Topp 20 stammer - V8!

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
For sin egen blogg isåfall vil nu jeg påstå, når skal du komme frem av skapet da?

Oppsamler? Mener du jeg ikke har styring på rekrutteringen min altså, Noffe da, Nu synes jeg du er ufin, er o ingen som er så flinke som deg til å rekruttere hele verden og lage familiestammer osv, men nu er det jammen min tur til å prøve!
 

DeletedUser

Guest
Hva har det med saken å gjøre? Dirrende harme i leieren nå heller? Skjønner tegningen meget godt. Fanklubben går i spinn osv?
Vil anta at Glitter (Sjefen vettu) skal drepe meg her, akkurat som i V7? lol

Hun/de var mao deres spion hos Play da? Jaggu fint å se at Balle Klorin har teft og gangsyn.. Boosted:jtunge:

Edit: Litt påfallende også at dere snur dere mot informanten (Meg) all den tid dere står på trappene til en stor krig.
Nais work
 
Sist redigert av en moderator:

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Hun har aldri vært noen spion for meg, har ingen interesse av å ha spioner rundt omkring så tidlig i spillet ihvertfall. Er heller ikke noe tegn til dirrende harme i vår leir, annet enn med tanke på at telleleker ble forbudt så var det ett par som ville furte.

Men virker som om du vil sprite opp stemninga, så skal jo ikke nekte deg det.
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Hva har det med saken å gjøre? Dirrende harme i leieren nå heller? Skjønner tegningen meget godt. Fanklubben går i spinn osv?
Vil anta at Glitter (Sjefen vettu) skal drepe meg her, akkurat som i V7? lol

Hun/de var mao deres spion hos Play da? Jaggu fint å se at Balle Klorin har teft og gangsyn.. Boosted:jtunge:

Edit: Litt påfallende også at dere snur dere mot informanten (Meg) all den tid dere står på trappene til en stor krig.
Nais work

Gode gud, du må slutte å redigere innlegga dine. kommer jo noe nytt hver gang.

Glitter har absolutt ikke noe med diplomatiet å gjøre, men om du kjære nofjon vil ha en krig, så er det bare å si ifra ;)
 

DeletedUser

Guest
Hun har aldri vært noen spion for meg, har ingen interesse av å ha spioner rundt omkring så tidlig i spillet ihvertfall. Er heller ikke noe tegn til dirrende harme i vår leir, annet enn med tanke på at telleleker ble forbudt så var det ett par som ville furte.

Men virker som om du vil sprite opp stemninga, så skal jo ikke nekte deg det.

Det å ta inn kickede spioner er vel heller ikke det mest vanlige jeg vet om.. Tror ikke forklaringene dine her rettferdiggjør dette gitt..

Sprite opp stemningen? Har ikke begynt med det enda gitt..
Nå bare konkluderes det.
Vel. Spionen gjorde en dårlig jobb, ble kicket og kom inn i varmen hos dere. Topp. Alle happy. Eller?

Edit: Litt påfallende denne hissigheten over et topp 20 notat? Traff visst godt dette?
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Altså en spion må da ha en agenda for en eller annen stamme for at det faktisk skal være spionering. Glitter sin bloggpost om the cleaner er ikke akkurat noe som jeg ser på som høyverdig spionering, og derfor vil jeg heller ikke anse den kontoen for å være spion. Skjønner jo at du hater henne intenst.
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Og for å svare på den der editen din, om du leser glitters blogg så ser du kanskje det at jeg er en av dem som hisser meg opp over alt mulig rart :)
 

DeletedUser

Guest
Altså en spion må da ha en agenda for en eller annen stamme for at det faktisk skal være spionering. Glitter sin bloggpost om the cleaner er ikke akkurat noe som jeg ser på som høyverdig spionering, og derfor vil jeg heller ikke anse den kontoen for å være spion. Skjønner jo at du hater henne intenst.

Nei, ikke jeg. Slike amatørting får andre ta seg av.
Hvis dama vil være besserwizzer på blog så er det hennes sak.
Men alt hun sier og gjør får seff en konsekvens.

Litt artig å se hvordan DU kaster deg med nebb og klør ut i dette for å forsvare henne og ikke det som er fakta fra i går? Kan hun ikke snakke for seg selv kanskje? Hun er boosted, enten du liker det eller ikke. That simple

En definisjon av en spion er når man nekter for å være et sted, men likevel henter ut info. Tror hele tw er uenig med deg der.
 

DeletedUser

Guest
Og for å svare på den der editen din, om du leser glitters blogg så ser du kanskje det at jeg er en av dem som hisser meg opp over alt mulig rart :)

Joda.. Har vel sett det et par steder. Det skal du nok ha..
Har dog ikke lest alt.. Syntes det bare er fjas og fjollete
 

DeletedUser

Guest
Men... Herlig å være tilbake i politikken.. Takker for bidrag :D
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Altså, hadde hun faktisk vært spionen min så hadde jeg jo mer enn gjerne innrømt det, at man kunne ha hatt en spion som heter noe så suspekt som Mulvarpen inn i en stamme er jo komisk på ett eget nivå.

Dog så er det engang slik at alt jeg har fått av info derifra har jeg og lest på bloggen som alle andre.
Konsekvensen av å ha henne i stammen skremmer meg ikke, er jo en grunn til at man spiller dette spillet og det er for å krige.
 

DeletedUser

Guest
Altså, hadde hun faktisk vært spionen min så hadde jeg jo mer enn gjerne innrømt det, at man kunne ha hatt en spion som heter noe så suspekt som Mulvarpen inn i en stamme er jo komisk på ett eget nivå.

Dog så er det engang slik at alt jeg har fått av info derifra har jeg og lest på bloggen som alle andre.
Konsekvensen av å ha henne i stammen skremmer meg ikke, er jo en grunn til at man spiller dette spillet og det er for å krige.

Tror deg faktisk på det, men det å huse spioner går vel også under den kategorien. I værtfall var det vanlig før.
Men.. Lykke til videre med slarvekjærringer og krig. ;)
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Vel jeg ser mer på det som ytringsfrihet å blogge om hvem som var i sin tidligere stamme, men PLAY er jo velkommen til å sende klage angående saken. Hvor den skal sendes står på stammeprofilen :)
 

DeletedUser

Guest
Ikke mens man fortsatt er i stammen? Jeg ville ha sendt nukes, men jeg er heller ikke i ledelsen her

Edit: endret
 
Sist redigert av en moderator:

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Nukes på lille TribalNor :(

Slem du er. Får dra igang en liste jeg da siden vi spammer så fælt.

1 -PLAY- 9.376 9.376 24 391 24 391 Vi får sjå om balle klarer det denne ganga. Virker litt som om det er ganske dramatiske folk samlet i en stamme, men kan jo faktisk funke det og.
2 T-BH 8.899 8.899 25 356 25 356 Aner ikke noe om disse.
3 3.14 8.631 8.631 23 375 23 375 Min stamme :)
4 TSFS 8.567 8.567 19 451 19 451 Nofjon sin stamme.
5 WN 8.392 8.392 25 336 25 336 Aner ikke hvem disse er heller.
6 -FT- 8.020 8.020 25 321 25 321 orker ikke se engang
7 J.F.F 7.716 7.716 24 322 24 322 Funfun, samme gutta kanskje som på alle andre verdener? Orker ikke se der heller.
8 ~spar 7.684 7.684 24 320 24 320
9 (-A-) 7.228 7.228 25 289 25 289
10 S-A-T 7.198 7.198 21 343 21 343
11 SNUS 7.171 7.171 23 312 23 312
12 Sniper 7.036 7.036 23 306 23 306
13 $$$ 6.940 6.940 19 365 19 365
14 THA 6.824 6.824 22 310 22 310
15 ~spar~ 6.650 6.650 25 266 25 266
16 -F- 6.605 6.605 23 287 23 287
17 BaT 6.466 6.466 22 294 22 294
18 RA 5.847 5.847 25 234 25 234
19 B.o.B 5.824 5.824 20 291 20 291
20 DF 5.766 5.766 22 262 22 262
Meh, vil dere jeg skal kommentere akkurat din stamme, så send en mail! ;)
 

DeletedUser

Guest
er mange speed spillere der, men problemet er at de er ikke vant med å spille lenge på 1 server.. så kanskje problemer der ?

neppe noe problem- poenggrense og passert grensa holdt den i 24 timer, så har man en vinner.

Intet evighets-spill
 
Topp