TW-Radio

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Etter en tid nede, har TW-radio kommet online igjen!

Korte Regler!

- Når Auto-Dj (Slingan) sender betyr det at ingen aktiv dj sender, så du kan ikke sende inn ønsker av music osv.

- Alt er lov til å sende untatt rasisme, men politiske emner er lov etter kl. 21.00 CET (Central European Time).

- Om radion starter å buffre, så det pga ditt nett/bredbånd. For mange begynner det å buffre, og mange ikke. Det kan også være fordi mange hører på radioen.

Annen Informasjon!

OBS! Send gjerne en mail med forslag av ulike band som skal spilles i radion, det kan være alt fra 50-tallet til nå, alt er velkommen!

Viktig å vite!
- Du trenger enten Winamp, VLC, Itunes eller lignende programmer for å høre.
Nedenfor er linker til de forskjellige programmene om du ikke har dem, så download.

Winamp (www.winamp.com)
VLC Media Player (www.videolan.org)
Itunes (www.itunes.com)

For å høre: http://twradio.3utilities.com:8100/listen.pls [700 plasser]

Ønsking av Musikk, hilsner, spørsmål og lignende sendes til: radio@silvereye.se

Om det er noe annet dere ønsker til Auto-DJ (Slingan) så kan dere legge inn deres ønske Her!!
 

DeletedUser

Guest
går det an å ha tw radion må mobilen? evt hvordan?
 
Reaksjonspoeng
1
OBS! Send gjerne en mail med forslag av ulike band som skal spilles i radion, det kan være alt fra 50-tallet til nå, alt er velkommen!

Meg i rumpen. Hver gang jeg prøver å høre på er det bare "Dance Trance Top 40" og lignende.
 

DeletedUser

Guest
Meg i rumpen. Hver gang jeg prøver å høre på er det bare "Dance Trance Top 40" og lignende.

Det är slingan

hvordan hvem man om det er dj er der da?

Det är inte så många som sänder nuförtiden men det händer lite då och då, främst på kvällarna

Det skickas ut information om när dj ska sända till alla spelare på .se men inte här på .no så jag vet inte riktigt vad man kan göra för att ni också ska få reda på det på ett lätt och effektivt sätt
 

DeletedUser

Guest
går det an å få sånn info på no også? slik at man får vite det?
 

DeletedUser

Guest
Nei. Hvis de norske serverne får sånn "TW-Radio" informasjon på PM, kommer jeg aldri til å spille en norsk server mer. En av grunnene til at jeg slutta på .se var pga. spam om TW-Radio.
 
Reaksjonspoeng
1
Nei. Hvis de norske serverne får sånn "TW-Radio" informasjon på PM, kommer jeg aldri til å spille en norsk server mer. En av grunnene til at jeg slutta på .se var pga. spam om TW-Radio.

Jeg fikk advarsel for å sende inn klage på det. Flere ganger fikk man 3 mailer daglig om hvor "bra" den føkkings TW-radioen var. Det svenske teamet kan ikke skrive BB-koder en gang, de skrev det sånn her:

[/b]HEI VI LIKER Å SPAMME DERE[/b]
 

DeletedUser

Guest
Det svenske teamet skriver ikke norsk :rolleyes:
Husker en gang de sendte en mail med bb-koder som ikke funka, 2 ganger..
 

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
jeg tror det har vært dance trance topp 40 i hele dag tror jeg... det blir litt ensformig:(
det burde være litt varriert å ikke bare ett tema syns jeg da:)
 

DeletedUser

Guest
Ja, kanskje noe Heavy Metal eller Rock også.
Men så orker ikke jeg å høre på TW-radioen, har min egen musikk.
 

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Dette er den mest ensformige radione jeg har hørt på! Dance trance top 40 i dag også

Skulle ønske det hvartfall var litt mer varriasjon da:eek:
 

DeletedUser

Guest
det er ikke per dag. det er sessonger om jeg kan kalle det det.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp