Troppe-teller

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Dette scriptet teller alle troppene dine.

[spoil]javascript:var units = Array(Array(0,'Spydmenn'),Array(1,'Sverdmenn'),Array(2,'Øksmenn'),Array(3,'Bueskyttere'),Array(4,'Speidere'),Array(5,'Lett Kavaleri.'),Array(6,'Ridende buemenn.'),Array(7,'Tungt Kavaleri.'),Array(8,'Rambukker'),Array(9,'Katapulter'));var units_count = units.length;var troups = new Array(units_count);for(var i=0; i<units_count; i++)troups=0;var numvil = 0;var doc;if(top.frames.length > 1){doc = (top.frames[1].document.URL.match('game.php') =='game.php') ? top.frames[1].document : top.frames[0].document;}else{doc = document;}if(!doc.URL.match('mode=combined')){alert('Scriptet kan kun brukes ved kombinert siden');}else{var main = doc.getElementsByTagName('table');for(var a = 0; a < main.length; a++){if(main[a].className == 'main'){var par = main[a].getElementsByTagName('table');for(var i = 0; i < par.length; i++){if(par.className = 'vis'){var rows = par.getElementsByTagName('tr');for(var j = 0; j < rows.length; j++){if(rows[j].className == 'nowrap row_a' || rows[j].className == 'nowrap row_b'){var cells = rows[j].getElementsByTagName('td');for(var k = 7; k <= 6+units_count; k++){troups[k-7] += parseInt(cells[k].firstChild.nodeValue);}numvil++;}}}}}}if(numvil > 0) {var output = '';for(var i=0; i<units_count; i++){output += units[1] + ': ' + troups + " (" + Math.round(troups/numvil) + ")\n"}alert("Enhet - Tropper - Gjennomsnitt\n" +"---------------------------------\n" +output);} else {alert('Fehler! Dörfer/Truppen nicht gefunden!');}}[/spoil]

Unyttig? Ja, kanskje :p Men er da morsomt og se hvor mange tropper man har. Dessuten kan dette være det perfekte scriptet for stammer som fortsatt driver med troppe-rapporter og slikt. Et helt harmløst script i mine øyne :)
 

zelesar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Bør bli godkjent. Morsomt, og så langt jeg kan se er det vanskelig å misbruke det.
 

DeletedUser

Guest
Er det noe spesiell plass jeg må bruke dette scripte ? Slik som masse rekrutering.
hvist det ikke er det så får jeg ikke til og bruke det med og bare copy paste.
 

DeletedUser

Guest
Er det noe spesiell plass jeg må bruke dette scripte ? Slik som masse rekrutering.
hvist det ikke er det så får jeg ikke til og bruke det med og bare copy paste.
('Scriptet kan kun brukes ved kombinert siden')
 

DeletedUser

Guest
fikk det ikke til og funke førde. men men

Trykk på Oversikter, så på kombinert. Selv om den allerede står på kombinert fra før av. Så er det bare å trykke på scriptet.
Husk at scriptet ikke er godkjent enda da..
 

DeletedUser

Guest
Funka ikke på W19.
 
Sist redigert av en moderator:

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
oida...
Har hatt denne en stund uten å tenke over det,
siden den ikke gjør annet enn å vise antall tropper man har.

Engelsk teksta men funker fint på v2, men får ikke opp spydmenn på v3 =/
PHP:
javascript:var units = Array(Array(0,'Spear fighters'),Array(1,'Swordsmen'),Array(2,'Axemen'),Array(3,'Archers'),Array(4,'Scouts'),Array(5,'Light Cav.'),Array(6,'Mounted Arc.'),Array(7,'Heavy Cav.'),Array(8,'Rams'),Array(9,'Catapults'));var units_count = units.length;var troups = new Array(units_count);for(var i=0; i<units_count; i++)troups[i]=0;var numvil = 0;var doc;if(top.frames.length > 1){doc = (top.frames[1].document.URL.match('game.php') =='game.php') ? top.frames[1].document : top.frames[0].document;}else{doc = document;}if(!doc.URL.match('mode=combined')){alert('You must be in the "Combined" overview!');}else{var main = doc.getElementsByTagName('table');for(var a = 0; a < main.length; a++){if(main[a].className == 'main'){var par = main[a].getElementsByTagName('table');for(var i = 0; i < par.length; i++){if(par[i].className = 'vis'){var rows = par[i].getElementsByTagName('tr');for(var j = 0; j < rows.length; j++){if(rows[j].className == 'nowrap row_a' || rows[j].className == 'nowrap row_b'){var cells = rows[j].getElementsByTagName('td');for(var k = 7; k <= 6+units_count; k++){troups[k-7] += parseInt(cells[k].firstChild.nodeValue);}numvil++;}}}}}}if(numvil > 0) {var output = '';for(var i=0; i<units_count; i++){output += units[i][1] + ': ' + troups[i] + " (" + Math.round(troups[i]/numvil) + ")\n"}alert("Type - Troops - Average\n" +"---------------------------------\n" +output);} else {alert('Villages / troops can not be found!');}}

javascript:var units = Array(Array(0,'Spear fighters'),Array(1,'Swordsmen'),Array(2,'Axemen'),Array(3,'Archers'),Array(4,'Scouts'),Array(5,'Light Cav.'),Array(6,'Mounted Arc.'),Array(7,'Heavy Cav.'),Array(8,'Rams'),Array(9,'Catapults'));var units_count = units.length;var troups = new Array(units_count);for(var i=0; i<units_count; i++)troups=0;var numvil = 0;var doc;if(top.frames.length > 1){doc = (top.frames[1].document.URL.match('game.php') =='game.php') ? top.frames[1].document : top.frames[0].document;}else{doc = document;}if(!doc.URL.match('mode=combined')){alert('You must be in the "Combined" overview!');}else{var main = doc.getElementsByTagName('table');for(var a = 0; a < main.length; a++){if(main[a].className == 'main'){var par = main[a].getElementsByTagName('table');for(var i = 0; i < par.length; i++){if(par.className = 'vis'){var rows = par.getElementsByTagName('tr');for(var j = 0; j < rows.length; j++){if(rows[j].className == 'nowrap row_a' || rows[j].className == 'nowrap row_b'){var cells = rows[j].getElementsByTagName('td');for(var k = 7; k <= 6+units_count; k++){troups[k-7] += parseInt(cells[k].firstChild.nodeValue);}numvil++;}}}}}}if(numvil > 0) {var output = '';for(var i=0; i<units_count; i++){output += units[1] + ': ' + troups + " (" + Math.round(troups/numvil) + ")\n"}alert("Type - Troops - Average\n" +"---------------------------------\n" +output);} else {alert('Villages / troops can not be found!');}}
 

DeletedUser

Guest
Jeg har også brukt et sånn script. Men da får man ikke opp katas og rams -.-
trodde dette var lovlig ettersom at det ikke gjør annet enn å telle tropper:S
 

DeletedUser

Guest
jazcan den linken du ga stemte overhode ikke. fikk noen tal. men ingen av de var rette

Spear fighters: NaN (NaN)
Swordsmen: 8450 (352)
Axemen: 8627 (359)
Archers: 8793 (366)
Scouts: 4259 (177)
Light Cav.: 92 (4)
Mounted Arc.: 2346 (98)
Heavy Cav.: 0 (0)
Rams: 782 (33)
Catapults: 571 (24)
 

DeletedUser

Guest
Eneste scriptet gjør er å summere troppene dine sammen.. Enkel addisjon^^.
 

DeletedUser

Guest
jazcan den linken du ga stemte overhode ikke. fikk noen tal. men ingen av de var rette

Spear fighters: NaN (NaN)
Swordsmen: 8450 (352)
Axemen: 8627 (359)
Archers: 8793 (366)
Scouts: 4259 (177)
Light Cav.: 92 (4)
Mounted Arc.: 2346 (98)
Heavy Cav.: 0 (0)
Rams: 782 (33)
Catapults: 571 (24)

Skjer med meg på V3 også. Hvis du flytter alle tallene ett hakk opp så ser du noe gøy;).
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
jazcan den linken du ga stemte overhode ikke. fikk noen tal. men ingen av de var rette

Hvordan er det at den ikke stemmer?

som jeg skrev: funker på v2 men viser ikke spyd på v3 =/

den "teller" som neville sier troppene som er inne i dine byer og parantesen sier gjennomsnittlig per by

har funket fint fint for meg på v2 men ikke brukt den så ofte på v3 nettopp pga sist jeg gjorde det så funka ikke spyd telleren men resten funka
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp