TW-Champion v21. 1/8-finale

DeletedUser

Guest
Da er det klart for 1/8-finale. Som tidligere annonsert er det nå random hvem som møter hvem, så jeg tok i bruk http://www.randomresult.com/tournament.php for å avgjøre hvem som møter hvem, og resultatet av trekninga ser du under.

Vil gjerne at folk denne gangen bruker begrunnelser for sine stemmer, så det blir litt mer underholdning å følge med, samt diskusjon og uenighet. Det er jo strengt tatt derfor vi er på forumet? For å krangle litt med våre forskjellige meninger? :)


Måtte den beste vinne!


Denne runden avsluttes 01.08.15 kl 22.00


1 Carneolt vs TigerKiller

2 Donau vs ThoBre

3 hankVH vs TraTinV

4 erlend86 vs antivirus

5 DON slask vs Elimin@tor

6 Unholy Confessions vs Ignorance

7 Reisverket vs Nattevakten

8 Storebror vs wannabezz
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
1 Carneolt vs TigerKiller har gjort det klart best på denne verdnen og virker som stabil og god

2 Donau vs ThoBre stemmer blankt hær

3 hankVH vs TraTinV stemmer blankt hær å, hadde denne vært for 1 uke siden hadde min stemme gått til hankvh men de nye på tratinv er gode å.

4 erlend86 vs antivirus virker som dansken er mere aktiv og litt bedre men denne var close

5 DON slask vs Elimin@tor Egen kamp

6 Unholy Confessions vs Ignorance nye spilleren på denne kontoen gjør at den får min stemme, tror den hadde tatt UC 1v1 nå

7 Reisverket vs Nattevakten blir klart stemme på RV hær da NV ikke ga mye motstand når det kom til forsvar mot aristo, dodget ikke off troppene sine fra dag 1.

8 Storebror vs wannabezz beggrunelse hær er at denne kontoen har fått så mye juling så for meg er det et mirakel at den ikke er adlet bort.
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
1 Carneolt vs TigerKiller

2 Donau vs ThoBre

3 hankVH vs TraTinV

4 erlend86 vs antivirus

5 DON slask vs Elimin@tor - Lett Match

6 Unholy Confessions vs Ignorance

7 Reisverket vs Nattevakten

8 Storebror vs wannabezz
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
1 Carneolt vs TigerKiller - Torhild var god. Hun har ikke samme piffen lengre, derfor går nok seieren til en segen danske.

2 Donau vs ThoBre - Jeg vet lite om disse spillerne, men jeg tror at Donau er hakket bedre enn ThoBre, har ikke hørt om thoBre før heller så da faller dommen automatisk litt over til donau.

3 hankVH vs TraTinV - Sorry gutta på TratinV, Torry og Regal virker som og er gode spillere. Men Robert er bedre. Det vet de fleste hvis de bare tenker seg om. Han har også fått en ny dual der.. Som også er heftig god om han bare orker :) HankVH kontoen har også vært med å forme v21 mer enn TratinV og er også en bedre kriger i mine øyne.

4 erlend86 vs antivirus - Vet lite om begge men det deffensive jeg har sett ifra erlend86 er absolutt ikke imponerende desverre, selv med disse innstillingene.. Da holder jeg en knapp på enda en danske? faktisk.

5 DON slask vs Elimin@tor Skal ikke legge skjul på noe her, kampen spillermessig er jevn. Men dette er egentlig bare på trass.

6 Unholy Confessions vs Ignorance - Egen kamp

7 Reisverket vs Nattevakten - Stephan er god, og NV har falt, nuff said.

8 Storebror vs wannabezz - Tror motivasjonen er større på Storebror kontoen, og jeg tror ikke wanna vil holde ut. Derfor går stemmen her, men dette er en veldig jevn kamp i mine øyne.
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
1 Carneolt vs TigerKiller

2 Donau vs ThoBre Donau ser ut til å ha gjort det litt bedre, men vet generelt lite om begge.

3 hankVH vs TraTinV Vel, Robert som opprettet 1814 - sterkt gjort, og som Håkon skriver, med på å forme v21.

4 erlend86 vs antivirus

5 DON slask vs Elimin@tor Tror Eliminator hadde vunnet 1 vs 1. Gikk vel en del PP hos DON i starten som har gitt et forsprang som er vanskelig å ta igjen. Deretter ble det vel spillere jeg ikke aner hvem er som tok over. Hadde DON selv spilt hele tiden kunne det ha blitt annerledes.

6 Unholy Confessions vs Ignorance Liten tvil her.

7 Reisverket vs Nattevakten

8 Storebror vs wannabezz Også her tror jeg Storebror ville ha vunnet 1 vs 1. Skyldes til dels at jeg aldri har sett wannabezz prestere særlig, om det er den/de jeg tror det er på kontoen.
 

Redigo

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
1 Carneolt vs TigerKiller - Formet denne verden litt mere enn Carne dessverre

2 Donau vs ThoBre - Blankt her pga. alt for gjevn kamp.

3 hankVH vs TraTinV - Mye mere aktiv konto enn før, tror han kunne tatt Robert.

4 erlend86 vs antivirus - Liker fyren og tror han ville tatt den, hvis han er like aktiv som antivirus.

5 DON slask vs Elimin@tor - Lett

6 Unholy Confessions vs Ignorance - Nye spillere her, og MYE mere aktive enn før, dyktige spillere.

7 Reisverket vs Nattevakten - Ikke mye motstand vi fikk av NV akkurat, og RV kontoen er dyktige.

8 Storebror vs wannabezz - Som jeg har sagt tidligere, det er krigere på denne kontoen. Selv om storebror er en stor konto, så har jeg ikke sett mye til den på denne verdenen.
 

Infection

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
1 Carneolt vs TigerKiller blank

2 Donau vs ThoBre blank

3 Hankvh vs TraTinV stemmer Hank her! Meget god spiller som står sterkt imot urettferdig overmakter!

4 erlend86 vs antivirus Antivirus

5 DON slask vs Elimin@tor - Elimin@tor

6 Unholy Confessions vs Ignorance-Unholy Confessions

7 Reisverket vs Nattevakten - Natte vakten, grunnet gode spillere som ikke har kunnet vært online og det er grunnet stor adling, tørr å spille spillet full ut og ikke skjule seg i det grå!

8 Storebror vs wannabezz - Storebror!
 

DeletedUser

Guest
1 Carneolt vs TigerKiller

2 Donau vs ThoBre

3 hankVH vs TraTinV ingen har sjangs mor Roger og Robert :)

4 erlend86 vs antivirus

5 DON slask vs Elimin@tor Denne er enkel.

6 Unholy Confessions vs Ignorance

7 Reisverket vs Nattevaktenwq

8 Storebror vs wannabezz
 

Klingen

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
1 Carneolt vs TigerKiller Personlig har jeg ikke møtt noen av dem i en fight, men etter det jeg har sett virker tiger som en sterkere motstander enn Carneolt.

2 Donau vs ThoBre blankt ettersom jeg vet veldig lite om begge 2.

3 hankVH vs TraTinV Den kontoen enten det var sylphida og spekter eller robert på kontoen har den vist stor innsats og gode handlinger!

4 erlend86 vs antivirus Dansken trakk det lengste strået.

5 DON slask vs Elimin@tor Klar vinner, for mye PP sløsing av don. Elimin@tor har også vist gode og store handlinger den siste tiden. Starta som underdog men kjempa seg sterkt opp til en imponerende 11. plass.

6 Unholy Confessions vs Ignorance klar seier?

7 Reisverket vs Nattevakten Reiseverket har for meg virket som en mere stabil spiller. Som har gjort det bedre enn NV etter min mening.

8 Storebror vs wannabezz Storebror har kanskje internadlet men måten wannabezz sine byer faller når det er aksjoner er for lett for å komme videre i en 1/8 dels finale.
 

The Tooth Fairy

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
1 Carneolt vs TigerKiller - Denne dama er rå, ingen tvil <3

2 Donau vs ThoBre - Kjenner ikke til noen, men ThoBre har vært med å forme verdenen mer såvidt jeg vet.

3 hankVH vs TraTinV - Redswan spiller her? Da er det ikke tvil. + Prestasjonen er større en Tratin sin.

4 erlend86 vs antivirus - Sett erlend før, ikke sett antivirus .. Så har en knapp på ham.

5 DON slask vs Elimin@tor - Liker absolutt ikke pengesløseri, ser ut som Ekans fra v11. (puke)

6 Unholy Confessions vs Ignorance - Ikke tvil engang, spillere av en annen klasse dette. Som også presterer på høyt nivå.

7 Reisverket vs Nattevakten - RV er en god spiller.

8 Storebror vs wannabezz - Liker gutta på kontoen tror de trekker i det lengste tråden.
 

kølla98

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
1 Carneolt vs TigerKiller

2 Donau vs ThoBre

3 hankVH vs TraTinV

4 erlend86 vs antivirus

5 DON slask vs Elimin@tor

6 Unholy Confessions vs Ignorance

7 Reisverket vs Nattevakten

8 Storebror vs wannabezz
 

Akali

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
1. Carneolt vs TigerKiller - Gæren danske :p

2. Donau vs ThoBre - Jeg ser for meg ThoBre vinner 1v1 :)

3. hankVH vs TraTinV - Robert OP.

4. erlend86 vs antivirus - Altfor usikker til å kunne avgi stemme.

5. DON slask vs Elimin@tor - Slask is gonna slask.

6. Unholy Confessions vs Ignorance - Egen kæmp.

7. Reisverket vs Nattevakten - Jevnt, men må gi seieren til RV.

8. Storebror vs wannabezz - Jevnt her også.
 

himawe

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
carneolt var Tigerkiller den tar nok carne.
2 dunno
3 dunno

4dunno

5 Eliminator tar denne lett
lett

6 Ubholy Confessions tar denne leke de.lett

7 godeste Reiserverket tar denne
 

DeletedUser

Guest
1 Carneolt vs TigerKiller

2 Donau vs ThoBre

3 hankVH vs TraTinV

4 erlend86 vs antivirus

5 DON slask vs Elimin@tor

6 Unholy Confessions vs Ignorance

7 Reisverket vs Nattevakten

8 Storebror vs wannabezz
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
1 Carneolt vs TigerKiller

2 Donau vs ThoBre - ingen anelse her da jeg ikke vet hvem som spiller på noen av kontoene :/

3 hankVHvs TraTinV

4 erlend86 vs antivirus

5 DON slask vs Elimin@tor

6 Unholy Confessions vs Ignorance - komboen med Håkon, Trym, Jostein og Odd er gankse så overlegen her :D No doubt (yes)

7 Reisverketvs Nattevakten - Reiseverket (love)

8 Storebrorvs wannabezz
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
1 Carneolt vs TigerKiller - Carne kjenner jeg fra v1, viss hun vil hadde hun knust alle på tw samme hvem...

2 Donau vs ThoBre - Blankt

3 hankVH vs TraTinV - TraTinV Stemmer ikke på deg lenger Robert...

4 erlend86 vs antivirus - Vanskelig match, kjenner ikke så godt erlend, har sett potensial... Anti vet jeg er god, men underprestert her i v21... Har en liten knapp på Erlend.

5 DON slask vs Elimin@tor - Selv om jeg spiller her selv, har jeg lært meg mye om hvordan DON spiller alene, sett vekk ifra at jeg spiller der så vinner DON lett!

6 Unholy Confessions vs Ignorance - Stemmer Ignorance, begrunnelse er at de spillerne på UC skal jo pensjonere seg etter v21?! Ihvertfall slik jeg forsto på UC :) Pluss jeg har mer tro på mine ekte Aristokrater enn noen fra 1814...

7 Reisverket vs Nattevakten - RV og lillenes tar denne lett! Litt slakk i det siste pga jobb osv, men nå er de tilbake 100%

8 Storebror vs wannabezz - Stemmer wannabezz, enkelt og greit for de fortjener det! Nesten nedadla, sluttet ikke som mange ville gjort... Fortsatte og se hvor de er nå! IMPONEREDE!

-A
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
1 Carneolt vs TigerKiller
Tiger presterer bedre enn Carne her på Verden 21. Sakene ville derimot sett mye annerledes ut dersom Carne var på sin aktivitetstopp med motivasjon og "gnist"!

2 Donau vs ThoBre
I mine øyne, like gode spillere og har prestert helt jevnt. Seiersherre til slutt går til den av dere med størst aktivitet.

3 hankVH vs TraTinV
hankVH har ligget i front siden Verden 21 sin oppstart. Kontoen har tatt vanskelige, men viktige valg for kontoens beste. Han har også vist at han er bedre enn selveste Chuck Norris. Det er en egen prestasjon i seg selv.
TraTinV har ligget i safesonen så å si hele veien, og kan derfor ikke måles opp mot en av de største frontkontoene på Verden 21.

4 erlend86 vs antivirus
Erlend86 har hatt en enkel verden så langt. antivirus har hatt en nesten enkel verden så langt, da han har ligget innesperret blant allierte og IAPs. Selv om antivirus er den største blæra man finner på TW, så tror jeg han vil gå av med seier til slutt.

5 DON slask vs Elimin@tor
To slasker mot hverandre, spennende! Den ene slasken sløser penger på spill, den andre på gjær, humle og blankt "potetmel".
DON slask har prestert best så langt, med sin ODa og ODd. Elimin@tor startet sent, men har tatt seg opp til en 11. plass. Det er ikke å se bort i fra at det er to gode kontoer her. Synd at en av dere må dra etter denne runden.

DON slask:
Har innadlet mye, men har også ligget i front hele veien. Tok et spenstig valg i starten av verdenen, som satt Aristo i lederstolen. Han har vært 3-10 ganger større enn sine motstandere. Det krever mye offensive tropper på denne verden pga moral. Grunnen til din rank 1 vil skyldes pengebruken i oppstarten, altså ikke en alt for imponerende førsteplass.

Elimin@tor:
Startet sent og har ligget i front store deler av tiden. Grunnlegger(?) av stammen TMR, som senere merget seg inn i Ship. Har prestert sterkt på tidligere verdener, uten at det skal ha noe å si her.
Kontoen har adlet mye røde byer og har vært under press en stund, og det ser ut som han klarer seg godt nok.

Konklusjon:
Jeg tror DON slask går av med en knepen seier, på grunn av aktivitetsnivået sitt.

6 Unholy Confessions vs Ignorance
Det er kneppet før jeg stemmer på meg selv her, på grunn av flere som tror dem kan spå fremtiden... "nye spilleren på denne kontoen gjør at den får min stemme, tror den hadde tatt UC 1v1 nå" og "Nye spillere her, og MYE mere aktive enn før, dyktige spillere." er så lite relevant her på TW-Champions, da det er prestasjoner til og med som skal legges til grunnlag på stemmen som gis, ikke hvordan den potensielt kan gjøre det i fremtiden på grunn av nye spillere.
Om Unholy Confessions fremdeles hadde vært i Aristo, så hadde disse stemmene sett veldig annerledes ut, tro meg!

7 Reisverket vs Nattevakten
Nattevakten ga seg etter en vellykket aksjon fra Aristo. Reisverket viser seg å være litt mer "seig" enn som så.

8 Storebror vs wannabezz
Deffkonto vs Deffkonto = Ingen vinner..? :eek:
 
Sist redigert:

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
1 Carneolt vs TigerKiller

2 Donau vs ThoBre

3 hankVH vs TraTinV

4 erlend86 vs antivirus

5 DON slask vs Elimin@tor

6 Unholy Confessions vs Ignorance

7 Reisverket vs Nattevakten

8 Storebror vs wannabezz
 
Sist redigert:

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
1 Carneolt vs TigerKiller - Carne er rå, men TigerKiller har imponert meg på denne verdenen.

2 Donau vs ThoBre - Du skylder meg 250 pp

3 hankVH vs TraTinV - Robert tar denne.

4 erlend86 vs antivirus

5 DON slask vs Elimin@tor - Kjipt å stemme mot en felles Solbergværing, men DON vinner denne knepent.

6 Unholy Confessions vs Ignorance - Jeg fatter ikke hvordan man kan tro at Ignorance kan ta UC. Jeg digger folka på Ignorance, men å tro at dem kan slå UC 1v1 blir for naivt. Enig med flere over her, slutt å stem kun med tanke på hvem stamme dere er i. Her skal det stemmes objektivt.

7 Reisverket vs Nattevakten - RV og Lillenes er fantastiske!

8 Storebror vs wannabezz

Fun fact:
Jeg kunne vært på 4 av de kontoene jeg har stemt på og 1 av de jeg ikke stemte på. (nerd)
 
Sist redigert:

Donau

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
22
1 Carneolt vs TigerKiller - Ettersom vi skal ha prestasjoner her på v21 litt i bakhodet tror jeg nok Tiger ville tatt denne. Carne er en god spiller, men må få opp aktiviteten og det lille ekstra for å ta Tiger, noe jeg ikke tror vedommende har for øyeblikket.

2 Donau vs ThoBre

3 hankVH vs TraTinV - En utrolig gjevn match, men til slutt tror jeg Robert ville stått igjen, tror også spillerne på hankVH er littegrann bedre i det lange løp. HankVH kontoen har vel også hatt størst betydning på v21. Spillerne på TraTinV var uheldig med trekningen. En av de gjevneste matchene så langt!

4 erlend86 vs antivirus - Må nok gå til dansken denne, erlend er god, men må opp med aktiviteten for å kunne ta dansken.

5 DON slask vs Elimin@tor - Kanskje mye pp bruk i starten, men bortsett fra det har ikke DON slask bare valset gjennom alt, han har fått motstand og vært sentral. Don slask har også hatt stor betydning til v21. 1vs1 mot Elimin@tor tror jeg don slask ville tatt til slutt.

6 Unholy Confessions vs Ignorance - Vannskelig denne og, men Ignorance er uheldig med trekningen her. Folka på UC er hakket bedre og på toppen av det online så si hele tia. Kontoen har også hatt det tøft gjennom v21 og har klart seg veldig bra sålangt.

7 Reisverket vs Nattevakten - RV ville tatt denne, NV har gitt seg uansett.

8 Storebror vs wannabezz - Wannabezz har gjort det veldig bra sålangt her på v21, tror han ville tatt Storebror også.
 
Sist redigert:
Topp