TW-Champ v27 runde 4 (Semifinale)

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
Runde 4 er i gang!

Her ligger resultatet fra runde 1, 2 og 3:
c0060e1c3b763dc55c186e7b2dc983cc.png

Regler for stemming
1) Forumbrukeren må være opprettet før 27.02.2017
2) Kun én stemme per person
2a) Dersom en spiller blir tatt i juks ved å stemme fra flere forumbrukere, vil denne personen miste stemmeretten sin for hele konkurransen.
2aa) Dersom spilleren som jukser er med i konkurransen vil vedkommende bli diskvalifisert.
3) Stemmer må skje innen 4 døgn etter at hver runde publiseres. Stemmer som kommer etter 4 døgn vil ikke telles med.
4) Fra og med runde 3 (kvartfinale) må man legge ved en kort begrunnelse for at stemmen skal telles.

Dersom du mistenker noen for juks, ta kontakt med meg på pm

Man stemmer på den vanlige måten, nemlig ved å utheve et av navnene i fet skrift, feks
spiller1 vs spiller 2

Her er spillerne som møtes i semifinalen:
Kalou vs The Mercenary

Ras al Ghul vs Storebror


Lykke til! Husk å lese gjennom reglene før dere stemmer! :) Husk at stemmer ikke vil telle uten en kort begrunnelse.
 

bergumsen1

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Kalou vs The Mercenary

Kalou er beast.

Ras al Ghul vs Storebror

Ras er den eneste som har pratet med meg inngame :p. Haha. Men storebror er beast han også da :/
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Kalou vs The Mercenary - Jeg synes Kalou har vært litt bedre enn The Mercenary på v27.
Ras al Ghul vs Storebror - Jeg synes Ras al Ghul har vært litt bedre enn Storebror på v27.
 
Sist redigert:

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Ras al Ghul vs Storebror
Veldig, veldig vanskelig. Jeg gir Ras min stemme fordi kontoen har levert på et stabilt høyt nivå gjennom hele verden 27. Storebror hadde et vanvittig maxnivå, men har variert litt for mye de siste måndene.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Kalou vs The Mercenary - Syntes Thomas har hatt et høyere nivå over lengre tid, men Merc har nok hatt det høyeste.

Ras al Ghul vs Storebror
 

Loki

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
72
Kalou vs The Mercenary

To svært gode kontoer, som begge har egenskapene og ferdighetene til å vinne tw champ.
Men tatt i betrakning at tw også består av aktivitet ( i stor grad) så vil Kalou ta denne.
The Mercenary har msitet aktviteten utover i verdenen og ville derfor gått tapende ut av denne kampen.
Men på sitt beste(mest aktive) var Merc kontoen den jeg betraktet som den beste...

Ras al Ghul vs Storebror
 

Groverud

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
The Mercenary vs Kalou
Oii, er jeg i semi´n? Sier litt om aktivitets nivået mitt etter nyttår <3 Thomas tar nok denne.


Ras al ghul vs Storebror
To svært gode kontoer med veldig gode ferdigheter. Valget faller på Storebror da jeg mener de har klart å stå imot det største trykket på v27 som varte i ukesvis, godt gjort å holde motivasjonen og skillsa gående selvom de som meg har slutta/delvis inaktive som meg. Utrolig jevn kamp da Ras også har gjort det bra siden dag 1, kunne gått begge veier. Helt vid åpent.
 

Pettulf

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Kalou vs The Mercenary
På grunn av mest ODT

Ras al Ghul vs Storebror
På grunn av mest ODT
 

Dipshit

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Kalou vs The Mercenary - Kontoen med mest aktivitet gjennom v27.

Ras al Ghul vs Storebror - Kontoen som har påvirket v27 i størst grad.
 
Topp