TW-Champion runde 4!

Status
Stengt for ytterligere svar.

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Da starter jeg den nest siste runden av TW-Champion V14 - selv om jeg varslet at dersom det var tegn på at det ikke var stemt ferdig så skulle jeg vente. Dette gjør jeg hovedsaklig av to grunner:
  • Selv om det kom mange stemmer på kort tid, økte ikke forskjellene i den jevneste kampen.
  • Pr. definisjon har 27 spillere stemt, mot 23 i runde 1 og 2 - at det kommer mange flere stemmer er derfor like sannsynlig.

Resultatet fra runde 3 er følgende:

1. Luapix 5 vs Torquemada 20

2. Bohic 14 vs NonStopelig 11

3. FylleSamen 16 vs Bongosteen 9

4. Tvutt 2 vs Hakkespetten 22

Antall spillere som har stemt: 27
Antall stemmer: 99
Antall stemmer pr. spiller (g.snitt): 3,66 stemmer pr. spiller av 4 mulige. Det ble altså stemt én blank kamp fra annenhver spiller.

RUNDE 4:
1. Torquemada vs FylleSamen
2. Bohic vs Hakkespetten

Bakgrunn for valget av kamper:
Den tilfeldige lista var slik:
Tilfeldig liste:
1. FylleSamen
2. Bohic
3. Torquemada
4. Hakkespetten

Stian på NonStopelig stod for trekningen, litt bitter over at han selv ikke gikk videre. Verken Kenneth eller Torquemada svarte etter iherdige forsøk på å få tak i begge to. Okay, jeg skrev dette mens jeg ventet på Stian. Men Stian skulle absolutt fikse et nøytralt random-script, og i mellomtiden svarte Kenneth - det ble altså han som trakk til slutt. Nei, slik ble det heller ikke. Kenneth drø (okay, skulle skrive at han drøyde noe grusomt mens han spilte Wow, slik at jeg måtte finne en annen, men så svarte han før han fortsatte å spille).

[21:37:48] Kenneth h: 3v1, 2v4. Tada.
[21:37:51] Kenneth h: Now, let me play
[21:37:54] Kenneth h: ]:)

Stian svarte like etter med 1-2 og 3-4, men var dessverre litt for sent ute.
[21:39:21 | Redigert 21:39:25] Stian: 1-2
3-4

Tidligere resultater:

Resultat fra runde 2:
1. Torquemada 18 vs OriginalOne 0

2. Mr and Mrs Smith 4 vs Tvutt 13

3. Legenden 7 vs Hakkespetten 13

4. Real Steel 7 vs luapix 13

5. The Governator 0 vs bongosteen 22

6. Tarahumaraen 5 vs Bohic 13

7. NonStopelig 12 vs Lambnut 9

8. FylleSamen 14 vs ezio-auditore 3





Største seier: The Governator 0 vs bongosteen 22
Minste seier: NonStopelig 12 vs Lambnut 9
Spillere med 0 stemmer: The Governator (mot Bongosteen), OriginalOne (mot Torquemada).
Færrest stemmer: Mr and Mrs Smith 4 vs Tvutt 13 og FylleSamen 14 vs ezio-auditore 3
Antall stemmer: 153
Antall spillere som har stemt: 23
Gjennomsnittlig antall stemmer pr. spiller: 6,65 stemmer av 8 mulige. I gjennomsnitt stemte altså hver spiller blankt i 1,5 kamp.


Resultat fra runde 1:
Torquemada 20 vs aightm8 0

OriginalOne 16 vs Wiely 3

Mr and Mrs Smith 16 vs Mance Rayder 3

Legenden 20 vs Bjorni499 2

Bohic 12 vs RaM77 6

SambaUlf 2 vs bongosteen 19

FylleSamen 14 vs Melisandre 2

Lemmy 2 vs Hakkespetten 20

Tvutt 20 vs Happy-Hippo 1

hvalen 2 vs Lambnut 16

NonStopelig 17 vs Shred 3

Gamla 5 vs The Governator 9

Xian chao 0 vs Tarahumaraen 13

luapix 15 vs Smekk 2

Symphonize 0 vs ezio-auditore 23

White death 6 vs Real Steel 9


The Governator stemte på både FylleSamen og Melis, disse ble gjort blanke i og med at alle andre som har vært usikre har stemt blankt.

Største seier: Symphonize 0 vs ezio-auditore 23
Minste seier: White death 6 vs Real Steel 9
Spillere med 0 stemmer: Aightm8 (mot Torquemada), Xian chao (mot Tarahumaraen) og Symphonize (mot ezio-auditorie).
Færrest stemmer: Gamle vs The Governator (14 stemmer).
Antall stemmer: 298
Antall spillere som har stemt: 23
Gjennomsnittlig antall stemmer pr. spiller: 13 av 16 mulige kamper å stemme på. I gjennomsnitt stemte altså hver spiller blankt på 3 kamper.


God stemming! Til siste runde skal jeg fikse div. som oversikt over hvem som har stemt, litt relevant fakta om finalistene sine prestasjoner på V14 osv, dersom jeg får æren av å arrangere finalen også.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
1. Torquemada vs FylleSamen - Lekent. Overkjøring. Tom drar inn denne uten alt for store anstrengelser.

2. Bohic vs Hakkespetten - Patrick er en super spiller. Allikevel tror jeg Kenneth hadde tatt denne, dog måtte han jobbet for det.
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
1. Torquemada vs FylleSamen
FylleSamen har helt klart gjort det bra på V14, både som spiller og som leder for RoEm - har selv samarbeidet med han mot Baron, kjempehyggelig kar (som også kan skrive bokmål, minst like bra som alle andre). Tom blir dessverre alt for stor for de aller fleste, leder V14 suverent og har alle egenskapene til en komplett TW-spiller. Forøvrig en kjempehyggelig kar å snakke med ellers også.

2. Bohic vs Hakkespetten
To dyktige spillere som kommer til å nå langt. Det hadde blitt en lang kamp, men jeg tror Kenneth hadde vunnet til slutt.
 

DeletedUser

Guest
RUNDE 4:

1. Torquemada vs FylleSamen
Ikke at jeg undervurderer deg, Fylle. Men tror nok han andre er den beste samen på v14.

2. Bohic vs Hakkespetten
Ikke så utrolig klar kamp dette heller, men Kenneth har det ekstra giret og driven til å vinne tette kamper. Dere ser jo hvordan han er i diskusjoner, han er verre på slagmarka!
 

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Fire verdige semifinalister! Definitivt to tette kamper som ville gitt bookmakerne hodebry.

1. Torquemada vs FylleSamen
Tror vår kjære Fyllesame ville gått til frontalangrep her, og gitt Tom mye å tenke på. Angrepsbølgene til Fylle ville kunne få selv den beste spiller til å skrike om nåde, men Tom virker utrettelig og iskald, egenskaper som er utrolig viktig i denne type spill. Etter en lang kamp tror jeg nok Tom ville dradd i land seieren.

2. Bohic vs Hakkespetten
Tøff nøtt. Masse skills og standhaftighet på begge kontoer, så dette er en match som kan tippe begge veier.
Bohic har imponert meg stort med sine angrepsbølger og gode timing, Jeg tror Bohic hadde dradd i land seieren 51 av 100 ganger.
Han får dermed stemmen med minst mulig margin. Hadde jeg fått vreden til Hakkespetten på incslisten min hadde stemmen muligens tippet den andre veien.

Rator du har min stemme til å arrangere finalen. Suverene oppdateringer etter rundene :D
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
1. Torquemada vs FylleSamen
Velger stemme ut ifra verdenen, og jeg har ikke sett store ting fra torq denne verdenen. Og utifra det som har skjedd her stemmer jeg fylle siden han er lederen av RoEm og har hatt en del gode aksjoner.

2. Bohic vs Hakkespetten
Kenneth <3
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
1. Torquemada vs FylleSamen
Velger stemme ut ifra verdenen, og jeg har ikke sett store ting fra torq denne verdenen. Og utifra det som har skjedd her stemmer jeg fylle siden han er lederen av RoEm og har hatt en del gode aksjoner.

Har nok noe å gjøre med at du ikke spiller i TH eller MyTH, det.
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
1. Torquemada vs FylleSamen
Kjenner lite til begge spillerne egentlig utenom V14, og her har FylleSamen imponert meg mest. Tom er ikke en spiller man skal se bort ifra, så langt derifra, men i en 1v1 kamp her hadde nok Samen stått som seiersherre.

2. Bohic vs Hakkespetten
Hørt mye godt om svensken her, men jeg kjenner til Kenneth fra tidligere verdner, og vet at det ikke er en spiller man skal passe seg godt for. Hadde nok blitt seier til nordmannen her!
 

FylleSamen

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
1. Torque - Fylle
Hadde vært en kose kamp d hær. Ikke d at d hadde vært lætt assa xP
Poeng å sånt mellom oss to kan nok gjenspeiles ut av fra kossn stamma vi to forsøke å lede.


2. Bohic - Hakkespetten
Veit sanneli ikke ka æ sku tru om d hær. Ha ikke sett nåkka som kan virke skummelt ut i fra ka Hakke ha gitt av motstand mot RoEm. Men d kommer vell etterhvert, viss han nu ikke ska la nån andre gjøre jobben for sæ. Bohic ha æ heller ikke sett eller hørt stort om angående v14, selv om åssa han ha prestert bra tidligere verdena.


Dærfor får alle min stemme : )
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
1. Torquemada vs FylleSamen
I denne kampen så tar jeg med det jeg vet... Fylle har gjort en helt fantastisk jobb med RoeM, Han har ledet stammen veldig godt og biter godt fra seg i øst.. Tom på sin side er en veldig rutinert og god spiller, i tillegg bør ikke Tom få refs for gråbyadlinga da det er en av de beste taktikkene på en gråbyverden sånn som v14.. Det er ganske jevnt for min del, jeg vet hva Tom kan men min stemme går til Fyllesamen pga hans arbeid med RoeM (ganske stort prosjekt) i tilegg til at han har vist seg mer fram i denne krigen slik jeg har sett det.. Hadde Tom vist seg i større grad hadde min stemme falt på han

2. Bohic vs Hakkespetten
Jeg har faktisk ikke sett noe til Kenneth på denne verdenen.. Så han i starten, men har ikke lagt spessielt merke til han på Hakke kontoen.. Bohic derimot vet jeg er en kvalitetspiller og har vist seg fram, personlig mener jeg at Kenneth ikke hadde fortjent stemmene da han ikke har bevist så alt for mye.. Det er mange i MyTH som har vært mer synlig enn han for min del.. Det handler ikke om at jeg ikke liker han.. Han har gjort det bra på tidligere verdner.. Men har sett alt for lite til deg på v14 Kenn.. sorry..
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Jada, når du adler KUN grått i verdenen (jeg rater fra hvordan de gjør de i verdenen) så blir det fylle framfor deg.

Det faller på sin egen urimelighet at du påstår at jeg har adlet kun grått i denne verdenen, når jeg er den som leder krigsstatistikken i krigen vi har nå. (Samlet, vel og merke. Bongosteen har flere adlede byer, men har eksempelvis ikke nært like mye ODA eller ODD.)

Dersom begrunnelsen din er mer lik dg44 sin, over her, kan det muligens forstås. Men dette blir jo selvfølgelig veldig subjektivt.
De fleste stemmene begrunnes med de kunnskaper man har om hva enkelte spillere gjør, og her dras det frem at Fylle leder RoEm godt.
At det ikke legges til grunne hva jeg gjør - og har gjort - for rank 1 stammen på verdenen - som vokser mest av alle stammer på v14, er tydeligvis ikke like viktig.

Men jeg vil si at det Fylle har utrettet er meget bra i seg selv, og fortjener skryt på alle måter, og at det derfor egentlig faller mer på hva en selv føler er det beste valget, og mindre på hvem som har gjort det best i en større skala. Han har jo gjort en god jobb i den skalaen han har gjort det på.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
1. Torquemada vs FylleSamen
Vel er FylleSamen god, og han leder sin stamme med bravour, men Torquemada er et hakk vassere. Han leder ranken med nesten 1 mio på nr 2. Han adler strategisk. Han har MyTh største front, har forsvart seg utmerket. og har ledet stammen samtidig. I tillegg har han både skills og aktivitet til å klare dette. Tom vinner.

2. Bohic vs Hakkespetten
Bohic er en svenske med tæl og høyt aktivitetsnivå. Jeg beundrer jobben han gjør, på tross av hva som skjer rundt ham.
Kenneth er en spiller som har vist gang på gang at han er en å regne med i toppen. Han er god på strategi, og kan sin Tw. Begge fortjener å vinne, men har mer tro på Kenneth her.
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Vil at dere skal være oppmerksom på at jeg stemmer etter hva vedkommende har gjort og utrettet på v14, og legger her ikke vekt på andre verdener.

1. Torquemada vs FylleSamen
Av det jeg har sett av disse her på v14, er jeg veldig usikker på hvem som til slutt tar seieren. Torq har klart seg veldig godt deffansivt, og vist at han kan å bite fra seg offansivt også. Jeg tror ikke at Fyllesamen har opplevd det samme presset deffansivt, men han har vist seg god offansivt. Begge spillerne har adlet en god del fiendebyer, men synes Fylle har sett hakket vassere ut. Gir min stemme marginalt til Fyllesamen.

2. Bohic vs Hakkespetten
Bohic er visst en hardrauset Svenske som ikke gir seg uten kamp. Han har ikke fått det helt store presset deffansivt, men har bevist at han kan å kjøre over fienden. Mye adlinger fra både Loki og The Governator beviser dette!
Kenneth aka Hakkespetten vet jeg er god, men har ikke fått vist seg fram på v14 enda. Ser at han har adlet en god spillerbyer, men pga vanskelighetsgraden på rimmen, kan jeg ikke gi deg min stemme. Synes du verken har vist deg frem noe særlig deffansivt eller offansivt. MEN.. du har grunnlag for å klare det, så hvis du fortsetter er jeg sikker på at du klarer å klatre deg opp blant topp 5 om ikke lenge :)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp