TW - DONslask

Status
Stengt for ytterligere svar.

tata

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ser att dere har fått nytt medlem, og har lest deres whine om plax har joinet oss, Hva med DONslask da? han ligger vell på hate listen vår, og vi har utslettet han 1 gang før og har nylige angrepet han, og han har fått egen Claimpost i forumet vårt, hvor alle byene hans er claimet!

Hvis du skjekker Twstats profilen hans, så er han en skikkelig stamme hoppper..

Er ikke dette en flykting så vet ikke jeg, jeg har også sendt han post og lovet å utslette han ved jorden =)

DONslask på 14.08. kl 23:00
kan dere være så snill og ikke angripe meg?
Tata på 14.08. kl 21:16
Know =)
DONslask på 14.08. kl 21:15
det er jo ikke noe stres å drepe meg for jeg har nesten ingen units!
Tata på 14.08. kl 21:15
Du er jo på svarte listen.. :p
DONslask på 14.08. kl 21:14
og nå kommer alle i stammen din til å angripe meg?
Tata på 14.08. kl 21:13
Nice :D
DONslask på 14.08. kl 21:11
nei!
Tata på 14.08. kl 21:11
orker du å starte på nytt da ? =)

*Kremt Kremt* :)

//Sorry evt skrivefeil grunnet dystleksi, venligst send ett privat brev om dette, noe av dette kan resultere i off-topic, jeg ikke vil ha noe av//
Edit:
Mvh
Tata (Yamato)
 
Sist redigert:

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
bærre piss vi gjør som dere...men ps plax angriper en annen av våre spillere nå for noen minutter siden. SÅ dere for stå for hva dere gjør å ikke snakke piss.
Ære meg her og der......latterlig
 

tata

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
bærre piss vi gjør som dere...men ps plax angriper en annen av våre spillere nå for noen minutter siden. SÅ dere for stå for hva dere gjør å ikke snakke piss.
Ære meg her og der......latterlig

Nja, nja, Men tar dere inn spillere som han der, Synker dere lavt, for det er en av de værste Egoisten, Største tapern jeg noen gang har møtt i noen som helst nettspill =)

Han forlanget å ha deff-wall fordi han ikke orket å bygge annet enn adelsmenn, så han kunne få mere poeng! + Han er flyktning.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
samme som plax er + at plax bryter vår iap med dere ( og jeg mener ikke egoist og taper å sånt)
Det syns jeg passer seg dårlig å si om andre spillere, man ikke kjenner annet enn i tw.
Tviler på at så mange syns det er ærefult å si sånt om andre spillere vet ikke, men min moral tilsier iaf at det ikke er noe for meg. Men her blir man beskylt for løgn og faking av rapporter osv.
Så forundrer meg ikke over sånneutsagn fra de som sier de har stor moral og masser av ære.
Jeg ble også tilbudt rapporter over at donslask var flyktning, men det serut til å utebli...
 
Sist redigert:

tata

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
samme som plax er + at plax bryter vår iap med dere

Plax har ikke bedt om en eneste def-wall han.. OG venligst Forsvar ditt stammemedlem og ikke Diskuter Plax i denne tråden =) denne tråden handler om DITT stamme medlem ikke vårt =)
 
Sist redigert:

tata

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
P.s du startet første linje i topicen med å sammenligne Donslask og plax.

Ok, da må jeg beklage, men nå vet du hva jeg vil frem til, er ikke verdens beste til å fremme ett tema, så venligst ikke vær vanskelig! det er ikke temaet om jeg har skrevet feil !
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
okej jeg forsto deg sånn at du ville spørre om donslask men saken er vel at de stiller seg på endel punkter likt for begge stammer. Og får vi rapporter så får vi vurdere om han er flyktning.
 

tata

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
okej jeg forsto deg sånn at du ville spørre om donslask men saken er vel at de stiller seg på endel punkter likt for begge stammer. Og får vi rapporter så får vi vurdere om han er flyktning.

Det skal du få =)
 

DeletedUser

Guest
Ro dere ned, dette sklir jo helt ut...

Vi har allerede en tråd om Plax hvor Donslask også blir tatt opp, vi trenger egentlig ikke en til.

Men det er riktig det med Donslask. Han viste ingen interesse av å bygge forsvar, så han ville ha en def-wall for å bygge adelsmenn. Når vi tokk tilbake muren så ble han grinete og begynte sutre. Jeg ba han om å roe seg ned og bygge sine egne tropper, men han fortsatte å sutre. Så da ble det bestemt at han skulle kickes... Det var noen som da begynte å angripe han og han spammet ned min postkasse om at angrepene skulle oppheves, jeg sa da at det ikke er mitt ansvar lenger.

The End...
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Er helt rolig vi, om han er flyktning så send rapporter. Om han suttrer så er det nå vårt problem.
 

DeletedUser

Guest
Jeg er enig i at ett emne er nok siden plax blir diskutert i dette, og donslask i det andre
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
eller omvendt. Men jeg tar imot rapporter, jeg venter. Og helst nyere enn 3-4 uker gammle.
 
Reaksjonspoeng
3
Ser att dere har fått nytt medlem, og har lest deres whine om plax har joinet oss, Hva med DONslask da? han ligger vell på hate listen vår, og vi har utslettet han 1 gang før og har nylige angrepet han, og han har fått egen Claimpost i forumet vårt, hvor alle byene hans er claimet!

Hvis du skjekker Twstats profilen hans, så er han en skikkelig stamme hoppper..

Er ikke dette en flykting så vet ikke jeg, jeg har også sendt han post og lovet å utslette han ved jorden =)



*Kremt Kremt* :)

//Sorry evt skrivefeil grunnet dystleksi, venligst send ett privat brev om dette, noe av dette kan resultere i off-topic, jeg ikke vil ha noe av//
Edit:
Mvh
Tata (Yamato)


1. Dere klagde på oss og sa at det var helt tullete av oss å legge en sånn tråd ut på det offentlige forum.

2. Jeg ser her at han virker litt sutrete, men vi har ikke sett noe til dette. Og i så fall, som RDI-rsr sier: så er det vårt problem.

3. Vi har gitt dere bevis på at plax er flyktning, men dere har ikke gitt bevis på at DONslask er flyktning. (dere har gang på gang hevdet at dere har rapporter, men det blir litt som tomme trusler)

4. Det at dere har utslettet han var vel helt sikkert vel og bra, men nå har han begynt på ny fresh, og fortiden hører fortiden til:D

5. Hvis du nylig angrep han, skulle det vel ikke være noe problem å gi oss rapporter.

Der fikk du svarene dine. Hvis vi får rapporter, skal vi selfølgelig se på ham som en flyktning. Men da får dere komme med dem.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Jeg har ikke fått noen rapporter, regner med dette som bare en avlednings manøver. For å slippe å få fokus på andre tråden jeg startet.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp