Topp 20 stammer- meninger

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Nå har det seg slik at svinseladden kalte NuVi for gråbyhorer, derfor lista over gråbyadlere i Ninjaz
 

svinseladden

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
slikt finner man om alle stammene, bare se på dato, dette strekker seg over tid. uansett, mange av disse som du nevnte nå er ikke i ninjaz lenger, mange har blitt kicket for gråbyadling. slik info om andre stammer kunne vært interessant.

Men man burde heller ta gråbyadlerne ved roten og sparke ut den som adler mest gråbyer...

Du vet hva jeg mener.....
 

DeletedUser

Guest
Hehe, hadde det ikke vært for forbudet i RoEm mot å adle gråbyer så skulle jeg adlet meg en fin kolleksjon... :D
 

DeletedUser

Guest
slikt finner man om alle stammene, bare se på dato, dette strekker seg over tid. uansett, mange av disse som du nevnte nå er ikke i ninjaz lenger, mange har blitt kicket for gråbyadling. slik info om andre stammer kunne vært interessant.

w00t? blir de som adler forlatte byer sparka ut? :eek:
det er en teit ordning :)
 

DeletedUser

Guest
NoVi
2 Elite
3 Yamato
4 -Rome-
5 Shadow
6 NuVi
7 ninjaz
8 DISA E
9 Yng Ma
10 D-Yato
11 N0Vi
12 TW
13 RoEm
14 WH
15 LAW Tidligere *EOTS* og T-shirt :D
16 |TH|
17 R:N
18 |BPU|
19 Creed
20 KINGS
 

DeletedUser

Guest
slikt finner man om alle stammene, bare se på dato, dette strekker seg over tid. uansett, mange av disse som du nevnte nå er ikke i ninjaz lenger, mange har blitt kicket for gråbyadling. slik info om andre stammer kunne vært interessant.

Gå å ta deg en bolle Fjompe!

Denne listen er mye lenger måtte ta vekk 2/3 deler for få plass i innlegget, denne listen strekker seg opp til i dag og helt til de første byene Ninjaz adlet så ikke kom her å si at gråbyadlere blir kicket for dere har nesten ikke adlet noe annet enn gråbyer.

Du kommer nok til å skylde på krigen på en eller annen måte, men listen strekker seg ned til begynnelsen av serveren så nå er jeg spent på svaret.
 

fjompe

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
spent på svaret? hva slags var vil du ha? vi har vel som så mange andre, noen svarte får på skogen. men hvis du går inn på disse byene og sjekker, så er det byer vi har hatt i vår eie, som har blitt forlatt, og derfor har vi tatt de tilbake. prøver ikke å unnskylde meg, men sier bare det som sant er.
 

DeletedUser

Guest
Hva med å komme seg tilbake på tema?
Meninger om topp 20 stammene:)
 

DeletedUser

Guest
Neida, var snakk om Ninjaz gråbyadling ;)

Og hvor mange sorte får kan dere ha da, det er jo nesten bare gråbyer som har blitt adlet av dere siden Ninjaz ble stiftet, og tviler på at så mange har sluttet. I så fall så er dere treige som ikke har klart å adle de før de har blitt gråbyer.

Og en ting til, å adle spillere som slutter blir nesten det samme som gråbyadling, greit hvis dere ikke har vært med i mange kriger hvis det har seg sånn, men at dere nesten ikke klarer å adle noe annet enn gråbyer så synes jeg at man kan kalle dere gråbyhorer.

Nå snakker ikke jeg om hvert enkelt medlem, men hele stammen i sin helhet.
 

DeletedUser

Guest
Vet det... men hvis dere skal fylle opp hele tråden med gråbyadlingen til Ninajz så kan dere jo lage en ny tråd;)
 

DeletedUser

Guest
Vi har skrevet om det på 3 av 32 sider, så nå synes jeg du overdriver.
 

DeletedUser

Guest
1. NoVi
2 Elite
3 Yamato
4 -Rome-
5 Shadow
6 NuVi
7 ninjaz
8 DISA E
9 Yng Ma
10 D-Yato
11 N0Vi
12 TW
13 RoEm
14 WH
15 LAW
16 |TH|
17 R:N
18 |BPU|
19 Creed
20 KINGS

Bare reposter lista. Vet for lite om stamman og gidd ikke å skrive ? eller FAIL på alle
 

Legend of masters

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Kom vi ikke frem til tidligere, at Yamato faktisk hadde adla flere b-byer enn ninjaz:confused: (Ikke ta det personlig Yamato medlemmer!)

Har det endra seg kanskje :confused:
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp