Besvart TW appen til iPhone

steini984

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
når eg går på rapporter eller meldinger, sliter eg med å få trykke på den øverste meldingen, kunne dere oppdatert det sånn at det blir bedre? :) er skikkelig stress når eg har viktig melding når eg er på skolen eller på bussen skjønner du :/
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Trenger en litt bedre forklaring. Hvorfor sliter du med å trykke? Er tilpasninga til skjermen dårlig?

Også håper jeg du bruker iOS appen?
 

steini984

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Trenger en litt bedre forklaring. Hvorfor sliter du med å trykke? Er tilpasninga til skjermen dårlig?

Også håper jeg du bruker iOS appen?

eg bruker den appen eg fant fra inno games? men eg har jo ikkje opdatert mobilen min på noen måneder nå, kan det vere det som er problemet?
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Er vanskelig å si hvilken du mener da det finnes flere, men denne her er i alle fall til bl.a Iphone.

Det kan også være en god idè å oppdatere telefonen din når du får beskjed om nye oppdateringer ja.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Jeg opplever ikke dette problemet selv, nå når jeg tester ut på TribalWars-appen på min iPhone 5.

Det har hendt en del oppdateringer i det siste, og det kan hende dette har løst slike bugs.
Si gjerne i fra dersom dette problemet ikke har blitt løst for deg ved en oppdatering.
 
Topp