er for sent da. er du int. så send meg en pm :D
 

DeletedUser

Guest
De to i toppen har i hvertfall ikke rikket seg fra plassen siden sist.
Noen som følger apollyons forespørsel eller? (Jeg er for lat)
 
Topp