TW-Champion V18

macklemore

Banned
Reaksjonspoeng
57
Det nærmer seg slutten, og det er på tide at vi får opp tw champion som det har vært på alle andre verdener. Er det noen som vil ta på seg jobben ? :rolleyes:(angel)


- Whoop yo ass
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor ha en konkurranse når alle vet at jeg er best uansett? :gjeip:

tumblr_mvcfplHc1o1sbo97zo1_500.gif
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Helt ærlig er mitt syn på denne verdenen så dårlig at jeg ikke ser noen prestasjoner som er verd å ta med seg videre fra denne verdenen.
Derfor er jeg ikke positiv...
 

dj broiler

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
Helt ærlig er mitt syn på denne verdenen så dårlig at jeg ikke ser noen prestasjoner som er verd å ta med seg videre fra denne verdenen.
Derfor er jeg ikke positiv...

Bare fordi vi greide å snu krigen, og at dere taper ?(giggle)
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Nei pga sviket fra så mange, samt så mange bare forsvant.
Skal man stå igjen nesten ene og alene og gi litt motstand?

Var noen gode folk i ODA som snudde dette, men var mer et diplomatisk spill enn et prestasjonsmessig et. Dere ble rett og slett for mange, og folka her i stammen gav jo bare opp. Utenom noen få. Selv vil jeg kalle det den dårligste slutten på en verdenen siden v15.
 

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
Nei pga sviket fra så mange, samt så mange bare forsvant.
Skal man stå igjen nesten ene og alene og gi litt motstand?

Var noen gode folk i ODA som snudde dette, men var mer et diplomatisk spill enn et prestasjonsmessig et. Dere ble rett og slett for mange, og folka her i stammen gav jo bare opp. Utenom noen få. Selv vil jeg kalle det den dårligste slutten på en verdenen siden v15.

Jeg har stor respekt for deg som spiller Benja, men jeg kan ikke stille meg helt bak det du sier her.

Det var kanskje litt avgjørende for krigen at MK gikk over, men helt avgjørende vil jeg ikke si det var. Vi skal også huske på at dere rekrutterte noen medlemmer fra ODA da den nye stammen ble opprettet med Scott i spissen. Det var kun naboene til MK som sendte incs etter overgangen. Om flere hadde bidratt hadde dere hatt god mulighet til å ta byer. Vi på Lex har knapt mottatt incs fra andre enn de vi ligger i front med. Magnus bidro da han var aktiv, men det er omtrent de eneste incsa vi har hatt fra spillere langt unna.

Jeg synes også det blir feil å skylde på diplomatiet. Dette er jo en stor del av spillet i utgangspunktet. At ODA har flere diplomatiske forhold betyr bare at vi har hatt et mer vellykket diplomati. Det blir litt som å si "Eneste grunn til at dere vinner er at dere tar byer av oss". I liket med diplomati er det en stor del av spillet.

Vi ble rett og slett for mange? Det var ikke veldig mange som ble rekruttert utenom ODD, og de var mot dere fra før av. Eneste forskjellen var at vi ble samlet i én stamme istedenfor to.

Det er dere som avgjør hvordan avslutningen på denne verdenen blir. Enten kan dere kjempe tilbake, eller så kan dere gi opp. Kjemper dere blir det en artig og spennende avslutning, og det motsatte skjer om dere gir opp. Det er egentlig helt opp til dere. Det er uansett feil å skylde på den vinnende parten iallefall. Vi kriger og adler byer, så vi gjør vel strengt tatt det som skal til for å få en spennende avslutning.

Sammenligne med v17 for eksempel. Her hadde TTB et solid overtak allerede fra påsketider. Selv om ~TA~ innså at vinnersjansene var veldig små, så fortsatte vi (noen av oss iallefall) å kjempe til siste slutt. Det førte til en artig og underholdene late game-fase. Om det blir en dårlig slutt på denne verdenen får Nice skylde på seg selv.

Jeg vet at du er en av dem som har gjort mye for stammen, så det jeg sier er ikke nødvendigvis rettet mot deg. Håper dere tar initiativ til å finne spillere som kan gå inn på de inaktive kontoene, drar igang aktivitet på stammeforum og skype og skaper motivasjon. Det gjorde ODA da vi lå under, og jeg vil påstå at det var den største grunnen til at krigen startet å gå vår vei.

Lykke til! :)


EDIT: Oh right, tw-champion ja. For å være ærlig er jeg ikke så interessert i å stille opp personlig (i tilfelle jeg skulle bli autonominert pga at jeg spiller på en topp 20-konto), men kjør gjerne på med noen andre :)

- Henrik
 
Sist redigert:

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Benja og jeg er begge irritert over alle som forsvant. Stammen datt i takt med at jeg og han ikke satt med 4-5 kv'er hver.

Vi la inn så mye tid til at alle sku bare "fordufte" ble for irriterende for oss, Benja mest.
 

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
Benja og jeg er begge irritert over alle som forsvant. Stammen datt i takt med at jeg og han ikke satt med 4-5 kv'er hver.

Vi la inn så mye tid til at alle sku bare "fordufte" ble for irriterende for oss, Benja mest.

Jeg vet hvordan det føles fra v17, men har vært mye kv en periode her også. Var én uke hvor Lex hadde 17 (!) kontovakter på v18, så det har vært mye jobbing her også. Spør tw-bekjente på skype om de er interesserte i å finne nye kontoer. Jeg tror ikke verdenen er avgjort helt ennå om dere velger å stå på videre! :)
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Tror nok du har litt for liten innsikt til å se det hele bildet som jeg og olve ser.
Sindre er bare en liten bit av kaka, eller det man kaller toppen av isfjellet. Han kan også kalles dråpen som gjorde at det rant over, og det tror jeg han viste, da ha nselv kunne se problemene stammen slet med da han tok sitt valg.

Jeg sier at dere har gjort en god jobb i ledelsen, noe vi selv også hadde muligheter til, men pga inaktiv hertug så fikk gode spillere og tidligere gode tilbud om sammarbeide ikke noe svar. Det som er resultatet er at det ikke er noen som får vist seg frem her. Pål viste seg frem tidlig i verdenen men med sitt glimt av fravær så mener i hvertfall ikke jeg han er noen tw champ. MD er kanskje den beste kandidaten, men med mye stacks av allierte og adling av stort sett inaktive spillere så kan jeg heller ikke si det han har oppnådd er særlig mye å skryte av. Jeg har et par favoritter selv som har stått linja ut, men det er vanskelig å se ut fra statsene. På ODA sin side er det MD og Lex som for meg ser ut til å ha gjort det best. Men pga verdenes bråe stopp så synes jeg ingen har gjort seg fortjente til noen champion tittel her. Det betyr ikke at dere ikke skal fortsette, men ikke forvent at veldig mange vil delta, i og med at jeg tror det er mange som er enige med meg, dette betyr ikke at skillsene ikke finnes, men at de ikke fikk mulighet til å bli vist. Og hva skal dere vise de imot nå? Adling kjappest mulig av inaktive spiller byer?
 
Topp