Torquemada går av

Status
Stengt for ytterligere svar.

Wemonster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
7/5-2009, Wemonster og Torquemada snakker sammen på skype.

Vi fører en helt vanlig samtale, hvor temaet er om en person for adgang til stammen eller ei. Sakte med sikkert sklir diskusjonen over til å handle om hvordan vi styrer stammen. Jeg spør om det er noe jeg gjør galt, og Torquemada avkrefter det. Det blir stille i ca. 2 minutter, da jeg plutselig får vite at jeg er eneste hertug. Jeg blir sjokkert. Småkvalm blir jeg også, sammtidig som all lufta går ut av meg.

"Hva faen?" tenkte jeg

Den neste halvtimen prøvde jeg å få Torquemada til å tenke seg om, altså overbevise han over hvor mye han har gjort, og hva han egentlig betyr for Domini.

Jeg vil iallefall nevne noen av tingene Domini har stått for , og hva Torquemada har stått for.

Da Tom først kom inn i Domini var vi ikke innenfor top 20 engang. Vi var en stamme, dårlig organsiert, og igjennom flere ledd var vi sammensatt.

Etter bare noen uker sendte han en liten kort søknad, om å få være diplomat, og vi tok han raskt inn, faktisk i løpet av noen minutter. Derifra å ut har alt bare gått veien, ettersom de andre hertugene gikk av, og jeg la merke til Torquemadas ferdigheter, satte jeg han som Hertug. Vi organsierte oss i nord, og her vi er i dag er det ingen mulighet for at vi hadde vært uten Torquemada. Uten Torquemada hadde vi fortsatt vært en stamme som ligger bak top 20, og samlet sammen poenghorer i flertall. Det er der jeg redd vi vil falle tilbake, uten deg Tom!

Hva jeg sitter inne med av følelser og tanker er vanskelig å dele, og dette er ingenting i forhold til hva Torq egentlig har gjort, for dere som har vært allierte med oss, spesielt Are, om du fortsatt var her, så har du fulgt Dominis fremgang siden top 50, og siden har vi vært bak dere, det er nok du og jeg og oss dominikanere som virkelig har sett hva Torquemada har gjort for oss...

Jeg håper av hele mitt hjertet at du Tom, kommer tilbake som leder, og gjør det du er god for, og dette er sannhetens ord : Kom tilbake! Vi trenger deg!

-Wemonster :(
 

DeletedUser

Guest
Torq har og pelle seg tilbake som vår leder før jeg rundhjuler han :)
 

Wemonster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Vi løser da dette, men jeg vil så gjerne takke Torquemada for alt han har gjort, aner bare ikke hvordan...
 

DeletedUser

Guest
Først Ex-Con så Torquemada, lurer på hva det neste blir....
 

DeletedUser

Guest
En mulighet er jo å oppløse stammen;-)

Neida, men jeg må spørre om hvorfor du poster slik sensitiv informasjon i det offentlige.. Dette er jo et svakhetstegn for Domini.

Men kanskje jeg beit på agnet nå.. Hehe, alt er sikkert bare lureri, lurifaxer;-)


Men hvis dette mot all formodning skulle være sant, så håper jeg ikke dette legger kjepper i hjulene for dere. Det er ikke slik stammer skal oppløses eller falle sammen i verden 2.
 

DeletedUser

Guest
Jeg

Jeg prøvde gang på gang etter Wem's legge tid å få Torquemada til å ikke slutte.
Men helt uengåelig.
Men Tom slutter da ikke, det er en bra ting (slutter ikke som spiller, får vi håpe) :)

v2, hva kommer til å skje?
Elite går ned mot Arica?
Domini, hva vil skje med kjempene fra Nord?

Mange ting skjer, og til høsten, vil alle i v2 vite enda mer!

Torq vil bli husket. :cool:
 

Wemonster

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
En mulighet er jo å oppløse stammen;-)

Neida, men jeg må spørre om hvorfor du poster slik sensitiv informasjon i det offentlige.. Dette er jo et svakhetstegn for Domini.

Men kanskje jeg beit på agnet nå.. Hehe, alt er sikkert bare lureri, lurifaxer;-)


Men hvis dette mot all formodning skulle være sant, så håper jeg ikke dette legger kjepper i hjulene for dere. Det er ikke slik stammer skal oppløses eller falle sammen i verden 2.

Dersom du mener dette er et svakhetstegn, har vi forskjellig syn på det.

En leder som Torquemada fortjener denne tråden, og den stammen som ikke hadde gitt en mann som Tom denne tråden for den innsatsen han har gjort for sin stamme, er ingen god stamme.

-Wemonster
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Det gjør han nok. Men timingen var vel heller ugunstig? Hadde kanskje vært bedre å få på plass en erstatter før full offentliggjøring?

Men uansett.. Dette er ikke min business. Så jeg skal ikke blande meg.

Synd vi ikke fikk møte Torquemada på krigsfeltet. Og synd for verden 2.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Det gjør han nok. Men timingen var vel heller ugunstig? Hadde kanskje vært bedre å få på plass en erstatter før full offentliggjøring?

Men uansett.. Dette er ikke min business. Så jeg skal ikke blande meg.

Synd vi ikke fikk møte Torquemada på krigsfeltet. Og synd for verden 2.
Hvem har sagt at dere ikke kommer til å møte meg på krisfeltet? Jeg er da fortsatt på v2. ;)
 

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
Synd at du trekker deg Torq.
Dette er et nederlag for Domini.

Vil takke deg for din lederskap.
Har vært en bra tid.

Veit at du ikke gir deg på spillet så ser at du har god kontroll.
Men hvorfor du sluttet aner jeg ikke, synd å se dette skje.

Men med Wemonster i leder stolen skal vi fortsatt klare oss.

Den ekte Lederen vil alltid være vår Torq
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp