TW-Champion v21. 2. runde

DeletedUser

Guest
1 DON slask vs Johnny Restivo - på v21 er det ikke mye tvil om hvilken konto som hadde vunnet en 1v1, men hadde aktiviteten og motivasjonen på JR vært større, kunne det kanskje blitt jevnere.
2 Unholy Confessions vs Black Magic - Sier seg selv, flinkeste jeg har sett til å adle av en konto der ingen har mulighet til å være på.
3 Reisverket vs DelakT - Har nesten ikke sett annet enn adling av innaktive/kontoer med lav aktivitet sålangt på v21, men går nok uansett av med seieren.
4 Nattevakten vs Eirik Raude - Veldig aktiv konto, og liten er den heller ikke, ville lett vunnet 1v1 sånn som det ser ut nå.
5 Storebror vs Rastatown - må si storebror vinner denne, mye større konto. Har vært en del tull innad på konto, men virker å være fikset nå, så ser vel mer til denne kontoen snart tenker jeg.
6 TigerKiller vs tophat - Utmerket seg mye mer på v21, så sier seg selv.
7 hankVH vs kalep - Skal vel egentlig ikke stemme på egne kamper, men må ærlig innrømme at o' store Robert ville vunnet denne.
8 Ignorance vs Redigo - Tror ignorance ville vunnet denne, etter det jeg har opplevd, har ikke Redigo kontoen gjort det særlig bra her.
9 Tirpitz vs Carneolt - Denne tror jeg Tirpitz stikker av med lett, mye aktivitet og motivasjon på den siden.
10 Syrogen vs wannabezz - Denne synes jeg er ganske lett å avgjøre, wannabezz har ikke imponert meg i det hele tatt på v21, syrogen derimot, har kanskje ikke utmerket seg noe spesielt på sin egen konto enda, men ser bare på hva han gjorde på Gekkern kontoen, viser at han vil gjøre det veldig bra.
11 ThoBre vs Kolb - Kjenner ikke til ThoBre, så vet ikke her.
12 Halnoe vs Donau - Tror halnoe hadde vunnet denne.
13 Elimin@tor vs hahaug - Etter det jeg har sett, så har Elimin@tor gjort det bedre på v21.
14 Oxcyder vs TraTinV - Har sett noe særlig til Oxcyder enda, så stemmer på TraTinV
15 erlend86 vs cid the king - Veldig usikker, har ikke kunnskap om erlend86, og har ikke sett cid the king i skikkelig krig enda.
16 antivirus vs halmats - Tror nok dansken ville vunnet denne.
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
1 DON slask vs Johnny Restivo
2 Unholy Confessions vs Black Magic
3 Reisverket vs DelakT
4 Nattevakten vs Eirik Raude
5 Storebror vs Rastatown
6 TigerKiller vs tophat
7 hankVH vs kalep
8 Ignorance vs Redigo
9 Tirpitz vs Carneolt
10 Syrogen vs wannabezz
11 ThoBre vs Kolb
12 Halnoe vs Donau
13 Elimin@tor vs hahaug
14 Oxcyder vs TraTinV
15 erlend86 vs cid the king
16 antivirus vs halmats

Måtte stemme blankt på noen grunnet lite kjennskap til spillerne.
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
1 DON slask vs Johnny Restivo
2 Unholy Confessions vs Black Magic
3 Reisverket vs DelakT
4 Nattevakten vs Eirik Raude
5 Storebror vs Rastatown
6 TigerKiller vs tophat
7 hankVH vs kalep
8 Ignorance vs Redigo
9 Tirpitz vs Carneolt
10 Syrogen vs wannabezz
11 ThoBre vs Kolb
12 Halnoe vs Donau
13 Elimin@tor vs hahaug
14 Oxcyder vs TraTinV
15 erlend86 vs cid the king
16 antivirus vs halmats
 
Topp