Tribal Wars

DeletedUser

Guest
Hei,

Som dere sikkert forstår har jeg fritids idag, dermed blir ting jeg lurer på som ikke er noe viktig, plutselig ganske interessant. :p

Jeg har et spørsmål som det hadde vært morsomt å høre andres meninger om.

Hvorfor spiller du Tribal Wars?
Hva er det som gjør det så morsomt, til tross for sitt enkle design osv... ?

Hvilke grunner har du for at du spiller Tribal Wars? :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg hadde en god unnskyldning en gang i tiden. Så ble jeg avhengig.

Stiller meg bak denne. Før jeg slutta første gangen, var nok dette problemet mitt. Nå venter jeg bare på at IB skal falle så jeg kan gi meg med dette evindelige evighetsspillet :p
 

DeletedUser

Guest
Mye bra her. :)

Jeg spiller på grunn av alle vennene jeg har fått, altså det sosiale, og på grunn av at de er morsomt. :)

( Muligens også på grunn av at jeg er avhengig, men dette er ikke bekreftet helt ennå. :eek: )
 

DeletedUser

Guest
Avhengighet kan testes på et lokalt legekontor :) Du blir surret fast i en stol og blir der over natten. Dersom skrikene dine om morgenen er gått over til mumlinger om 'tagging', 'nuking' og 'adling' så er du avhengig :D
 

DeletedUser

Guest
Avhengighet kan testes på et lokalt legekontor :) Du blir surret fast i en stol og blir der over natten. Dersom skrikene dine om morgenen er gått over til mumlinger om 'tagging', 'nuking' og 'adling' så er du avhengig :D

Hmm, skal ringe legen i dag å be dem forandre på timen min så jeg får gjort det. ;)
Er på tide å vite det. :eek:

Ønsker alle ellers lykke til på alle "Fighter" IG! :D
Jeg har selv hatt noen fine dager, fått adlet et par byer.
Deilig! :)
 

DeletedUser

Guest
Ulempen er vel at en 12timers-time koster vanvittig mye? :eek:

EDIT: Jau, lykke til du også :p
 

DeletedUser

Guest
Nei han spiller jo fortsatt så kan ikke ha klart det enda :p
 

DeletedUser

Guest
Kanskje det går på utholdenhet? Dersom de har sletta seg må han jo bevise at han kunne holde ut lenger enn dem :p
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Slenger meg på Gutta der, jaggu ble jeg det og, men så er jeg er enda da :cool:
 

DeletedUser

Guest
Vell jeg kan bekrefte at jeg er tungt avhengi.
Selvom jeg sjeldent spiller med min egen konto, blir det mye på .net som dual og som solo-spiller.

Det er vell 3gangen jeg slutter nå, ettersom v8 sitt forsvarsoppsett gikk så bra og når NM er over er det vell på tide å prøve å slutte igjen. Når v10 kommer ut har jeg vell ikke noe jeg skulle ha sagt, og kommer ut av automatikk til å lage meg bruker der.

Legg merke til at uansett om jeg blir å spille på v10 24 timer i døgnet har jeg likevell overbevist meg selv om at jeg har sluttet. Der har du avhengihet der. Men hvor hadde gleden vært om jeg ikke hadde spilt TW?

Det hadde vært slutten på alle de dumme spørsmålene fra venner, bekjente og familie.

Hva spiller du?

- TW

Høøøø????

- Straaateeegiiiispiiiill.

Hva er det daaaaaa?

- Sånn nettbasert spill med små menn.

Ojaaa, er det gøy?

- Nei.

Så du bare sitter der å leker med små menn på en datamaskin som ikke er noe gøy?

- Ja, de løper rundt å gjør greier for meg, bygger byer og løper rundt å dreper andre sine små menn.

Åjaaa, da er det jo ikke noe strategispill da?

- Joda fordi det finnes mange små menn som er gode på forskjellige ting.

Åjaaaa, hva er meningen med spilleeet aaaa?

- Å drepe alle andre sine små menn og ta byene deres.

Åjaaaa.. hva gjør du nåå aaaaa?

- Sender de små mennene mine rundt om kring og prøver å ta noen andre sin by.

Kult daaaa, spiller du myeeeee?

- Hele døgnet, det er derfor jeg ofte kommer forsent på skolen ikke får sove og er helt spøkelse noenganger! :D

Så du kan sitte å flytte små menn rundt om kring?....

- Ja! :D *Stort smil*


Det er bare en av mange interresange samtaler som man ofte har når man drar fram lap toppen på skolen fordi man har flere tusen inkommende og liker å flytte rundt på små menn<3
 
Topp