Tribal Wars

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Startet en gang i tiden for å kunne bevise for en kompis som spilte hvor teit TW var. Nå har han slutta, og jeg er avhengig..
 

DeletedUser

Guest
Hva var det planlagte resultatet egentlig?

Eller hvordan kan det at du begynner å spille, på noen som helst måte bevise hvor teit spillet er?
 

myh85

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
startet i fjor for å se ka tull eksen min spilte..
endte seff opp med å bli avhengig sjøl -.-
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Hva var det planlagte resultatet egentlig?

Eller hvordan kan det at du begynner å spille, på noen som helst måte bevise hvor teit spillet er?

Var vel heller det at jeg lovet å lage en bruker og teste det ut før jeg kunne si at det var så "teit" som jeg trodde det var.

Men skjønner godt hvorfor jeg tenkte sånn. TW er det eneste av slike spill jeg har falt for. Utenom det så går det i FIFA og Football Manager..
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Pure forumtrolling = Warri :D

Men ja .. Starta vell fordi det var mainstream spill i 2 uker på barneskolen. Slutta fort fordi det irriterte meg at jeg ikke kune drepe med speiderhæren min på 20 speidere. Så tja, starta vell jeg og en venn igjen på v2 i en sammenheng som "husker du hvordan det spillet var eller? Vi prøver det ut igjen a!". Vi satt oss skikkelig inn i det. Lagde en stamme med utrolig diplomati og ekstreme rekruteringsevner. Vell, diplomatiet førte til at vi byttet navn til The Ally så kan dere vell tenke dere hvordan diplomatiet ble kjørt. Men ja, vårt masserekrutering - og masse allianser førte til at jeg fikk meg noen venner, som klarte å dra meg lengre inn i denne virituelle ekte middelalderverdenen. Så nå sitter jeg her da, en maktgal idiot som sitter å skriver en teskt alle give a damn shit i og farmer som en idiot istedet for å øve på dobbelttimes prøve i spansk vi skal ha imorgen. Life's perfect!:p
 
Topp