Tredjeplassen

Reaksjonspoeng
1
Jeg vil herved gratulere [AS] med tredjeplassen og samtidig vise NoVi at deres dramatiske forsøk på å gjemme fortiden sin ikke vil fungere.

Dere er de samme, trass navnet.
 
Reaksjonspoeng
1
Og nå som NoVi er så flinke og graver sin egen grav vil jeg slenge inn et bilde.

image.php

FAIL?
 

DeletedUser

Guest
Skal ikke være for krass mot dem. De har tross alt holdt ut i flere måneder. Men enden måtte komme før eller siden. La merke til mer og mer kaos innad i stammen.
 
Reaksjonspoeng
1
Personlig foretrekker jeg å være ganske krass, i og med at de trodde de skulle slippe unna med å skifte navn. Det er jo også ganske klart at de ikke ville fram til en allianse når de fortsatt er alliert med våre fiender. De vil bare at vi skal holde kanonene tilbake.
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Personlig foretrekker jeg å være ganske krass, i og med at de trodde de skulle slippe unna med å skifte navn. Det er jo også ganske klart at de ikke ville fram til en allianse når de fortsatt er alliert med våre fiender. De vil bare at vi skal holde kanonene tilbake.

hehe tribalhugz er alltid en måte å spille spillet på :p
 

hogath

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
srry!!;);)jeg skal ikke si det til noen :p
jeg blir med, la oss diskutere dette på et annet forum hvor mange flere ser det, så vi holder det hemmelig!!
 

fardin

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg vil herved gratulere [AS] med tredjeplassen og samtidig vise NoVi at deres dramatiske forsøk på å gjemme fortiden sin ikke vil fungere.

Dere er de samme, trass navnet.


Hm, for og si det rett ut. Syklov sluttet, Tumern Stakk, Master Of sluttet, Bachern stakk. Det er alle i "Rådet" til NoVi unntatt meg! Liliana Venin fikk sjangsen til og prøve seg som diplomat og klarte seg relativt bra, men jeg gidder ikke NoVi lenger så jeg kicket tappere og noen stakk. Selv om vi skiftet navn på stammen (Et par ganger) betyr det ikke at vi prøver og gjemme før fortid. Jeg var drit lei av NoVi navnet, jeg er drit lei av hele NoVi!:cool:

Btw, [AS] prøvde og skaffe en merg med NoVi.
 

DeletedUser

Guest
Liliana Venin gjorde iallefall en elendig jobb. Om en liten stund er henne adlet av Elite. Sist jeg hørte hadde hun over 1000 innkommede fra oss ^^
 

DeletedUser

Guest
ikke ta meg, hvær så snill.
 
Sist redigert av en moderator:

fardin

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Liliana Venin gjorde iallefall en elendig jobb. Om en liten stund er henne adlet av Elite. Sist jeg hørte hadde hun over 1000 innkommede fra oss ^^

Jeg hørte det, ho har også søkt seg inn hos dere så støtte får ho ikke. Ho klarte og skaffe en iap med Yamato i et par timer..
 
Topp