Topp20 spillere

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
1 Yoshi. O:H
I all beskjedenhet vil jeg tørre å påstå at vi gjør det ganske så bra her på v6 :) Ganske fornøyd med egne prestasjoner, selv om jeg helst skulle sett at vi vokste litt fortere, men naboene er ikke alltid like greie å ha med å gjøre, og moralen begynner å gjøre vondt. 20:1-regelen betyr at alle under 4650 poeng kan føle seg trygge frem til lørdag. Setter ikke pris på at Zeanil ligger foran oss på OD-A rankingen, må kanskje gjøre noe med det?

2 Estrow NATO
Vokser fort. Veldig fort. Stødig spiller som har lagt høyt oppe lenge, men nylig har klatret opp til rank 2. Kommer neppe høyere enn rank 2, men så absolutt en spiller å holde øye med.

3 tomaszu85 Pr0!
Er det noen som kan ta igjen oss, så er det denne polakken her. Enorm vekst.

4 SadoMaster NATO
Selv om jeg misliker spillestilen din og kommentarene dine her på forumet er det tydelig at denne måten å spille TW på virker for deg. Rank 4 er, når alt kommer til alt, en meget god plassering.

5 Ruffiro O:H
Har senket tempoet litt, men jeg mistenker et stort hopp snart. Å vokse i rykk og napp er ingen dum idé

6 Zeanil O:H
OD-A hore, i den forstand man kan kalle å nuke andre for å bedrive "hor". Hadde du vært litt sleipere, og litt mer glad i troppene dine hadde du vært enda høyere på poengrankingen, men kanskje er ikke det så viktig for deg? Respekt.

7 -lilith- O:H
To voksne karer (eller en) som absolutt har omløp i hodet. Strategisk smart spiller med mye tropper. Kan fort gjøre et hopp opp rankingen.

8 ciao SMACK
Første lista jeg skrev sa jeg poenghore. Andre lista jeg skrev sa jeg at jeg var overrasket over at ciao fortsatt hang med oppe i teten. Tredje lista skriver jeg nå, og jeg må rett og slett bite i det sure eplet og si at jeg tydeligvis tok feil. Ciao er i topp 10 enda, og det er neppe tilfeldig.

9 Allmektige NF
En rutinert spiller som holder seg jevnt oppe på rankingen. Selv uten å ha en stor stamme i ryggen. Godt jobba.

10 Heksa Me Gode Reflexa O:H
Disse to kom nylig inn i O:H, og har siden det vokst med 20k poeng. Nice! Adla en Sadoby også, og det står det respekt av :)

11 Lerski EPICKI
Jeg likte den gamle spilleren på denne kontoen. Kontovakten også, forsåvidt. Den nye vet jeg ikke helt, virker en smule sleip.

12 sondre94 M-S
Prøver febrilsk å adle naboen min. Det kommer ikke til å gå om du fortsetter å sende 1 adelsmann og 1000 øks en gang om dagen.

13 jfk80 Yamato
Yamato sin største spiller, med en god vekst, og sikkert dugelig med tropper. Synd resten av stammen ikke er like dedikert til v6.

14 Lunatic Calm O:H
Samme som Ruffiro. Lunatic Calm er en fantastisk spiller som mest sannsynlig sitter på mer info enn meg når det kommer til TW's mystikk og mysterier. Spennende samtalepartner på skype.

15 Life-Stinks O:H
Stødig, litt stille spiller som adler det han adler og gjør som han får beskjed om.

16 Spekterdude SMACK
Spekter is chillin'. Ellers hadde han vært topp 5. Det sier vel nok om ham?

17 crusader ~WON~
Jeg aner ikke, virker som en typisk middelalder-theme spiller som liker spyd, sverd og lett kavaleri. Men jeg tar sikkert helt feil.

18 Etterstad SMACK
Vet veldig lite om denne spilleren.

19 figaro M-S
♫♪ Figaroooo ♪♫ Utenom at denne spilleren minner meg mystisk om en opera og om katten til Pinocchio vil jeg si at denne karen ikke egentlig vet hva han driver med. Man kommer ikke langt om man sender 100 speidere, 500 LK og 20 rams i hver nuke.

20 Bozena EPICKI
Nie wiem er polsk og betyr "vet ikke"
 

DeletedUser

Guest
12 sondre94 M-S
Prøver febrilsk å adle naboen min. Det kommer ikke til å gå om du fortsetter å sende 1 adelsmann og 1000 øks en gang om dagen.


Ha ha, kommer snart et par nuke :)

1 Yoshi. O:H
I all beskjedenhet vil jeg tørre å påstå at vi gjør det ganske så bra her på v6 :) Ganske fornøyd med egne prestasjoner, selv om jeg helst skulle sett at vi vokste litt fortere, men naboene er ikke alltid like greie å ha med å gjøre, og moralen begynner å gjøre vondt. 20:1-regelen betyr at alle under 4650 poeng kan føle seg trygge frem til lørdag. Setter ikke pris på at Zeanil ligger foran oss på OD-A rankingen, må kanskje gjøre noe med det?

"I all besjedenhet vil jeg tørre å påstå at" dere av en eller annen grunn er veldig fornøyde med dere selv, ved å lede et nettspill?
 
Sist redigert av en moderator:

zeanil

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ha ha, kommer snart et par nuke :)



"I all besjedenhet vil jeg tørre å påstå at" dere av en eller annen grunn er veldig fornøyde med dere selv, ved å lede et nettspill?

Vel hvis du skal spille ett spill så kan du like gjerne være den beste.

Og Joakim, du kommer aldri til å ta meg igjen :) Ikke etter OD-Aen som kommer om en halvtime;)
 

DeletedUser

Guest
må si at 3 ukers sydentur kostet meg et par plasser på rankingen... skal bli godt å kunne starte klatringen igjen :)
 

DeletedUser

Guest
4 SadoMaster NATO
Selv om jeg misliker spillestilen din og kommentarene dine her på forumet er det tydelig at denne måten å spille TW på virker for deg. Rank 4 er, når alt kommer til alt, en meget god plassering.

Yep, men rank 3 er greit det også :)
 

DeletedUser

Guest
Ha ha, kommer snart et par nuke :)



"I all besjedenhet vil jeg tørre å påstå at" dere av en eller annen grunn er veldig fornøyde med dere selv, ved å lede et nettspill?

Dette er et forum for det nettspillet!!! Ikke et "Hva er dine bragder i livet?" forum!! Det du skrev der hører bare ikke hjemme i dette forumet!!
 
Sist redigert av en moderator:

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
1 Yoshi. O:H 132.449 16 8278 - hva skal man si, han må jo game hele tiden, god spiller, men hater dualspillere, unfair mot folk som spiller alene, uansett imponerende. Grei ODT og har kommet seg voldsomt på ODAen i det siste, leder klart nå, men mistet litt tropper i det siste? Litt feigt med moral bashere, men er en del av spillet

2 Estrow NATO 111.706 16 6982 - Nydelig spiller og leder, aktiv og erfaren, han når langt. God spillestill også. Liker spilleren selv også, vil ikke uttale meg så altfor mye heller grunnet en stammefrend.

3 SadoMaster NATO 111.402 18 6189 - Den mest omtalte spilleren her på v6 tenker jeg, men ingen kan nekte på at han har skillz, fykt opp på rangeringslistene og ryktes at han er en cleaner for andre og. imponerende.


4 tomaszu85 Pr0! 102.169 13 7859 - Vet ikke mye om spilleren da, men stammen er ikke pr0!.

5 ciao SMACK 94.652 12 7888 - Beryktet spiller med store skillz, han lille ferie ødela mye, men han har kjempet seg tilbake! bra jobbet dude!

6 Ruffiro O:H 89.550 12 7463 - Veldig rolig spiller som ikke gjør mye ut av seg, satser mest def. kanskje, vet ikke hvor lenge han holder seg i toppen, v2 kan jo kanskje uheldigvis ødelegge.

7 Zeanil O:H 88.556 14 6325 - ODA duden. Kanskje greit med å få litt flere byer og, ikke bare satse på ODA? Dyktig spiller som ikke har et liv. Lite def.tropper kanskje?

8 Allmektige NF 87.147 12 7262 - Dyktig spiller som gikk ut av n00bs? og laget egen stamme, imponerende at han da klarer å holde seg oppe.

9 Lerski EPICKI 78.874 12 6573 - Vet ikke mye om spilleren, men tror han rykker snart.

10 -lilith- O:H 76.905 13 5916 - God leder, med flinke skillz, han vil klare seg lenge her på verdenen og er å regne med i fremtiden på v6. Vil styre O:H langt her.

11 Bozena EPICKI 65.076 10 6508 - Polsk spiller som failer som vanlig her på .no

12 Heksa Me Gode Reflexa O:H 64.960 9 7218 - Skillz som spiller, men dårlig lederskap noe han beviste med SadoMaster saken. Klarer seg bra i O:H. Ligger litt langt unna av de andre stammefrendene som kan være en ulempe.

13 Etterstad SMACK 64.024 11 5820 - Mange byer iforhold til poeng, men tropper som er det viktige. Han har vel skillz her på topp 20 som de fleste andre.

14 Oxcyder NATO 63.479 10 6348 - Defensiv dyktig spiller som vi vil se lenge her, grei leder og. God ODD da, kan det meste på spillet og en god stammefrend.

15 wania Pr0! 61.593 8 7699 - Epic fail fra de polske folka igjen.

16 fjøsnissn F-F-D 60.049 10 6005 - Første spiller fra F-F-D, langt nede det, han er jo lederen og, er aktiv og dyktig, sine lederskaper kommer han godt med ;)

17 Judge Judy EPICKI 59.132 10 5913 - Fail.

18 zippymaster NATO 56.728 8 7091 - Da var jeg kommet til meg og blir vel litt feil å si så mye om meg da, men bra gjennomsnittlig poeng per landsby, litt langt nede på ODT, går opp snart :D

19 Tazen SMACK 55.682 7 7955 - Svært god poengsum per by, han er kanskje bare litt treg med å skaffe nye byer. God spiller

20 Elimin@tor O:H 54.647 9 6072 - Dyktig spiller, men brukt mye tropper i det siste og vil stå fast en periode tror jeg. Liker som sagt ikke dualer og dette er intet untakk. Ryktes om litt krangel på kontoen og at den norske spilleren ikke har skillz..

Medlemmer per stamme på topp 20 spillere:
O:H - 6 medlemmer
NATO - 4 medlemmer
SMACK - 3 medlemmer
EPICKI - 3 medlemmer
pr0! - 2 medlemmer
NF - 1 medlem
F-F-D - 1 medlem

PS!
Hater spillere som kun legger til kommentarer til de 10 øverste da dette er en tråd om topp 20 spillere.
 
Sist redigert:

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
1 Yoshi. O:H 132.449 16 8278 - hva skal man si, han må jo game hele tiden, god spiller, men hater dualspillere, unfair mot folk som spiller alene, uansett imponerende. Grei ODT og har kommet seg voldsomt på ODAen i det siste, leder klart nå, men mistet litt tropper i det siste? Litt feigt med moral bashere, men er en del av spillet
Takk for gode ord :) Hmm, vi gamer ikke hele tiden, stort sett er vi
a) på skolen
b) sover
c) spiller ett eller annet musikkinstrument
d) spiller fotball
e) trener
f) gjør lekser gamer TW

Ooooog vi har prøvd å få tak i moral bashere, men finner ingen :(
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
20 Elimin@tor O:H 54.647 9 6072 - Dyktig spiller, men brukt mye tropper i det siste og vil stå fast en periode tror jeg. Liker som sagt ikke dualer og dette er intet untakk. Ryktes om litt krangel på kontoen og at den norske spilleren ikke har skillz..

Hva mener du?
Nydelig at du sier ting uten info da ;) Å det han sa til deg i brevet. Det var ikke meg tøffen.:p
 
Sist redigert av en moderator:

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Elimin@tor; Var det ikke du som ønsket lister da? da får du akseptere kommentarene mine til hver spiller, sa bare at det var rykte ;)

yoshi. - du er alltid på når jeg sender pm ihvertfall

zeanil - nei si det, men for å få slike angrep du har fått som må ha slått ut off. tropper så du mister lite må du være tidlig oppe sannsynlig og hvis man satser off. er man avhengig av å være ofte på.
 
Topp