TW Pro Farmer

Status
Stengt for ytterligere svar.

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Hei!

Jeg har nylig kommet over TW Pro Farmer (TWPF) igjen etter å ha testet det på .net for en stund tilbake. I går tok jeg kontakt med utvikleren bak dette scriptet for å få det til å fungere her på .no. Så etter å ha oversatt litt av koden skal det fungere mer eller mindre flawless.

Nå gjenstår det da kun å få dette scriptet godkjent av teamet her, til tross for at jeg ikke kan se noen grunn til at det ikke skal bli godkjent.

Jeg henviser til forumet på .net hvor Shane (Utvikleren) har laget en liten post om TWPF.

For de av dere som lurer på hva dette er og hvordan det fungerer så er det også laget 3 videoer som er lagt ut på Youtube som viser hvordan det fungerer og for de av dere som har vært borti TWFR (TW Farm Report) så er konseptet det samme. TWFR ble forøvrig godkjent på .no om jeg ikke husker helt feil?

Nettsiden/Scriptet:
http://vault.twprofarmer.com:55080

Mvh
Trym
 
Sist redigert av en moderator:

gard345

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
trykket på (NO) server men kom ikke opp verden 15,16,17 og 18. scribe funker ikke.
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Det ble fikset like etter at det ble postet.

Får vi en godkjennelse på dette?
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Da utvikleren av dette fantastiske verktøyet ikke har råd til å utvikle/hoste dette scriptet videre er det nå lagt ned. Det jobbes med å få det opp til å støtte et par verdener på .net, men det blir nok dessverre ikke tilgjengelig her på .no lenger.

Grunnen til at han legger det ned er fordi reglene til InnoGames er at det ikke er tillatt å tjene penger på eksterne verktøy/hjelpemidler. Dette stod det ingenting om i reglene når han startet utviklingen og det ble først gitt beskjed om en stund etter at scriptet var blitt godkjent. Dermed ble han avhengig av donasjoner fra brukerne. 2$ kom inn i løpet av en 2 måneder periode, noe som selvsagt ikke er nok til å dekke strømforbruket serveren bruker, ei heller videre utvikling av scriptet.

- Trym
 

DeletedUser

Guest
Da utvikleren av dette fantastiske verktøyet ikke har råd til å utvikle/hoste dette scriptet videre er det nå lagt ned. Det jobbes med å få det opp til å støtte et par verdener på .net, men det blir nok dessverre ikke tilgjengelig her på .no lenger.

Grunnen til at han legger det ned er fordi reglene til InnoGames er at det ikke er tillatt å tjene penger på eksterne verktøy/hjelpemidler. Dette stod det ingenting om i reglene når han startet utviklingen og det ble først gitt beskjed om en stund etter at scriptet var blitt godkjent. Dermed ble han avhengig av donasjoner fra brukerne. 2$ kom inn i løpet av en 2 måneder periode, noe som selvsagt ikke er nok til å dekke strømforbruket serveren bruker, ei heller videre utvikling av scriptet.

- Trym

Hvor mye penger er det snakk om her? Snakk med meg priv!
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp