TW i dag.

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Hvordan står det til her i luken? Sender dere mange adelstog i uken?
Hehe. :)

Fra spøk til alvor (hvis det kan kalles det).
Hvordan er tilstanden på Verden 2 for tiden? Skjer det overhodet noe der mer?
Har alt av nevneverdige kriger dødt ut, eller kjempes det fortsatt om å "vinne" verdenen der borte?

Spør selvsagt kun ut av nyskjerrighet, ettersom at jeg har lagt opp selv.
 

DeletedUser

Guest
Hvordan står det til her i luken? Sender dere mange adelstog i uken?
Hehe. :)

Fra spøk til alvor (hvis det kan kalles det).
Hvordan er tilstanden på Verden 2 for tiden? Skjer det overhodet noe der mer?
Har alt av nevneverdige kriger dødt ut, eller kjempes det fortsatt om å "vinne" verdenen der borte?

Spør selvsagt kun ut av nyskjerrighet, ettersom at jeg har lagt opp selv.

Torquemadaaaa!!! :)

V2 er ihvertfall stengt for rekruttering. Den skulle egentlig stenges i desember, men dette fikk for mye motstand og det ble omgjort til at den stenges når en stamme blir skikkelig overmakt, tror jeg. AriCa ligger bra an ihvertfall. :p
 

DeletedUser

Guest
de småstammene (de er store, men små stammer iforhold til Arica) kriger mellom seg, så kommer Arica og adler litt fra dem..

så personlig så syns jeg de småstammene skal sammarbeide om å ta Arica :D sånn at de får litt modstand
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Så det føres kun små uorganiserte geriljakriger småstammene i mellom, mens AriCa forsyner seg av de svake?
Jaja. Verden 2 er visst ferdig allerede, høres det ut som. :)
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Så du mener småstammenes taktikk er å adle dobbelt så mange gråbyer som de mister til AriCa?
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Tusen takk. Veldig oversiktlig innlegg. :)
Ser ut som at det kun var Elite som holdt verden 2 fra å bli tatt over av AriCa.
Skimter i alle fall ikke noe håp for de gjenværende stammene.
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Tusen takk. Veldig oversiktlig innlegg. :)
Ser ut som at det kun var Elite som holdt verden 2 fra å bli tatt over av AriCa.
Skimter i alle fall ikke noe håp for de gjenværende stammene.

Simplifisert.

AriCa, og da kanskje spesielt Ruffiro og Shanks82, var de som samlet stammer i alliansen til å stå mot Elite og deres allierte, og hindret dem i å ta over V2. Etter at Elite sin side tapte mot alliansen var det, om noen, -Rome- som sto som en motvekt til AriCa. Etter at -Rome- forsvant, uten å gå inn på enda en diskusjon rundt det, er det ingen som har vært i stand til å samle de resterende stammene. Ikke foreløpig, i det minste.

Hvis det var noen Elite skulle hindre i å ta over V2, så var det alliansen.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Selvfølgelig. Men jeg ville jo unne folket her en sjanse til å forklare det på en bedre måte enn det statistikker gjør. :)
 
Topp