Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator
Populær på forumet
- Reaksjonspoeng
- 350
Da starter jeg den nest siste runden av TW-Champion V14 - selv om jeg varslet at dersom det var tegn på at det ikke var stemt ferdig så skulle jeg vente. Dette gjør jeg hovedsaklig av to grunner:
Resultatet fra runde 3 er følgende:
1. Luapix 5 vs Torquemada 20
2. Bohic 14 vs NonStopelig 11
3. FylleSamen 16 vs Bongosteen 9
4. Tvutt 2 vs Hakkespetten 22
Antall spillere som har stemt: 27
Antall stemmer: 99
Antall stemmer pr. spiller (g.snitt): 3,66 stemmer pr. spiller av 4 mulige. Det ble altså stemt én blank kamp fra annenhver spiller.
RUNDE 4:
1. Torquemada vs FylleSamen
2. Bohic vs Hakkespetten
Bakgrunn for valget av kamper:
Tidligere resultater:
Resultat fra runde 2:
Resultat fra runde 1:
God stemming! Til siste runde skal jeg fikse div. som oversikt over hvem som har stemt, litt relevant fakta om finalistene sine prestasjoner på V14 osv, dersom jeg får æren av å arrangere finalen også.
- Selv om det kom mange stemmer på kort tid, økte ikke forskjellene i den jevneste kampen.
- Pr. definisjon har 27 spillere stemt, mot 23 i runde 1 og 2 - at det kommer mange flere stemmer er derfor like sannsynlig.
Resultatet fra runde 3 er følgende:
1. Luapix 5 vs Torquemada 20
2. Bohic 14 vs NonStopelig 11
3. FylleSamen 16 vs Bongosteen 9
4. Tvutt 2 vs Hakkespetten 22
Antall spillere som har stemt: 27
Antall stemmer: 99
Antall stemmer pr. spiller (g.snitt): 3,66 stemmer pr. spiller av 4 mulige. Det ble altså stemt én blank kamp fra annenhver spiller.
RUNDE 4:
1. Torquemada vs FylleSamen
2. Bohic vs Hakkespetten
Bakgrunn for valget av kamper:
Den tilfeldige lista var slik:
Tilfeldig liste:
1. FylleSamen
2. Bohic
3. Torquemada
4. Hakkespetten
Stian på NonStopelig stod for trekningen, litt bitter over at han selv ikke gikk videre. Verken Kenneth eller Torquemada svarte etter iherdige forsøk på å få tak i begge to. Okay, jeg skrev dette mens jeg ventet på Stian. Men Stian skulle absolutt fikse et nøytralt random-script, og i mellomtiden svarte Kenneth - det ble altså han som trakk til slutt. Nei, slik ble det heller ikke. Kenneth drø (okay, skulle skrive at han drøyde noe grusomt mens han spilte Wow, slik at jeg måtte finne en annen, men så svarte han før han fortsatte å spille).
[21:37:48] Kenneth h: 3v1, 2v4. Tada.
[21:37:51] Kenneth h: Now, let me play
[21:37:54] Kenneth h: ]
Stian svarte like etter med 1-2 og 3-4, men var dessverre litt for sent ute.
[21:39:21 | Redigert 21:39:25] Stian: 1-2
3-4
Tilfeldig liste:
1. FylleSamen
2. Bohic
3. Torquemada
4. Hakkespetten
Stian på NonStopelig stod for trekningen, litt bitter over at han selv ikke gikk videre. Verken Kenneth eller Torquemada svarte etter iherdige forsøk på å få tak i begge to. Okay, jeg skrev dette mens jeg ventet på Stian. Men Stian skulle absolutt fikse et nøytralt random-script, og i mellomtiden svarte Kenneth - det ble altså han som trakk til slutt. Nei, slik ble det heller ikke. Kenneth drø (okay, skulle skrive at han drøyde noe grusomt mens han spilte Wow, slik at jeg måtte finne en annen, men så svarte han før han fortsatte å spille).
[21:37:48] Kenneth h: 3v1, 2v4. Tada.
[21:37:51] Kenneth h: Now, let me play
[21:37:54] Kenneth h: ]
Stian svarte like etter med 1-2 og 3-4, men var dessverre litt for sent ute.
[21:39:21 | Redigert 21:39:25] Stian: 1-2
3-4
Tidligere resultater:
Resultat fra runde 2:
1. Torquemada 18 vs OriginalOne 0
2. Mr and Mrs Smith 4 vs Tvutt 13
3. Legenden 7 vs Hakkespetten 13
4. Real Steel 7 vs luapix 13
5. The Governator 0 vs bongosteen 22
6. Tarahumaraen 5 vs Bohic 13
7. NonStopelig 12 vs Lambnut 9
8. FylleSamen 14 vs ezio-auditore 3
Største seier: The Governator 0 vs bongosteen 22
Minste seier: NonStopelig 12 vs Lambnut 9
Spillere med 0 stemmer: The Governator (mot Bongosteen), OriginalOne (mot Torquemada).
Færrest stemmer: Mr and Mrs Smith 4 vs Tvutt 13 og FylleSamen 14 vs ezio-auditore 3
Antall stemmer: 153
Antall spillere som har stemt: 23
Gjennomsnittlig antall stemmer pr. spiller: 6,65 stemmer av 8 mulige. I gjennomsnitt stemte altså hver spiller blankt i 1,5 kamp.
2. Mr and Mrs Smith 4 vs Tvutt 13
3. Legenden 7 vs Hakkespetten 13
4. Real Steel 7 vs luapix 13
5. The Governator 0 vs bongosteen 22
6. Tarahumaraen 5 vs Bohic 13
7. NonStopelig 12 vs Lambnut 9
8. FylleSamen 14 vs ezio-auditore 3
Største seier: The Governator 0 vs bongosteen 22
Minste seier: NonStopelig 12 vs Lambnut 9
Spillere med 0 stemmer: The Governator (mot Bongosteen), OriginalOne (mot Torquemada).
Færrest stemmer: Mr and Mrs Smith 4 vs Tvutt 13 og FylleSamen 14 vs ezio-auditore 3
Antall stemmer: 153
Gjennomsnittlig antall stemmer pr. spiller: 6,65 stemmer av 8 mulige. I gjennomsnitt stemte altså hver spiller blankt i 1,5 kamp.
Resultat fra runde 1:
Torquemada 20 vs aightm8 0
OriginalOne 16 vs Wiely 3
Mr and Mrs Smith 16 vs Mance Rayder 3
Legenden 20 vs Bjorni499 2
Bohic 12 vs RaM77 6
SambaUlf 2 vs bongosteen 19
FylleSamen 14 vs Melisandre 2
Lemmy 2 vs Hakkespetten 20
Tvutt 20 vs Happy-Hippo 1
hvalen 2 vs Lambnut 16
NonStopelig 17 vs Shred 3
Gamla 5 vs The Governator 9
Xian chao 0 vs Tarahumaraen 13
luapix 15 vs Smekk 2
Symphonize 0 vs ezio-auditore 23
White death 6 vs Real Steel 9
The Governator stemte på både FylleSamen og Melis, disse ble gjort blanke i og med at alle andre som har vært usikre har stemt blankt.
Største seier: Symphonize 0 vs ezio-auditore 23
Minste seier: White death 6 vs Real Steel 9
Spillere med 0 stemmer: Aightm8 (mot Torquemada), Xian chao (mot Tarahumaraen) og Symphonize (mot ezio-auditorie).
Færrest stemmer: Gamle vs The Governator (14 stemmer).
Antall stemmer: 298
Gjennomsnittlig antall stemmer pr. spiller: 13 av 16 mulige kamper å stemme på. I gjennomsnitt stemte altså hver spiller blankt på 3 kamper.
OriginalOne 16 vs Wiely 3
Mr and Mrs Smith 16 vs Mance Rayder 3
Legenden 20 vs Bjorni499 2
Bohic 12 vs RaM77 6
SambaUlf 2 vs bongosteen 19
FylleSamen 14 vs Melisandre 2
Lemmy 2 vs Hakkespetten 20
Tvutt 20 vs Happy-Hippo 1
hvalen 2 vs Lambnut 16
NonStopelig 17 vs Shred 3
Gamla 5 vs The Governator 9
Xian chao 0 vs Tarahumaraen 13
luapix 15 vs Smekk 2
Symphonize 0 vs ezio-auditore 23
White death 6 vs Real Steel 9
The Governator stemte på både FylleSamen og Melis, disse ble gjort blanke i og med at alle andre som har vært usikre har stemt blankt.
Største seier: Symphonize 0 vs ezio-auditore 23
Minste seier: White death 6 vs Real Steel 9
Spillere med 0 stemmer: Aightm8 (mot Torquemada), Xian chao (mot Tarahumaraen) og Symphonize (mot ezio-auditorie).
Færrest stemmer: Gamle vs The Governator (14 stemmer).
Antall stemmer: 298
Gjennomsnittlig antall stemmer pr. spiller: 13 av 16 mulige kamper å stemme på. I gjennomsnitt stemte altså hver spiller blankt på 3 kamper.
God stemming! Til siste runde skal jeg fikse div. som oversikt over hvem som har stemt, litt relevant fakta om finalistene sine prestasjoner på V14 osv, dersom jeg får æren av å arrangere finalen også.
Sist redigert: