TW-Champion V18

DeletedUser

Guest
Tror nok du har litt for liten innsikt til å se det hele bildet som jeg og olve ser.
Sindre er bare en liten bit av kaka, eller det man kaller toppen av isfjellet. Han kan også kalles dråpen som gjorde at det rant over, og det tror jeg han viste, da ha nselv kunne se problemene stammen slet med da han tok sitt valg.

Jeg sier at dere har gjort en god jobb i ledelsen, noe vi selv også hadde muligheter til, men pga inaktiv hertug så fikk gode spillere og tidligere gode tilbud om sammarbeide ikke noe svar. Det som er resultatet er at det ikke er noen som får vist seg frem her. Pål viste seg frem tidlig i verdenen men med sitt glimt av fravær så mener i hvertfall ikke jeg han er noen tw champ. MD er kanskje den beste kandidaten, men med mye stacks av allierte og adling av stort sett inaktive spillere så kan jeg heller ikke si det han har oppnådd er særlig mye å skryte av. Jeg har et par favoritter selv som har stått linja ut, men det er vanskelig å se ut fra statsene. På ODA sin side er det MD og Lex som for meg ser ut til å ha gjort det best. Men pga verdenes bråe stopp så synes jeg ingen har gjort seg fortjente til noen champion tittel her. Det betyr ikke at dere ikke skal fortsette, men ikke forvent at veldig mange vil delta, i og med at jeg tror det er mange som er enige med meg, dette betyr ikke at skillsene ikke finnes, men at de ikke fikk mulighet til å bli vist. Og hva skal dere vise de imot nå? Adling kjappest mulig av inaktive spiller byer?

Mye stacks? :) Jeg hadde hatt 5 byer stacket totalt sett. Skjønte aldri hvorfor spesielt du ikke tok ansvar, sendte 10 nukes pr by slik at de andre kunne adle de. Dere prøvde aldri engang :| Holdt jo vekk 5 Nice spillere med 5 byer som var OK stacket :D Var dere redd for meg eller noe? o_O

Jeg har brukt mer tid på V18 som stammeleder og "mentor" enn jeg har spilt på egen konto. KV'er for andre har også tatt enormt med tid. Så jeg har gjort det beste jeg kan med de midlene jeg har hatt :)

Men kan jo hende at dere ble skremt av deres egen skremselstaktikk? :D
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Har ikke tenkt å forsvare uttalelsene mine hele dagen, men la oss holde oss til at jeg har nok et større innblikk i hva som har skjedd siste tiden ifra Nice sitt ståsted. Og hele greia er ganske så skuffende. Om tipsene jeg har fått om hvilke viking spillere som har stacket deg eller ikke er feil eller riktig hadde bare en mindre betydning for avgjørelsen som gjorde at ikke adelsangrepene ble sendt under aksjonen, der intell og fortalte oss at du var tipset om denne. Om dette er rett eller galt vet jeg ikke men det gjorde i hvertfall at akjsonen imot deg ble avblåst før den ble satt i gang, sammen med en inaktiv fiskar konto som gjorde det mer viktig å snappe enkle byer fra han enn at vi skulle gå på en skikkelig smell med aksjon imot deg.

Min uttalelse står uannsett fast på at jeg ikke er imoponert over denne verdenen, det betyr ikke at ikke dere har andre synspunkter. Men jeg tror den dårlige oppslutningen på denne tråden viser at flere er enige med meg.
 

DeletedUser

Guest
Nå har du opplev det som en relativ lett kamp fram til nå. Fra min eller vår side, har det vært en ekstremt hard kamp om overlevelse. Omstruktureringer, omgrupperinger, diplomati, harde avgjørelser og strategi. Så sånt sett, har denne verdenen vært veldig spennende og lærerik. Synd du ikke har fått noe ut av den. For meg har jeg jobbet mer de siste månedene enn jeg gjorde på hele V1 tilsammen. V1 var superlett i forhold.

Og da tenker dere kanskje i forsvar og angrep når jeg sier at det har vært røfft. Men nei, det har ikke vært altfor ille. Power utviklet seg til å bli en innaktiv stamme der det ikke var noen vilje til å sloss tilbake. Selv Scott hadde planer om at vi skulle gjøre om ALLE byene våre til å bare ha defensive tropper. Altså, gå ut ifra at vi allerede hadde tapt og gjøre det til et mareritt for dere å vinne. Så er litt fornøyd med egen innsats da jeg fikk han vekk fra den ideen og over på en mer offensiv en.

Jeg har hørt jeg har fått mange kallenavn i Nice gjengen. Nolifer, robot og nerd. Og jeg er sikker på at enkelte er veldig sterke i sine meninger om den saken :p Men det sant at jeg har brukt ekstremt mange timer på å rydde i rotet etter Power ble til ODA. Alene måtte jeg "trene" opp stammen til å tro på seg selv og få inn dualer, omgruppere, strukturere og bygge opp noe fra bunnen av. Var mer mas enn moro. Heldigvis lærte jeg mye underveis. Lærte også hvordan man skal styre en stamme med en eller flere spioner. Hvordan formidle informasjon og gå rundt slike hindre. Hvordan takle såpass med PM's der folk maser om støtte, sliter med motivasjonen eller ikke har tid til å fortsette. Var enkelte dager jeg så på dette som en fulltidsjobb. :gjeip: Men fikk etterhvert flere inn i ledelsen som hjalp til. Og da løsnet det seg.

Det aller viktigste når det kommer til aktivitet, er at folk har det moro. Det er selve kjernen i hvert eneste spill. En økning i aktiviteten på skype hjalp ekstremt, samt at vi fikk inn nye aktive spillere som har vært veldig flinke med dette. Captitan22, Axelz, Henrik, Bodyguard, Belzebub, Stein (bunny) har vært selve kjernen i akkurat dette. Alt går i sirkel. Alle motiverer alle.

Virker som jeg tar seieren litt på forskudd, men uansett hva som skjer videre, er jeg glad for at jeg valgte å bli værende på V18. Til tross for alt slit og mas, har vi lært mye på kort tid. Hvordan takle såpass motgang, miste gode spillere til fienden, kollaps i fronten, innaktive spillere, godt diplomati og godt samarbeid overall.


Og btw, jeg var ikke klar over operasjonen mot meg. Men jeg skjønte det ganske raskt da 10 stk i Nice angrep meg. Ingen andre i ODA var i nærheten av den oppmerksomheten :awesome:. Hadde dere bare holdt ut litt lenger.. ;) Ble sliten :|
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Det aller viktigste når det kommer til aktivitet, er at folk har det moro. Det er selve kjernen i hvert eneste spill. En økning i aktiviteten på skype hjalp ekstremt, samt at vi fikk inn nye aktive spillere som har vært veldig flinke med dette. Captitan22, Axelz, Henrik, Bodyguard, Belzebub, Stein (bunny) har vært selve kjernen i akkurat dette. Alt går i sirkel. Alle motiverer alle.
Kan jeg bli med i skypechatten deres? Jeg er flink til å holde skypesamtaler aktive :)
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
benja81 skrev:
MD er kanskje den beste kandidaten, men med mye stacks av allierte og adling av stort sett inaktive spillere så kan jeg heller ikke si det han har oppnådd er særlig mye å skryte av. Jeg har et par favoritter selv som har stått linja ut, men det er vanskelig å se ut fra statsene. På ODA sin side er det MD og Lex som for meg ser ut til å ha gjort det best. Men pga verdenes bråe stopp så synes jeg ingen har gjort seg fortjente til noen champion tittel her.
Hvorfor begynner du å diskutere hvem som fortjener å vinne allerede nå? Det er mange nye spillere på denne verdenen som har vist seg frem, som f.eks timtom, ehornes, Herre Smurfe, PGM kontoen, Belzebub - and the list goes on. Hvis vi allerede skal begynne å diskutere om noen er en verdig vinenr eller ei blir dette en dødskjedelig konkurranse og hele konseptet med tw-champ blir borte. Hvis flere hadde slengt deg på med din innstilling til dette kunne vi bare laget en trå MD vs Lex/Bexx og stemt frem en vinner med en gang. Dette kan bli bra om vi gjør det ordentlig og fra scratch. Hvis du ikke er positiv for tw-champ på v18 så har du heller ikke stort mye å gjøre på denne tråden, hvis det plager det at det eventuelt blir noe av kan du spare deg for å gå inn på tråden.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Gått over 1 døgn nå å kun 9 har vist noen form for interesse:hmm:

Egentlig startet mitt svar, som et svar til dette.
Jeg mener ikke under noen forutsetninger at jeg burde bli med i noen form for championship, jeg har prestert like lite som dere andre om ikke mindre.
Med en del enkle spiller byer, mest grått og noen ok adlinger, men hvor flere av dem har vært inakitve spillere
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Hvorfor begynner du å diskutere hvem som fortjener å vinne allerede nå? Det er mange nye spillere på denne verdenen som har vist seg frem, som f.eks timtom, ehornes, Herre Smurfe, PGM kontoen, Belzebub - and the list goes on. Hvis vi allerede skal begynne å diskutere om noen er en verdig vinenr eller ei blir dette en dødskjedelig konkurranse og hele konseptet med tw-champ blir borte. Hvis flere hadde slengt deg på med din innstilling til dette kunne vi bare laget en trå MD vs Lex/Bexx og stemt frem en vinner med en gang. Dette kan bli bra om vi gjør det ordentlig og fra scratch. Hvis du ikke er positiv for tw-champ på v18 så har du heller ikke stort mye å gjøre på denne tråden, hvis det plager det at det eventuelt blir noe av kan du spare deg for å gå inn på tråden.

TW-champs er tåpelig, om du ikke har skjønt det.

[12.09.14, 21.34.03] Henrik | Trevor Philips: jeg syntest hele champion greiene er helt på trynet jeg
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Ja, la oss alle støtte Magnus sin påstand fordi han refererer til en som ikke liker tw-champ. Heia.
 

2Pac Shakur

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Storfavoritten blir md, men kanskje det blir en liten upsett kanskje det blir en annen (støttes)
 
Topp