torsth3 takker for fin tid!

DeletedUser

Guest
Da er tiden kommet for at jeg må avslutte min kariere for denne gang her i verden 3.

Det har vært noen utrolig morsome og spennende måneder. Jeg har vært så heldig å få være med klatringen sammen med PALS! en utrolig flott gjeng.

UNI erklærte krig mot oss tidlig i spillet, og jeg har fått smake mange nukes av dem, men de klarte ikke å ta noen byer så lenge jeg spilte aktivt... dette takket være min utrolige stamme! til tross for at jeg ikke hadde mange byene, har jeg en forsåvidt bra OD score som forteller noe om hvor mye UNI har prøvd.

Jeg berømmer deres insats, men er litt skuffet over deres ferdigheter og deres måte å snakke om og med andre spillere på. Hadde ferdighetene stått i stil til det dem sa, hadde de jo vært noe å frykte, men det er de ikke.

Vet også om fler som har forlatt den stammen på grunn av diktaturstyre og misstrivsel.

Men takk for glimrende kamp uansett! har vært en glede ;-)

Blir spennende å høre fortsettelsen. PALS har mange habile spillere, og når jeg leser at UNI kontrollerer nordområdene, så er det BARE TULL OG TØYS! har hvertfall ikke gjort det frem til nå... vel har de klart å skremme mindre erfarne spillere til å bøye seg for dem, men makan til aroganse... hehe

LYKKE TIL, og takk for en fin tid!!


med vennlig hilsen Torstein
 

Babebin

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Snufs:(
Mistet en god medspiller jeg=/
Ikke spilt her lenge, men du var den beste! :)

Lykke til videre:) Alltid en åpen dør til PALS igjen:)
 

DeletedUser

Guest
.....har virkelig ingen aning om hvem du er, men lykke til irl likavel o_O
 

EliteWolf

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
UNI erklærte krig mot oss tidlig i spillet, og jeg har fått smake mange nukes av dem, men de klarte ikke å ta noen byer så lenge jeg spilte aktivt...

Jeg berømmer deres insats, men er litt skuffet over deres ferdigheter og deres måte å snakke om og med andre spillere på. Hadde ferdighetene stått i stil til det dem sa, hadde de jo vært noe å frykte, men det er de ikke.

Vet også om fler som har forlatt den stammen på grunn av diktaturstyre og misstrivsel.

Men takk for glimrende kamp uansett! har vært en glede ;-)

Blir spennende å høre fortsettelsen. PALS har mange habile spillere, og når jeg leser at UNI kontrollerer nordområdene, så er det BARE TULL OG TØYS! har hvertfall ikke gjort det frem til nå... vel har de klart å skremme mindre erfarne spillere til å bøye seg for dem, men makan til aroganse... hehe

LYKKE TIL, og takk for en fin tid!!


med vennlig hilsen Torstein

Må bare kommentere litt ^^
UNI er en flott gjeng, selvom de har diktaturstyre, de har utrolig mange ålreite spillere, og det er det som liksom "skaper en stamme" hvis du forstår hva jeg mener? ^^

Men uansett, hadde UNI prøvd å ta dere aktivt, så vet jeg hvilken vei de burde gått ;) Men de har nok desverre en liten plan for dere:D

Men uansett da, lykke til vidre da torsth3, i RL og hva nå det måtte være ;)
Og takk for du ga meg litt ODA tidligere i spillet:cool:
 

Babebin

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ja godt mulig de er en god gjeng, synes selv at de tar litt hardt i når det gjelder stormansgalskapen blandt flere av de. Mange gode spillere som blir "danket" ut pågrunn at det og ikke liker seg i stammen.

Liker denne krigen:) Blir bare så synd om en av de vinner, for da går minst 1 god stamme i vasken=/
 

DeletedUser

Guest
Men uansett, hadde UNI prøvd å ta dere aktivt, så vet jeg hvilken vei de burde gått ;) Men de har nok desverre en liten plan for dere:D

:

var vel noe slikt jeg siktet til... med at snakketøyet er på plass... hehe

vel nok om det. LYKKE TIL :)
 

DeletedUser

Guest
smil300.gif
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Jeg vil bare si at selv om det er "diktatur" styre i UNI, så har vi to fantastiske hertuger.

Denne "krigen" mot PALS ble aldri tatt serriøst av de fleste medlemmene i stammen, men det er et annet syn på dette nå som vi fikk sammensveiset UNI og UNI-XP.

Jeg hadde gledet meg til å krige med deg, som var mitt store mål i denne krigen, å få deg fjernet. Ble bare aldri å starte.

Men "Tack för allt vi kunde lära oss av dig !"
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Farsken.

Hadde faktisk gledte meg til å teste ut deg i krig=) Og ikke bare som en ODA boost^^

Kjipt at du stikker.. Nå når den egentlige morro begynner.. Kom tilbake?

Jeg tviler på at du kommer til å angre, vi har en del morro planlagt framover..

Bam
 

DeletedUser

Guest
skulle gjerne ha fortsatt... men påbegynnende masterstudier. om jeg skal spille, gidder jeg ikke bare være litt aktiv. det blir bare tull. for min del blir det enten eller...

må prioritere RL!!

LYKKE TIL med planer! synd at jeg måtte gi meg nå... blir en spennende tid for dere fremover. hadde kost meg med å krige litt videre, morro så lenge det varte ;)
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: PALS
Players:

Side 2:
Tribes: UNI UNI-XP
Players:

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 50
Side 2: 24
Forskjell: 26

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 299,234
Side 2: 148,966
Forskjell: 150,268

image.php
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Den statestikken der viser ingenting.

Dere har ikke mange byer å velge mellom heller, enten fiendebyene til UNI eller deres egne byer. Vanskelig å velge mellom :cool:.
BTW, de Fleste kommer fra tidligere UNI spillere som er innadlet PGA innaktivitet :D
 

harlad

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
synd du stikker ja, nå som jeg var på så god vei mot deg;)
morro skal det bli anyways:D lykke til i RL og med studier:)
 

DeletedUser

Guest
har aldri hørt om deg egang :S eneste jeg vet er at pals er en masserekkrutteringstamme som bos.. bare enda dårligere enn det og :S
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Trur at denen torsth3 har startet opp igjen, eller har noen overtatt spilleren?

Hva er grunnen til at Torsth3 atter en gang har startet?
 
Topp