Topp 20: Spillere

Mr.yoda

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
helt enig topp 20 er bare sånn poenghora og du med ned til 1000 for og finne folk som ikke troppe horer
 

DeletedUser

Guest
Fin liste, Griffin, men synes kanskje du fokuserer litt vel mye på OD så tidlig. Så tidlig i spillet slipper jeg gjerne den OD'en jeg kan slippe jeg, så lenge jeg får adla gode byer. Men men.
 

DeletedUser

Guest
virket som at alle stammene bortsett fra AREA og NBK var møkk. er du i AREA eller NBK?
 

DeletedUser

Guest
No har det seg slik at to stykk fra NBK får folk i stammen til å nuke for seg for så etter ei lita stund bytte stamme til AREA.

Skuffet
 

DeletedUser

Guest
1. AREA har 7 på topp 20-.... tilfeldig? i think not, kansje det gir de mer trøbbel enn de takkler men det vil tiden vise....foreløbig holder eg troen på at de kan få til noe bra om de vil...

2.har no virkelig kun kommentert en NBK spiler og til tross høy rank e eg ikkj ovrbevist.... synest fremdeles dtte e tidlig i spillet så de fleste må holde trykkt oppe for å holde sg høyt på rank listene..

3. e positiv til flere av spillerne her eg, men synest od ofte gir en pekepinn på hvem som får det litt lett og hvm som faktisk må jobbe for byene... kem vill du møtt som din nabo? , tror dessverre fler av de som ligger på topp 20 vil fall gjennom mye pga valg av stammer som blir for svake i lengden... e en faktor i spillet det og, men mye kan forandre seg end....

TIME WILL SHOW
 

DeletedUser

Guest
jeg synes hvertfall at du var ganske langt på jordet på noen av spillerene og at du var lite objektiv :)
men som du sier, tiden vil vise.
 

DeletedUser

Guest
alle kan ha sin mening, dette e rett og slett min mening pr dags dato... gir egentlig blanke kem som sitter bak ka nick.. spiller liten rolle om de ikkje gir gass og viser ka de kan... så får heller folk overvevise positivt etterhvert.
 

DeletedUser

Guest
1 LuriFAXXX AREA 23.456 5 4691 - lav od, tyder på lette byer så vil nok møte harder konkuranse om plassering
etterhvert


Er vel ikke vår feil at spillere dodger unna troppene sine når nuke og adelsmenn kommer?
De to siste eide ikke tropper, heller ikek vår feil.
Så mangel på OD hos oss, er tegn på masse tropper, tro meg :)
 

DeletedUser

Guest
No har det seg slik at to stykk fra NBK får folk i stammen til å nuke for seg for så etter ei lita stund bytte stamme til AREA.

Skuffet


Den tjenesten har vi, og fortsette vi å gjengjelde, så ikke kom med antydningen at vi hadde planlagt å utnytte dere, for det er ikke tilfellet. Spør white-widdow om han har noe klager på vårt samarbeid. Om han har det, da skal jeg spise i meg disse ordene.
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
1 LuriFAXXX AREA 23.518 5 4704

God be blessed. Ultrasupermegazøtogtøff, enuff said!

2 Lord Imp BTY 23.499 5 4700
Har hørt mye rart, mange sier du er poenghore, men ODA'en din forteller en helt annen historie. Vil vedkommende klare og holde seg på top 10 listen? Time will show. Ganske interessang spiller ihvertfall :)

3 Invicta AREA 21.344 5 4269
YO n00b, sup? Etpar spilleglade folk bak kontoen, enhver med sitt spesielle "yrkesområde" (deff, off, timing, spamming m.m). Fikk en ganske skeiv oppstart, men har tatt seg betraktelig opp. Vil garantert holde seg på top 10 med mindre NBK planlegger noe fancy siden han nettopp skifta side?... Time will show!

4 almighty AREA 20.504 6 3417
Kjenner deg ikke dessverre. 6 byer, men snitt på 3,4k? Jau, kos deg med og bygge du :). Ser ut til og ha en svært romslig possisjon i sør, og har alt annet enn hva som kan beskrives som motstand. Vil nok holde top 20 i en god stund til han finner ut at det er en god ide og bygge opp byene før han gjør noe videre.

5 Rank-1 AREA 20.126 4 5032
Etter hva jeg har fått vite, så er det to meget profilerte spillere bak nicket. Den ene har jeg sverga til gud om og ikke spille på lag med i snart 3 år nå, men den gang ei. Så var det den andre, som fikk meg bannet for 2-3 mnd'er etter en litt søt uttalelse når jeg var mer opptatt av V1. Knallkarer, forventes og holde top 5, muligens top 3.

6 Charmeleon P0k3 19.514 5 3903
Mektig spiller. Bruker samme taktikk som alltids, adle som bare rakkern og ta en god pause og bygge tropper. Hvor lenge varer det denne gang, mister Charmeleon? Skal bli spennende og følge både deg og stammen din. Vil tro at du holder top 20 i 1-2 mnd'er før aktiviteten begynner og dale.

7 TDCI TNW 18.178 4 4545
Dunno

8 Simen1993 TSV 16.728 4 4182
Dunno, teit navn. Du skal ut av top 20 pga navnet ditt :p.

9 Donnes TNV 16.375 4 4094
Profilert spiller som absolutt vet hva han driver med. Kommer til og holde top 20, og vil holde seg høyt på ODA så snart vedkommende får etpar offansive byer.

10 Schizo J.F.F 15.214 3 5071
Yobro, fint og se deg her oxo. J.F.F stamme og greier? Vel, jeg ønsker ikke og ytre min egentlige mening ang den stammen mtp tidligere verdner, da kan det hende at jeg (LES ang rank-1) får en ny 2mnd ban, noe som hadde vært litt trist. Meget profilert spiller ihvertfall, forventes og holde top 30 i en god stund helt til noen skrullinger bestemmer seg for og gangbange(adles ned, for de som oppfatter sånt feil) både han og stammen. Håper at du holder ut lenger enn V9 ivhertfall


Andre spillere med lys fremtid;

White-Widdow
Knallkar som verdsetter tropper ovenfor poeng. Har samarbeidet med han siden starten av V10, og akter og fortsette med det til siste slutt. Holder hva han lover, høy aktivitet, mye tropper, insane farming og god moral.. Med andre ord, det oser skills.. Enhver stamme ville nok ønsket han inn :). Stå på!

Camorra
Camorra, Camorra, Camorra... Hvor skal jeg starte? For det første, en meget hyggelig kar som viser til at han er lojal og holder moralen til resten av stammen oppe selv om det kan se ganske dårlig ut. Har en egen evne til og løse konflikter, og har forståelse for de ulike spillerene sine valg. Respekt, ære og lojalitet. NBK skal være glad for at de har en såpass stabil kar som deg i stammen, er ikke mange der ute av ditt kaliber. Stå på!

Andre spillere med relativt mørk fremtid;

Johnny English
Nå skal jeg ikke komme med noen direkte personangrep eller fornærmelser selv om jeg har rigget det ganske fint til for det, MEN;
Du var nok en av de grunnene til hvorfor jeg og Robert valgte og forlate NBK på. Ustabil mtp hva som ble gjort, både innad hos ledelsen og ut til medlemmene. Nå skal jeg ikke gå inn på detaljer her, men bare hva jeg syns (ut ifra hva jeg har sett) som har vært crap. Og lage dårlig stemning før en verden slutter er jo ikke noe særlig heller, eller hva?

The Punisher
Blokket meg fra PM uten at jeg fikk svart. Ego som en gorilla, og utgir seg for og være en dame/jente. Jeg vet om et ord som hadde passet på det, men jeg er til dels usikker på om TW teamet sier seg enige i at jeg slipper det ut her. Ihvertfall - du skaper for mange fiender in game (ved og blokkere de på mails lol), og kommer til og bli skalpert så snart stammen din har sett seg lei av og sende deg deff.


Håper denne listen var av litt bedre kvalitet enn det som har kommet til nå. Skulle gjerne ha laget en til top 5 stammer også, men det kan jeg gjøre i morgen (om noen ønsker det). Nå må jeg hive ut hunden (som nettopp har lagt ifra seg en pen presang i det ene hjørnet av buret) før jeg køyer. Peace out!
 

Mr.yoda

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
1 LuriFAXXX AREA 24.326 5 4865
Tror nok dem fleste naboer skjelver av og se han attmed seg. Supert team,men spørsmålet er va plass får dem til slutter. Bland topp 5??


2 Lord Imp BTY 23.890 5 4778
Liker ikke og ha deg som nabo og veit du er fra tsfs fra v8 og ledere. Han kan spillet og har framtid på topp 20

3 Invicta AREA 21.739 5 4348
Fake nick eller Maria fra v4. Kommer nok til og få noe trykk imot seg ??

4 almighty AREA 20.837 6 3473
Igjen Area og ett fake nick eller va skjuler seg her??


5 Rank-1 AREA 20.294 4 5074
Stor troa på Brann2006 her ja :)

6 Charmeleon P0k3 19.985 5 3997
Tror det sitter noen tullinger her som kan tw rikelig godt. Kommer seg oppover etter hvert

7 TDCI TNW 18.486 4 4622'
Poeng horer du eller??

8 Simen1993 TSV 17.078 4 4270
Du også?

9 Donnes TNV 17.070 4 4268
Spilte før i WD i v8 og veit han kan tingene sine

10 Schizo J.F.F 15.551 3 5184
Pusen <3 Du er virkelig min helt. kommer til og vinne v10

11 Spesial One RAM 14.616 3 4872
Tror det hade og gooud bye til deg.

12 Cujos NBK 14.294 4 3574
Kommer nok mye høyere opp enn dette

13 Kayare AREA 14.114 3 4705
Erfaren spillere, troa på deg! Blir Area som forte?
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Finfin liste Hakke :)
Der fikk du igjen litt av den respekten jeg mistet til deg på v7 :)
 

DeletedUser

Guest
5 Rank-1 AREA 20.126 4 5032
Etter hva jeg har fått vite, så er det to meget profilerte spillere bak nicket. Den ene har jeg sverga til gud om og ikke spille på lag med i snart 3 år nå, men den gang ei. Så var det den andre, som fikk meg bannet for 2-3 mnd'er etter en litt søt uttalelse når jeg var mer opptatt av V1. Knallkarer, forventes og holde top 5, muligens top 3.

Haha... Måtte le :D
 

DeletedUser

Guest
Top 10

1 Lord Imp PRO 51.996 9 5777 - Kjenner gammle dualen, virker som en adelshore, men fin OD viser til tropper også. Farmer mye, og holder top 3! Vil stammen din vare?


2 LuriFAXXX AREA 44.256 8 5532 - Kjenner deg ikke sånn veldig godt, men kjenner til dine forrige nicks. Det tyder på at du holder koken lenge, lite OD, men som sakt (dodging):D Gleder meg til et fint sammarbeid mellom oss to i samme kontinent.



3 Rank-1 AREA 41.942 7 5992 - En veldig god leder slik jeg har forstått det, farme guden i mine øyne, startet 2 dager etter alle andre, men selvom fikk først Plyndrer i nivå 4, veldig bra. Fine byer og kommer til å vinne denne verdenen om du fortsetter.



4 Invicta AREA 41.610 8 5201 - En veldig god venn, en som kommer langt i spillet. Kommer til i det minste til å holde seg på top 5 (no doubth). En ekte ''raner'' av ressurser som tyder til mye tropper. Godt jobbet!



5 almighty AREA 34.378 7 4911 - Kjenner deg ikke noe særlig, men du virker god. Tenker på at Brann2006 vet hvem han rekruterer, så ingen dårlig spiller som gjemmer seg bak nicket her nei ;)



6 Kayare AREA 33.435 6 5573 - En god leder og venn. En veldig troppehore som går for tropper ovenfor poeng! Veldig hyggelig kar som blir stående på top 10 i de neste årene ^^



7 Charmeleon P0k3 33.088 7 4727 - Jeg kjenner deg ikke noe særlig, men merker meg spille stilen din, er det *Sauron* som spiller her montro? Har mye byer, men har falt i det siste i poeng og adling, tyder på troppesatsning. Stammen din virker for liten for deg, kjenner mange i p0k3, men dere får ikke det helt til.



8 Real Steel AREA 31.683 6 5281 - Kjenner ikke spilleren, virker som en pålitelig kar med MYE tropper, hadde jeg vært din nabo ville jeg blitt redd.



9 Donnes AREA 31.379 6 5230 - Var i WD på v8, en solid kar som holder koken lenge. Du har fått en bangstart som jeg ikke forventet, men nå som du er på top 10, kommer du til å bli sittende fast lengre enn flere tror ;)




10 Cujos AREA 30.245 6 5041 - Så var det meg da.. Farmer mye, mye tropper. Har dessverre nettopp blitt bannet pga en uløst sak. Fin plassering i forhold til Invicta my friend og har en veldig erfaren stamme jeg ikke angrer 1 sekund på at jeg ble med i. Takk for det <3


Andre spillere som burde vært her;

White-widdow:

En kjempe kar med masse tropper, fine adels muligheter og en driteid stamme, ser deg på top 5 ;)

Schizo: Har kun 4 byer, men alle med masse poeng, tyder på at du ikke bruker ress på adelsmenn, men heller tropper. Sett deg på v9, og virker som en sabla erfaren fyr. Du hadde vært top 5 allerede om du ikke hadde ''halvspilt'' som du selv sier, SYND det igrunn.

Spillere som burde vært lenger nede:

For mange -.- Orker ikke å skrive alle pointwhorsene... |-(
 

DeletedUser

Guest
hadde hatt 5 om jeg ikke hadde glemt nyttårsfreden (blush)
sendte tog og fakes og all ting :p
 
Topp