TRC søker medlemmer (aktive)

merken1995

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
12
Hei jeg er leder av den stolte stammen TRC:D og vi trenger flere medlemmer:) vis dere er intrisert og vere med så send en søknad til meg (merken1995) det er også noen viktige stillinger som er åpne som modeator,rekrutør og diplomat:eek: men vis dere vil ha den stillingen så skal søknaden vere kjempe bra og skal skrives punktelig og leselig men søknad som vanlig medlem skal også vere bra men trenger ikke og vere liker bra som leder stillingene men søknaden du sender skal inneholde følgene:

- navn og alder
- din tid på TW
- din erfaring på TW
- hvilken andre stammer du har vert med i
- om du er i krig med en/flere
- hvorfor oss
- om du er aktiv
- hva du kan birdra med

også pynt litt på den vis du vil så blir det større sjanse for og bli med


TRC:

TRC (The Red Cross) ligger på top 100 sist gang jeg sjekke og har 11 medlemmer vi har ingen spioner eller flykninger vi hater både spionasje og flykninger de kan ikke fordras:mad:


Meg

jeg heter marcus INR og har spilt TW ganske lenge nå men bare på eng:mad:lsk istede og har god erfaring som leder og andre stillinger har vert med i noen store stammer men noen av de har blit helt ødelagt fks New World Order på server 1 også noen andre jeg ikke husker


Rank i TRC

vi har gjort det litt morsomt i TRC med og sette rank på alle i stammen

Ranks:


- Korsets garde Poeng: 20000 +

- Tempelridder Poeng: 5000-20000

- Kirkelærer Poeng: 2500-5000

- Himmelvakter Poeng: 1000-2500

Stammens våpenskjold

Vi har kansje ikke det kuleste bildet men det skal fikse vi tar i mot bilder og alt og vi vil ha en som kan lage bra bilder:p




Dette var TRC som ønsker DEG! til ny medlem


MvH merken1995:D
 

merken1995

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
12
hittil har vi fått 3 medlemmere på denne linken og håper på flere men akkurat idag er vi open for nybegynnere som trenger hjelp med start og sånn vi har mange erfarende spillere i TRC
 
Topp