Tribalwars reklame.

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Satt her å dulla med noen sånne random nettspill her ikveld og kom over en reklame for tw.no... Og siden jeg har tatt noen pils og kosa meg ikveld så ville jeg jo ta en titt på hva som popper opp når jeg trykker på linken der.

twreklame.png


Og der ser man at det anbefales at man starter på v5 og ikke .no's nyeste server v6! :eek:

Hva kan dette komme av mon tro? Mener teamet at verdenen jeg spiller på er dødfødt for noobs eller? Come on twteam, dull med mitt store ego nu :cool:
 

DeletedUser

Guest
Kan jo være at den kommer automatisk opp pga det er mest personer inne ?

Så då antyter nettsiden (TW.no) at den er mest populær, så begynn der :p
 

DeletedUser

Guest
Burde det ikke være motsatt? At de serverne med MINST spillere burde bli prioritert? :)
 

DeletedUser

Guest
Hvis TW-teamet unngikk de serverne som kom før den nyeste serveren som blir stengt, hvis du skjønner hva jeg mener? x)
 

DeletedUser

Guest
Kanskje de bare har glemt å oppdatere den, eller det er noen andre kriterier? Har lagt merke til at det på .net heller ikke anbefales den nyeste serveren.

Forresten så er jo V6 en koselig liten server. Oppdaget her om dagen at de tre største spillerne i AriCa har flere byer enn alle aktive på V6 til sammen :eek:
 

PABben

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
V5 er satt som anbefalt da den er mest lik en "standard" verden. V6 har blant annet tech-system som kan gjøre det mer komplisert for en helt ny spiller og vi ønsker derfor at våre nye spillere skal kunne prøve en enklere verden som sin første.
 
Topp