Tribalhugs og desperathet

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
(star)(star)(star)(star)(star)
Tribalhugs og desperathet
(star)(star)(star)(star)(star)​

Til informasjon om verdenens splittelse til alle v19 spillere,

Siste tiden har endt opp i flere valg som kan bli med på å definere fremtiden til v19. Noen velger og være hjemme en hel solskinnsdag for å spille Tribalwars, andre velger å stikke ut å ta seg en øl og planlegger å ta natten til å fyllefarme, mens minoriteten velger å gå ut og få mosjon i stedet for å spille. Sistnevnte mener jeg personlig er feilprioritering, men meg om det.

I det store og hele er det ikke disse valgene jeg vil frem til, for andre mere og mindre koselig valg er også i luften. Etter alt er det ikke Asle og Port royal sine planer jeg snakker om. Men helt klart, de er ikke helt dum heller!


Asle skrev:
Vi er ikke helt dum. Er flere ting som vil overraske dere fremover. Blir ikke så lett bekvitt oss skjønner du.

7679_sabeltann02.jpg

Sånn ser jeg for meg Asle ser ut når han tenker: Aldri en dag skal du glemme meg. Hver eneste natt, må du være på vakt!

Nei, for andre ting har skjedd. Ting som involvere "koz og klemz", "suzz og nuzz" og ikke minst en hærskare av stammer. Nok en verden, kjører Simen en velkjent "Skal vi bli venner og kanskje litt mere"-strategi, og satte seg ned for å skrev en nattamelding til alle stammene på topp 50. Vel, alle er vel en liten overdrivelse - for en fikk ikke denne søte nattameldingen. Royal og resten av Cash syntes selvfølgelig dette var meget trist når de ikke ble invitert med på en ordentlig fulført Tribalhugserver.

tumblr_n08khjHpKw1qj4315o1_500.gif

Da Alice, som gallionsfigur for resten av Cash, innså at hun ikke lenger var i eventyrland, der alle kunne være venner, måtte det drastiske tiltak til: Det måtte rekrutteres. Med det satte Royal seg ned for å skrive en godt motiverende og fint skriv, for å vise at en stamme kan stå alene mot en hel verden, bare ved hjelp av ... rekrutering:

Royal skrev:
Vi kicker 2 stk. fra stammen nå fordi de ikke holder mål. Med andre ord kan det åpne seg for noen nye plasser. Mer enn det sier jeg ikke. Vi er interessert i å aktivt hente medlemmer fra Plan B, men er dere fremdeles ikke helt fornøyde, så ta direkte kontakt ang. det temaet.

Videre har jeg også fått luket med meg en melding fra Royal til lederen av Plan B, Bambam:

Royal skrev:
Hei,

Etter et regime skifte i stammen, så kommer det til å bli litt omrokkeringer. Dermed så lurte jeg på om du og hele din stamme Plan B var interessert i å slå seg sammen med oss?
Dvs at vi desverre ber noen av våre medlemmer forlate pga. for liten vekst, og at dere da får muligheten til å ta deres plass.

/Royal

Nå lurer deresikkert på: Hva om Simen sin plan om å kjempe med en hel verden ved sin side feiler. Jo, da skal jeg gi dere han sin "Plan B":

8db61a2a11b47483525608f5ebba45a7.png

Jeg ønsker med dette takk for meg, og håper det blir en intens krig. Lykke til alle 50!

Mvh,
Ruben
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Er dette Simen simen, eller simen som i Simen?

(FylleKvæna elr anna navnekopierer)
 

Port Royal VII

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Flott tale for oppmerksomhet dette :)

Synst det er litt unødvendig dogg, og hente frem meldinger fra "den 23.06. klokken 12:25", når verdnen nett var komt igang.
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Hva med Plan c? o_O

Om vi feiler i å kjøre ut veien i et suicidal roadkill, som er våres Plan B, så legger vi oss til å sove. Rett og slett. Mulig vi pusser tennene først, men det er altså våres Plan C. Dette er fortsatt under uttenkning, og kan endres fortgående.

Me no understand. Kem e det du egentlig kritisere her Ruben? :p

Syns det er positivt at du tar dette som kritikk, for det er det. Det er kritikk til alle. Hvorfor kritisere en, når man kan kritisere alle?

Er dette Simen simen, eller simen som i Simen?

Simen som i Simen, går jeg ut ifra. Snakker vi samme språk? Går ut ifra det, for det du skrev så veldig Norsk ut.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Ettersom at det var en simen som ble venner med alle, så antar jeg at det var en simen med noe som anser som dimplomati å gjøre. Da er det kanskje litt obvious at den simen er i Plan B, da Plan B er venner med hele verden ca?
 

DeletedUser

Guest
Var ikke vi enige om at du holdt deg til speed, så tok jeg meg av normal-verdener, Ruben? :p

Neida, tuller bare. Du er en kozebamze <3
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Har ikke vi byttet, slik at du tar speed og jeg tar normal-server, Robert? :p

Neida, tuller bare. Du er en kozebamse <3

Anyway, 0 ryktepoeng, værken positivt eller negativt på denne posten. Sløvt med reaksjoner på en totalt saklig post. Takk for meg.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Altså ser ikke det helt gale i skal vi bli venner taktikken du prefere til her blandt annet. Ja det har sine ulemper men sine store fordeler også. Det gjør det lettere og slå ut sin felles mål med minst mulig tapt. Spørsmålet er hva skjer etter målet har blitt slått ned?

fordeler
- flere tropper
- flere angrep ut
- mer Am og flere som kan adle
- mer defansive tropper til rådighet
- ting går fortere (når det først er igang)

ulemper
- spionasje (info som går ut av en av stammene til målet)
- treg oppstarta da mye info skal ut til mange forskjellige stammer
- kan bli rot


altså bare kort og greit hva fordeler og ulemper det har er sikkert noe jeg har glømt også.

Den andre taktikken er jo og ha 1 ally evt ingen og så gå imot en anen stamme er vel mer dette cash har ønsket i dette tilfelle :)

Men hvem har sakt at cash ikke kan skaffe seg en ally?
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Altså ser ikke det helt gale i skal vi bli venner taktikken du prefere til her blandt annet. Ja det har sine ulemper men sine store fordeler også. Det gjør det lettere og slå ut sin felles mål med minst mulig tapt. Spørsmålet er hva skjer etter målet har blitt slått ned?

fordeler
- flere tropper
- flere angrep ut
- mer Am og flere som kan adle
- mer defansive tropper til rådighet
- ting går fortere (når det først er igang)

ulemper
- spionasje (info som går ut av en av stammene til målet)
- treg oppstarta da mye info skal ut til mange forskjellige stammer
- kan bli rot


altså bare kort og greit hva fordeler og ulemper det har er sikkert noe jeg har glømt også.

Den andre taktikken er jo og ha 1 ally evt ingen og så gå imot en anen stamme er vel mer dette cash har ønsket i dette tilfelle :)

Men hvem har sakt at cash ikke kan skaffe seg en ally?



Høres veldig bra ut alt sammen ! Takk for at du påpekte det!
 

a new world

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
45
Etter å ha vært mer eller mindre borte fra TW siden fredag, våkna jeg i dag opp til dette seriøse innlegget, som i store mengder inneholder sannheter, halvsannheter og løgn, ei suppe mao. Underholdende, men dog ei suppe. trening og fyllefarming (føler meg truffet) i samme avsnitt, kritikk til alle spillere på v19 samt en klype humor og overdrivelser.
Og for dette utrolig seriøse innlegget har ingen sendt ryktepoeng? Herved avsendt fra meg. Så da sitter jeg bare igjen med spørsmålet hvor får du all infoen fra?
 
Topp