TW-Champion v21. 1/4-finale

DeletedUser

Guest
Kvarten er her!!!

Da er tiden for walkover-kamper ferdig. Nå er det kun 8 kontoer igjen. MYE er sagt om den siste runden her, og jeg synes det er herlig med engasjement. Keep up the good stuff!

Nå derimot, vil ingen som stemmer uten at stemmen er markert i bold bli talt med. Det holder ikke å skrive at noen vinner bak, det skal markeres i bold skrift.
Om det blir en uavgjortkamp, så er det godt mulig at dem som argumenterer best for sin favoritt vil få medhold av meg, så hold dere saklige når dere stemmer nå. Det kan lønne seg.



DENNE RUNDEN ER OVER kl 2330 05.08.2015.


Reisverket vs erlend86

hankVH vs wannabezz

DON slask vs ThoBre

Unholy Confessions vs TigerKiller


Edit:
En liten tilleggsinfo. Kontoer etablert i august 2015 vil ikke få sine stemmer talt med. Det ble hintet til at noen skulle etablere nye kontoer for å få frem sin favoritt, dette er uakseptabelt. Det samme om man bruker flere kontoer. Ha litt selvrespekt da, folkens.
 
Sist redigert av en moderator:

Akali

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Reisverket vs erlend86 Er litt usikker på erfaringene til Erlend, så stemmer med tanke på at RV har mest poeng, større front, mer OD og flink til å ta ansvar :)

hankVH vs wannabezz Jeg orker ikke skrive mer enn at Robert og Roger spiller her.

DON slask vs ThoBre Veldig flink spiller selv om han bruker litt PP :)

Unholy Confessions vs TigerKiller Synes faktisk at Tigerkiller er en utrolig flink spiller, men han har ikke møtt mye motstand med tanke på at han har ligget beskyttet av Ship :l
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Reisverket vs erlend86 -

hankVH vs wannabezz - Jeg aner ikke hvem wannabezz er. Likevel er det grunnlag nok til å stemme på Robert. Ingen over, svært få ved siden av.

DON slask vs ThoBre -

Unholy Confessions vs TigerKiller - En av de sterkeste kontoene .no har sett.
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Reisverketvs erlend86 Rv har prestert mest.

hankVH vs wannabezz stemmer hankvh selv om wannabezz har gjort det veldig bra med tanke på hvor mye deng han har fått.
men krigstatestiken til hank er bedre.

DON slask vs ThoBre MY GAME

Unholy Confessions vs TigerKiller Danske pølsa har gjort det sykt bra krigsmessig og har stått imot mange angrep fra meg uten å miste byer, 39 adla 2 mista gjør at jeg stemmer på dansken da dette er bedre krigsmessig en UC kontoen
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Reisverket vs erlend86 - En leder, en kriger og en Aristokrat. Sorry Erlend men jeg tror nok Rv stikker av med denne, er absolutt ikke imponert over dine ferdigheter ingame, og selvsagt så har Rv prestert bedre og påvirket v21 mer.

hankVH vs wannabezz - Begge kontoene har påvirket v21 på hver sin måte, store krigere begge 2 i hver sin allianse av krigen, begge oppnådd mye både adlinger,(/tap), OD osv osv. Men hank ligger en del høyere rangert, og jeg mener de har prestert best på v21. Samt jeg tror dem hadde vunnet i en 1vs1 kamp også.

DON slask vs ThoBre - Når det er snakk om krigsmessig her så ja da kan jeg med hånden på hjertet gi stemmenmin til ThoBre da :) Han har mistet kun 1 by til fienden, eller han har mistet 1 by gjennom hele sitt opphold på v21. Slasken derimot har mistet en del mer.. Hvor mangt han har adlet har jeg desverre ikke kunnskaper om, derfor går min stemme til ThoBre denne runden :)

Unholy Confessions vs TigerKiller - egen kamp
 

DeletedUser

Guest
Reisverket vs erlend86( Mah boy Gaddafi har komemt seg så langt. Mamma er stolt <3)

hankVH vs wannabezz(Kong Robert, ooh teach my mastah)

DON slask vs ThoBre Donnern har gjort det svært bra, men Skillza te Thobre er i en helt annen dimensjon

Unholy Confessions vs TigerKiller(Hoddo(wave))
 

ThoBre

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Reisverket vs erlend86 - For meg er dette en veldig enkel seier. For en som jobber med RV i ledelsen av Aristo, kan jeg si at han har evnen til å mobilisere, samt at han er en dyktig strateg. Selvom vi her ser på en 1v1 duell, tørr jeg påstå at evnen til å mobilisere både støtte er helt avgjørende.

hankVH vs wannabezz - Dette er en veldig jevn kamp. hankVH har den siste tiden kjørt hardt på i Vest, og han er også den enste som hittil har stjålet en by fra meg (Dog readlet jeg den rett etterpå :awesome: ). Wannabezz har for meg jevnt over hele runden prestert veldig bra. hankVH har byttet eiere, og jeg har derfor ikke ett like langt grunnlag å bedømme på. Jeg føler ikke jeg har fått sett alle sider av hank på nåværende tidspunkt, men er sikker på at jeg kommer til å få dette senere.

DON slask vs ThoBre - Egen kamp

Unholy Confessions vs TigerKiller - Her syns jeg OD og Krigstatetikk snakker for seg selv. Selvom du fikk noen enkle byer i når du flyttet over til 1814, Da ingen av oss var forberedt på dette, så har du holdt ett jevnt trykk også etterpå. I tillegg ligger du på 2.plass. Du er der tross alt av en grunn. Er ikke flaks.


Mulig Funfact:
Hvor mange angrep vil jeg motta etter min "cocky" uttalelse over :hmm:
 

DeletedUser

Guest
Reisverket vs erlend86

hankVH vs wannabezz

DON slask vs ThoBre

Unholy Confessions vs TigerKiller
 

sindre190

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Som dere ser, ny bruker laget i august, men det er ikke kjøpte stemmer ;)

Reisverket vs erlend86 - hmm, hvem vinner, den som sender nukes i blinde eller en leder? Tror nok Reisverket hadde tatt erlend86 i en 1v1 utifra hva jeg har sett.

hankVH vs wannabezz - ser ikke for meg wannabezz ta denne, men han hadde gitt hankVH en real kamp med sine deffansive kunnskaper ;)

DON slask vs ThoBre - hva skal man si? Tror ikke akkurat en userriøs og barnslig slaks hadde klart og prestert så bra mot ThoBre :p Etter hva jeg ser på tw stats så har ThoBre gjort en glimrende jobb med det deffansive, ettersom han bare har gitt slipp på en by ;) Slasken selv har derimot gitt opp 47 GANGER så mange byer?!?! daym. så i en 1v1 situasjon så tror jeg ThoBre kommer seirende ut ganske enkelt :)

Unholy Confessions vs TigerKiller - Aktivitets nivået og presset fra UC gjenngen tror jeg hadde klart og slått TigerKiller tilslutt. Du har hat dine kamper du også men beklagger TigerKiller, jeg ser ikke for meg at du kommer seirende ut mot UC i en 1v1. Jeg mener at UC kontoen er en av de som ender opp i finalen, de har prestert ganske bra hittil og tror ikke dem stopper enda :)

Kommer kanskje hat, men etter å ha sittet her å lest så mye userriøst fra vise folk så blir jeg litt irritert... enten så stemmer man serriøst ellers så lar man være og stemme...

kontoen er ny, men stemmene får nå Redswan vurdere om skal tas med i betraktning eller ei.
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
Reisverket vs erlend86

hankVH vs wannabezz

DON slask vs ThoBre

Unholy Confessions vs TigerKiller
 

Destructere

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Reisverket vs erlend86 Statistikken taler for seg. Har også spilt mot erlend så vet det er forbedrings potensiale. :)

hankVH vs wannabezz Jevn kamp, men vil påstå hankVH vil vinne til slutt. Har prestert bedre totalt sett også på v21.

DON slask vs ThoBre Don har prestert bra og hatt 1. plassen hele tiden, men ThoBre viser til meget god statistikk (kun mistet 1 by), men pga. det er såpass lav beseirede motstandere som forsvarer (med tanke på poengsummen) som betyr det har vært relativt rolig så gir jeg denne til don. :)

Unholy Confessions vs TigerKiller Er vel den brukeren med den beste statistikken på v21 så det i seg selv sier sitt. Tiger hadde nok vært en tøff utfordring, men ganske sikker UC-gjengen ville tatt denne til slutt.
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Reisverket vs erlend86

hankVH vs wannabezz

DON slask vs ThoBre

Unholy Confessions vs TigerKiller

Samlet oppsummering; 3 lette matcher.

Update; Litt i ørska, stemmer ikke på meg selv, beklager :)
 
Sist redigert:

syrogen

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
34
Reisverket vs erlend86 - Trur nok rv tar denne utifra det lille jeg har sett fra erlend.

hankVH vs wannabezz - Wannabezz hadde ikke hatt noen til å stacke seg i en 1on1 så hank hadde vinni lett.

DON slask vs ThoBre - Thobre Virker som en veldig god spiller utifra det lille jeg har sett av han, Don virker bare veldig aktiv.

Unholy Confessions vs TigerKiller - her sitter det vel 25 av norges beste tw spillere ellernosånt har mista telinga ;) , Tigerkiller har alltid vært gjemt bak Ship\xion og han brukte evigheter på å fjerne preference så ekke imponert.
 

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
Reisverket vs erlend86

hankVH vs wannabezz

DON slask vs ThoBre

Unholy Confessions vs TigerKiller
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Reisverket vs erlend86 - Rv har som nevnt tidligere imponert meg hittil og vist at de er et par svært dyktige spillere. Stemmen min går derfor til dem.

hankVH vs wannabezz - Robert og nå Roger kan måle seg med de aller fleste og vil stort sett gå seirende ut av enhver duell. Wannabezz kan dessverre ikke måle seg med disse to.

DON slask vs ThoBre - Dette er en langt jevnere kamp enn hva man skulle tro. DON har gjort det bedre hittil på V21, men det skyldes i veldig stor grad den store mengden PP han brukte i starten som har gitt han en mega fordel gjennom hele verden hittil. ThoBre er etter min mening en langt bedre spiller enn DON og ville tatt han rimelig greit 1vs1 tror jeg. Når det er sagt har DON to (?) dualer som ville gjort det langt vanskeligere for ThoBre. ThoBre har en bedre krigstatistikk enn DON i mine øyne, men totalt sett har DON klart seg bedre mtp. at han faktisk er rank 1. Så en knepen seier til DON.

Unholy Confessions vs TigerKiller - Egen kamp, derfor ingen stemme.
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Reisverket vs erlend86

hankVH vs wannabezz

DON slask vs ThoBre

Unholy Confessions vs TigerKiller

Jeg gjør det enkelt denne runden da dette bør være 4 ganske klare vinnere, etter prestasjoner gjort på V21...
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Reisverket vs erlend86

hankVH vs wannabezz

DON slask vs ThoBre

Unholy Confessions vs TigerKiller

Det Trym og Jostein har sagt over her ^
 

Redigo

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Reisverket vs erlend86 - Ganske klar seier i mine øyne. Spillerne på RV er veldig dyktige og noen fantastiske ledere i tillegg :)

hankVH vs wannabezz - Gjevneste kampen i mine øyne. Som jeg har nevnt tidligere i denne konkurransen så er det ekte krigere på denne kontoen. Folk skryter robert opp i skyene, noe som forsåvidt er greit hvis han har gjort så mye bra tidligere, men har ikke sett sykt mye til hans "magiske" krefter hittil. Han har forsåvidt gjort en god jobb med hankvh kontoen, men i forhold til at wannabeez har hatt den vanskeligste posisjonen ever på denne verdenen og har kommet så godt ut av det som han har gjort, så går seieren til han i denne runden. Folk kan klage på min stemme, men i denne runden er jeg faktisk ærlig. (ignorance stemmen var vel mest for å plage de på UC kontoen, og hvilken plage jeg var :p )

DON slask vs ThoBre Denne synes jeg også er ganske klar, Don er utrolig flink. Folk klager på hans PP bruk i starten, men det synes jeg er greit egentlig. Folk bruker haugevis med pp her uansett, så rimlig sikker på at pp bruken til de fleste gjevner seg ut etter hvert.

Unholy Confessions vs TigerKiller - Ganske klar seier. Tilbake til å stemme på dere nå gutta ;) Tigerkiller har hatt en rimlig lett verden hittil, gjemt bak SWAG/SHIP/1814. Sleit lenge med preference som var 3 ganger mindre enn han i starten, og sleit like mye etter hvert også når han blei større. Derfor går stemme til UC.

Blir vel ikke så mye drama etter denne stemmingen vel?
 

peter98

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
Reisverket vs erlend86 - Flink til å ta ansvar og er i mine øyne den beste spilleren av dem.

hankVH vs wannabezz - Som sagt før så er gutta på hankkontoen noen av de beste på tw, så enkelt.

DON slask vs ThoBre - Første plass, trenger jeg si mer?

Unholy Confessions vs TigerKiller - Klart gjeveste kampen, tigerkiller har prestert bra. Men nå må jeg innrømme at UC kontoen er i mine øyne en konto som burde bli sett i finalen, kanskje de antatt beste spillerne (unntatt Don :p ).
 

DeletedUser

Guest
Reisverket vs erlend86 Kan ikke så mye om disse 2 men RV har gjort det best etter hva jeg har sett :)

hankVH vs wannabezz Robert og Roger ikke mange som hadde slått de :)

DON slask vs ThoBre Selvom jeg ikke liker Slasker, Så jeg må nok stemme på Don her.

Unholy Confessions vs TigerKiller Ganske enkelt denne da...
 
Topp