TW-teamet handlingslammet

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
For 2. gang har det blitt slettet forumtråder for vår stamme NWe. Denne gangen har ALLE trådene blitt slettet, med unntak av ledertråder. Dette skjedde kl.23.30, onsdag kveld.

Første gangen var tilbakemeldingen at man måtte være våken på hvem som hadde forumrettigheter. Denne gangen er ny kontakt gjort. Så vil tiden vise seg hvor handlingslammet TW-teamet er...

En ting er at VARG/EASY lager kontoer for å få informasjon via spioner. Dette er vi kjent med.

Men når det blir så ødeleggende med sabotasje, er systemet for svakt. Er jævlig skuffet over at enkelte spillere faller så lavt, og irriterer meg at de får kjøre på slikt, uten konsekvenser.

Så dere i TW-teamet i Norge: Nå får dere vise at dere ikke mangler ryggrad og gjøre de grep som er nødvendige.

Mvh en utrolig skuffet premium-medlem, men stolt NWe-spiller !
 

DeletedUser

Guest
Utrolig trist at folk driver med sånt, og deler NW familien sin irritasjon, men det er strengt tatt en del av spillet.
 

DeletedUser

Guest
Er da virkelig ikke TW-Teamet sin skyld at NWe lar spioner få forum-privs? Er da en del av gamet å bli ødelagt og må bygges opp på nytt. Bare bruk folk dere stoler på vettu ;)
 

DeletedUser

Guest
Hva skulle teamet gjort med saken mener du?
De kan ikke bestemme hvem dere får ha i stammen eller ikke, så de kan ikke kicke vedkommende. De kan heller ikke gi dere som spillere info om hvilke spillere som er pålogget ved et visst tidspunkt, og om de kan se hvem som sletter tråder eller fora så kan de ikke gi den infoen videre til random medlemmer heller.

Det er ikke snakk om handlingslammelse fra teamet, men om basic "personbeskyttelse" av enhver spiller på .no. Noe som inkluderer spioner, det er rett. Men tenk deg situasjonen hvis teamet kunne fortelle randoms om hvem som er pålogget til enhver tid, eller gå inn og endre medlemslistene i stammer...
 

DeletedUser

Guest
Tull og ukorrekt at Varg/easy lager kontoer for å få informasjon fra NW-familien. Strengt talt ikke nødvendig å gå så langt for å få informasjon av dere : )

Videre deler jeg synet til de som allerede har kommentert i denne tråden.


(Just in case. Hvis dette er forsøk på en aprilsnarr så var den meget labert. )
 

DeletedUser

Guest
Som en del av tw-teamet anbefaler jeg deg som tydeligvis er en viktig person innad i stammen NWe om å sjekke nærmere hvilke personer det er du gir rettigheter til. Det er vitterlig ikke vår feil at dere ikke har et godt nok system i stammen, som gjør at slike ting ikke skal skje.
Slik Hyper sier ovenfor, dette er en del av gamet - Akkurat slik som spioner er en del av gamet. Elsket av mange, hatet av desto flere.
Lær å lev med det :)
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Sorry for at jeg fikk sletta det forumet... Men jeg kjeda meg og dere virka så inaktive...

Er jo bare å slenge opp ett nytt ;)
 

DeletedUser

Guest
Vill heller si at det er NWe som er handlingslammet som lar folk som vill slette forumet rettigheter. :p
Men for all del, stå på videre :D
 

DeletedUser

Guest
Bah, sitter her og kjeder vettet av meg... Håpet det skulle være mer reaksjon fra NWe-folka, men det viser bare hvor slappe folka der er.
 

DeletedUser

Guest
Ingen vits å la denne topicen gå mer off topic. Trådstarter fikk svar på sine "spørsmål".

Geschlossen!
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp