Topp 20 stammer - V8!

DeletedUser

Guest
Tja, vi har jo angrepet spillere, men det er ikke noen krise for oss det... Men jeg skal la deg og dine drømme om at det er krise i Overklasseleiren.

Må ikke tvile på nyhetene her vettu? Tuller ikke med slikt. Du ser selv hva Amstaff skriver over her?
Husk at det her KUN føres skikkelig og nøytral nyhetsopplesning. Helt tverrpolitisk og fri for korrupsjon?
 

DeletedUser

Guest
Men det amstaff skriver er svada da mur og gård rives hos spillere i PLAY ;)
 

DeletedUser

Guest
I såfall skal bør du sende en pressemeling til nyhetsredaksjonen her, slik at vi får korrigert våre opplysninger. Den ene spilleren dere går sammen om å kjøpe ut, er trolig ikke relevant for resten av stammen -Play-.?
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Hehe, feil rapport!

Jaja.

Hvor mye tjente dere på dette angrepet?
Hvor mye fikk dere senket gården på de 4 angrepene fra samme person?
Oi!! :eek:
Var gården høyere enn ved start, siste gang byen ble speidet?
Fikk dere NOE av ressursene?

Bomtur kalles dette....
Troppe-produksjonen stod stille i ca 5 min, noe som var litt uheldig :mad:
 

DeletedUser

Guest
Hva har det med saken å gjøre? Dirrende harme i leieren nå heller? Skjønner tegningen meget godt. Fanklubben går i spinn osv?
Vil anta at Glitter (Sjefen vettu) skal drepe meg her, akkurat som i V7? lol

Hun/de var mao deres spion hos Play da? Jaggu fint å se at Balle Klorin har teft og gangsyn.. Boosted:jtunge:

Edit: Litt påfallende også at dere snur dere mot informanten (Meg) all den tid dere står på trappene til en stor krig.
Nais work

Din knott Noffe... Mulvarpen er min konto. Du må gjerne kalle den en spionkonto, men det var aldri noe info som hentet for spesifikke personer. At den ene saken kom i en viss blogg kan man i etterkant diskutere hvor lurt det var. Men å gå løs på 3.14 for å slippe inn folk som ønsker å lage kvalm i en stamme blir bare lamt. Vet jo likevel hva ditt spesialfelt er, og det er jo å lage uro i stammene du kjemper mot... Dog har jeg en følelse av at Are hadde en viss følelse av at han vet hva han fikk når han slapp meg inn.
 

DeletedUser

Guest
Din knott Noffe... Mulvarpen er min konto. Du må gjerne kalle den en spionkonto, men det var aldri noe info som hentet for spesifikke personer. At den ene saken kom i en viss blogg kan man i etterkant diskutere hvor lurt det var. Men å gå løs på 3.14 for å slippe inn folk som ønsker å lage kvalm i en stamme blir bare lamt. Vet jo likevel hva ditt spesialfelt er, og det er jo å lage uro i stammene du kjemper mot... Dog har jeg en følelse av at Are hadde en viss følelse av at han vet hva han fikk når han slapp meg inn.

Hey ;).
Finn 5 feil:

Feil 1. Jeg/vi kjemper ikke mot dere i 3.14. Vi er i familie og har det utmerket etter at rollene ble fordelt. :)
Feil 2, er vel at det aktuelle forholdet først ble benektet til en viss person. (Slik det ble presentert)
Feil 3, er vel som du nok korrekt sier, en viss blogg. Noe så teit og barnslig btw.
Feil 4, er å ta opp en som nylig har blitt kicket for å lekke info, men som du sier så har Are & co bra gangsyn, og kalkulerte nok inn dette.. :)
Feil 5, er å tro at Noffe lar en slik gullkantet story ligge urørt?

Jeg hadde kicket deg bare på navnet jeg. Mulvarpen er det mest suspekte jeg har hørt av spionnavn. ;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Men er jo en del av illusjonen det da... Skape mystikken så ikke alle ser hvilken liten søt person som virkelig skjuler seg bak nicket :p

Og du må innrømme at om jeg virkelig hadde villet være storspion kunne ikke navnet vært bedre :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Men er jo en del av illusjonen det da... Skape mystikken så ikke alle ser hvilken liten søt person som virkelig skjuler seg bak nicket :p

Og du må innrømme at om jeg virkelig hadde villet være storspion kunne ikke navnet vært bedre :rolleyes:

Word. I tillegg så innlysende frekt at det hadde gått rett hjem. Garantert. :D

Edit: Noe det vel gjorde. *host* ;)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
5 THA 13.063 poeng 24 medlemmer
Må bare si at de har en veldig god diplomat som er strålende i sin jobb, vi har tydeligvis en IAP med disse gutta, bra jobbet med diplomatien gutt! :)
 

DeletedUser

Guest
Word. I tillegg så innlysende frekt at det hadde gått rett hjem. Garantert. :D

Edit: Noe det vel gjorde. *host* ;)

:D

Vel.... I følge noen så vil vel svaret være ja. Jeg ville personlig svart nei, men det hele blir likevel svært subjektivt
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Kan du aldri skrive navnet mitt riktig:mad:
Du gjør det med vilje:(
zippypasta

kan du vær så snill å ikke spamme ned alle tråder her på off. forum?
jeg gidder ikke å lære meg navnet ditt, det som er greia, du forsvinner om 2 uker uansett siden du poenghorer, men en liste takk. orker ikke selv og har tross alt lagd en.
 

mikael skårvik

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
hehe

jeg har ikke fordypet meg i de andre stammene. ser at de som har skrevet lister kan en del om det som alle stammene driver med, men jeg følger ikke me på det. så jeg er nok ikke egnet til å skrive en liste med top 20 stammer på. men jevnt over så ser det ut til at stammene på top 20 ligger ganske stabilt foreløpig. men jeg trur at noen stammer blir å rase ned etterhvert når det ikke funker mere. :)
 
Topp