tw legges ned?

marium0505

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Jaha? TW.no legges ned fordi folk sletter kontoene sine? Vi er da like mange spillere som før...?

For en førbursdagsgave :O har jo bursdag 5. mai jeg...

Hva med de som ikke bryr seg da?
 

DeletedUser

Guest
hva med de som ikke er tette i pappen og ser at det er en aprilspøk?
 

DeletedUser

Guest
Nå må dere huske at det tar 5 dager før en konto blir slettet, og det er en stor sjanse for at PABben kan se hvilke kontoer som står til slett. Om 5 dager så vil dere nok bli sjokkert over hvor mange spillere vi har mistet.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har også hørt at det er maaange som har sendt inn tickets og klager...
Så det er helt klart at innogames vil tape penger på dette.
Dette er ingen aprilspøk, heller en tilfeldighet at den ble postet på denne datoen.
 

DeletedUser

Guest
Men det går da strengt tatt bare ann å slette kontoen sin når man har en by eller mindre? Så de som faktisk bestemte seg for å slette brukeren begrunn av det nye systemet var vel ikke akkurat premium brukere?

(Jeg synes forresten det nye systemet er helt idiotisk, og det er direkte lumpent at de innfører et helt nytt system for å skjule at de øker prisene, de prøver med andre ord å "skjule" hvor mye premium stiger med)
 

DeletedUser

Guest
Nei, man kan slette kontoen hvis man har f.eks 500 byer.
Det du tenker på, er restarting. Det er der man ikke kan restarte med mindre man har 1 by eller mindre.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har også hørt at det er maaange som har sendt inn tickets og klager...
Så det er helt klart at innogames vil tape penger på dette.
Dette er ingen aprilspøk, heller en tilfeldighet at den ble postet på denne datoen.

Ok, du lurer ingen :rolleyes:

Uansett; på annonseringen stod det at dere ville komme tilbake til "overføring av kontoer til .se". Hva er det for noe, skal man liksom bare lage litt plass for norske kontoer i tilfeldige svenske verdener? :p
 

DeletedUser

Guest
Ok, du lurer ingen :rolleyes:

Uansett; på annonseringen stod det at dere ville komme tilbake til "overføring av kontoer til .se". Hva er det for noe, skal man liksom bare lage litt plass for norske kontoer i tilfeldige svenske verdener? :p

blir vel heller at serverne flyttes i think.
 

DeletedUser

Guest
Tror ikke serverne flyttes, da oppnår jo ikke Innogames noe som helst. Poenget er at norske spillere i gjennomsnitt kjøper lite premium, så kontoene som ikke slettes vil nok heller plasseres på de svenske serverne på én eller annen måte ...

Lurer litt på hva som vil skje med domenet tribalwars.no, inkludert forumet, fint om noen kan svare på det.
L
o
L
 

DeletedUser

Guest
Tror ikke serverne flyttes, da oppnår jo ikke Innogames noe som helst. Poenget er at norske spillere i gjennomsnitt kjøper lite premium, så kontoene som ikke slettes vil nok heller plasseres på de svenske serverne på én eller annen måte ...

Lurer litt på hva som vil skje med domenet tribalwars.no, inkludert forumet, fint om noen kan svare på det.
L
o
L

Tror nok ikke det skjer noe som helst, ettersom dette mest sannsynlig er bullshit.
 

DeletedUser

Guest
Tror ikke serverne flyttes, da oppnår jo ikke Innogames noe som helst. Poenget er at norske spillere i gjennomsnitt kjøper lite premium, så kontoene som ikke slettes vil nok heller plasseres på de svenske serverne på én eller annen måte ...

Lurer litt på hva som vil skje med domenet tribalwars.no, inkludert forumet, fint om noen kan svare på det.
L
o
L

...hm, om innogames samler svenskene,danskene og oss tror jeg de vil tape på det, spillere fra .se .no og .dk
Om jeg vil inn på svensk server, nope, aldri :eek::eek::cool:
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Hvis vi kjøper litt premium, så blir ikke .no lagt ned, det er ikke 100% sikkert:)
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
PABben... du kødder nå ikke sant?...;) denne her synes jeg du dro ganske langt:( jeg holdt på å miste motet når jeg leste dette første gangen:mad:
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
He he! Må da ikke ta alt så fryktelig alvorlig da gutter :) Må kunne le av at dere ble lurt av PABben ;)
 
Topp