Tribalwars er sunn:)

DeletedUser

Guest
Er det noen sunne tribalwars folk der ute? Har dere et godt kosthold? Her kan du skrive dine mål og folk kan tipse hva som hjelper og hva som har hjulpet for de. Du kan også skrive om du har godt ned i vekt etter et godt kosthold med mosjon. (høres ut som en reklame)

For 2 måneder siden sa jeg til meg selv at jeg skulle endre livstilen min. Mitt mål var å gå ned 5 kilo. Og det klarte jeg. Jeg har gått ned 9 kilo nå og er på go vei. Skal gå 2 kilo ned, så skal jeg begynne å bygge muskler. Her kan vi oppmuntre hverandre. Skulle hatt et før og etter etter bilde. Tror jeg skal vise det , skal ta et bilde senere:)

Hadde vært kult om andre skrev her så jeg kunne fått litt motivasjon til å fortsette.
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Kanskje ikke helt, da... men nesten
emoticon-00174-bandit.gif
 

Jarl360

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Vel, Blir ikke akkurat feit av Tw, ca alle på trinnet går å løfter meg opp nå og da.. :D
 

DeletedUser

Guest
7 treninger i uka gjør vel sitt :p Også er jeg ikke veldig glad i junkfood.. Spiser bare sånn dritt når jeg stikker til byen, og det gidder jeg ikke så ofte.
 

DeletedUser

Guest
Hadde du sett min pondus hadde du fått sjokk 130Kg og 15år :(
 

DeletedUser

Guest
Er det noen sunne tribalwars folk der ute? Har dere et godt kosthold? Her kan du skrive dine mål og folk kan tipse hva som hjelper og hva som har hjulpet for de. Du kan også skrive om du har godt ned i vekt etter et godt kosthold med mosjon. (høres ut som en reklame)

For 2 måneder siden sa jeg til meg selv at jeg skulle endre livstilen min. Mitt mål var å gå ned 5 kilo. Og det klarte jeg. Jeg har gått ned 9 kilo nå og er på go vei. Skal gå 2 kilo ned, så skal jeg begynne å bygge muskler. Her kan vi oppmuntre hverandre. Skulle hatt et før og etter etter bilde. Tror jeg skal vise det , skal ta et bilde senere:)

Hadde vært kult om andre skrev her så jeg kunne fått litt motivasjon til å fortsette.

Hvor gammel er du egentlig?
 

DeletedUser

Guest
Er 15 år. Nå har jeg gått ned 12 kilo:p Har kraftige armer og skal bygge opp magen i sommerferien.

Trener hver dag. Går også på et fotball lag. Så blir mye trening for tiden. Og mye tw!:p Farmer som en gal. Synes det burde komme noe lignende at vi fikk en mail hver gang troppene kommer tilbake fra farmtokt.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Veier 63 kilo nå og er 1,74 høy. Nå skal jeg bare holde mine treninger og spise sunt. Bare for å holde meg på der jeg er.
 

Hunter

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hoho :p Jeg har ikke trent så mye armer... men er begynt litt nå, har drevet på med magen lenge...
 

DeletedUser

Guest
176 og 57kg, trener fotball 3-4 ganger i uka, holder ;) trener ikke spesielt armer eller noe, men kan si at jeg drar noen "one hand" hangups ;)
 

DeletedUser

Guest
nå veier jeg 61 kilo. Har ganske mye muskler i armer og bryst, skal trene mye rygg og mage i sommer.
 
Topp