Topp 20 stammer- meninger

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
1 Elite- Holder seg bra. mangen kjente fra verden 1
2 NoVi- Virker som di har god kontroll, sterkt med så sterke understammer(selv om jeg personlig ikke liker så godt fam)
3 Yamato- Stor respekt for lederen. Kjekke medlemmer og en stamme som er bra i krig
4 ninjaz- har ikke store erfaringen med ninjaz, men de har nå holdt seg i toppen lenge nå, så noe rette er det:)
5 -Rome- bra stamme. liker ikke navnet så godt:p med tanke på at alle verdner har en Rome stamme;) utrolig kjekke personligheter. med spesiel tanke på granpa
6 NuVi- virker ikke som en understamme, med tanke på ranking
7 D~Day- har noen medlemmer som er lure, men ikke så veldig aktiv stamme virker det som
8 DISA E- tar litt mye gråbyer
9 R:N- virker ikke så veldig samkjørte
10 D-Yato-??
11 N0Vi-samme som di andre novi
12 |TH|- kan klatre
13 Yng- vet ikke noe
14 RoEm- Vet ikke hvordan di er på v2 men i v1 er di ikke bra
15 -V- Krigen med Elite kom litt overraskende på di. slitter godt nå
16 KoFa- ingen erfaring, men navnet fikk meg til og tenkte på pokemonen koffing
17 DarKL- har sett lysere tider
18 =PW= ??
19 ToW??
20 ??
 

DeletedUser

Guest
omagaf... Kvilten, jeg tror du er den største taperen som Tribalwars noen gang har hatt. DISA E, er din stamme ja. Skal vi se hva jeg har å si om dem:

-Barbarby adlere http://www.no.twstats.com/no2/index...quers&id=324&pn=-1&type=gain&enemy=&min=&max=
-Uerfarne som ikke har peiling (bare se post)
-Tipper de snart går under
-Håper de snart går under


Godt og utfyllende!


Du glemte at de tar inn medlemmer uten å skjekke hvor de kommer fra, og om de har mistet byer i det siste:)
 

DeletedUser

Guest
Jeg har aldri kommentert de 20 øverste stammene, men etter mye info om de fleste av de, får jeg vel hive meg på i køen. Vil ha det til en noen lunde seriøs vurdering, så de jeg ikke kommenterer, er fordi jeg ikke vil skrive "idioter eller homsepatruljen" til dem.

1 Elite - v2 beste stamme. Mange kjente ansikt. God leder i glitter.
2 NoVi - Familie stamme. Klarer seg tydligvis bedre enn fam. stammen RoEm i v1.
3 Yamato - Virker ok, ikke så mye persolig erfaring med dem, enda.
4 ninjaz - Vår krigsmotstander. Vil ikke si for mye om dem grunnet dette, men 6x vår størrelse, vi står stødig som fjellet enda.
5 -Rome- - Svikere som eks-allierte. Ikke til å stole på. Savner frontfigur i stammen. Virker uorganisert.
6 NuVi - samme som NOVI
7 D~Day - Lite pers. erfaring med disse, men virker som en liten gjeng sterke spillere. Iallefall i poeng.
8 DISA E - Virker ok. Lite aktivitet, passive.
9 R:N - Eneste stammen som virkelig har gått på en smell. Understamme til ninjaz er for lavt nivå.
10 D-Yato - Yamato's understamme. Hører lite fra dem, bare poeng?
11 N0Vi - samme som NOVI
12 |TH|
13 Yng - Har en god spiller i meteldazer, pers. erfaring med ham. Ellers, virker det slakt.
14 RoEm - Står sterke enn før mot fiende 6x størrelse. Respekt for alle i mine øyne. Svekket lokalisering, grunnet restarting av et par medlemmer.
15 -V- - gikk nedenom og hjem med disse ja. Tenkte jeg fra dag 1. Var gode, ikke nå.
16 KoFa - Virker poengfokuserte. Lite aktivitet.
17 DarKL - Gikk nedenom og hjem for disse og. Tenkte jeg fra dag 2. Ga fra seg en god fight.
18 =PW= få medlemmer, kan være positivt, kan være negativt. Mange har prøvd, få har overlevd.
19 ToW - Ingen frontfigur i stammen. Ingen pers. erfaring med dem.
20 Shadow - passive. Redde for krig etter pers. erfaringer.



Nope, we're not. Men vi sammarbeider med hovedstammen, og holder oss ganske bra, hvis du tror vi er poenghorer, angrip oss:D
 

thooht

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
1 Elite- Holder seg bra. mangen kjente fra verden 1
2 NoVi- Virker som di har god kontroll, sterkt med så sterke understammer(selv om jeg personlig ikke liker så godt fam)
3 Yamato- Stor respekt for lederen. Kjekke medlemmer og en stamme som er bra i krig
4 ninjaz- har ikke store erfaringen med ninjaz, men de har nå holdt seg i toppen lenge nå, så noe rette er det:)
5 -Rome- bra stamme. liker ikke navnet så godt:p med tanke på at alle verdner har en Rome stamme;) utrolig kjekke personligheter. med spesiel tanke på granpa
6 NuVi- virker ikke som en understamme, med tanke på ranking
7 D~Day- har noen medlemmer som er lure, men ikke så veldig aktiv stamme virker det som
8 DISA E- tar litt mye gråbyer
9 R:N- virker ikke så veldig samkjørte
10 D-Yato-??
11 N0Vi-samme som di andre novi
12 |TH|- kan klatre
13 Yng- vet ikke noe
14 RoEm- Vet ikke hvordan di er på v2 men i v1 er di ikke bra
15 -V- Krigen med Elite kom litt overraskende på di. slitter godt nå
16 KoFa- ingen erfaring, men navnet fikk meg til og tenkte på pokemonen koffing
17 DarKL- har sett lysere tider
18 =PW= ??
19 ToW??
20 ??

lol, we are active ;)
 

DeletedUser

Guest
Vel, jeg vil bare gi ifra med en mening om -rome-. Man skulle vel egentlig tro at en alliert skulle hjelpe til i krigen? Synes stammen i seg selv har sveket en alliert. Ikke til å stole på når det gjelder krig og allianser.
 

DeletedUser

Guest
1 Elite #1
2 NoVi fam lololol
3 Yamato flinke japser
4 ninjaz sliter tydeligvis veldig mot roem?
5 -Rome- aldri sett eller hørt noe til disse
6 NuVi famlollol
7 D~Day mexicanpower <3 ellers zzz
8 DISA E zz
9 R:N akademi
10 D-Yato akademi
11 N0Vi famlol
12 |TH| ?
13 Yng ?
14 RoEm hmm, tydeligvis vanskelig å knekke
15 -V- adios
16 KoFa ?
17 DarKL jøss, de lever ennå
18 =PW= ?
19 ToW ?
20 Shadow ?
 

DeletedUser

Guest
Tid for en liten oppdatering. Vurdering nok en gang. Er jo lenge siden sist...

1 Elite - Holder seg på topp. Har mer enn nok av erfaring og rutine
2 NoVi - Kvantitetstamme, hører rykter om kaotiske forhold i stammen
3 Yamato - ;)
4 ninjaz - Har blitt litt mer usikker den siste tiden. Er det sant at dere er såpass uorganiserte som folk skal ha det til?
5 -Rome- - Holdt seg stabilt på 5 plass. Fremdeles litt anonyme.
6 NuVi - njet...
7 D~Day - Godt inntrykk av dere. En stamme bestående av ringrever fra utlandet.
8 DISA E - Sprer seg kanskje litt mye, blir vanskeligere å forsvare seg da.
9 R:N - har ikke så mye formening. Hadde kanskje vært bedre om dere ikke megret med Ninjaz?
10 D-Yato - ;)
11 N0Vi - iie...
12 |TH| - Polakkene holder seg i form. Er disse nye spillere eller gamle WAR spillere mon tro...
13 Yng - Anonyme, kjenner ingenting til dem.
14 RoEm - Imponerende seige har de vært, det skal de ha kreditt for.
15 KoFa - Vet ikke helt...
16 DarKL - ramler snart ut av topp-20.
17 =PW= Er dette enda en polsk stamme?
18 Shadow - Kjenner ikke noe til dem.
19 TW - Så dere er tilbake. Kanskje vi har gitt dere litt for mye fred i det siste:p
20 ToW - Mistet troen på dem.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Japser er ingen nedsettende ord. Så vi legger den diskusjonen død Twix...
 

DeletedUser

Guest
Velvel, fordommer er det vel en del som har her. RoEm er en STERK stamme, som ligger på rank 1 når det gjelder forsvar. Vi er VELDIG gode til å forsvare oss.
Regner med de som sa at vi (RoEm) var lol, kom til å dø med en gang osv ikke har noe annet å gjøre enn å bøye seg.

Eller hva sier dere Dark, Mad og Mufc?
 

Legend of masters

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Velvel, fordommer er det vel en del som har her. RoEm er en STERK stamme, som ligger på rank 1 når det gjelder forsvar. Vi er VELDIG gode til å forsvare oss.
Regner med de som sa at vi (RoEm) var lol, kom til å dø med en gang osv ikke har noe annet å gjøre enn å bøye seg.

Eller hva sier dere Dark, Mad og Mufc?


Javel. Men dere er dårlige å angripe... :p
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp