UKE 33 - Sharpy1

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Introduksjon

Joda, dere leste riktig, for denne uken er det nemlig Sharpy1 som skal intervjues og jeg er rimelig interessert i hva han har og si om Action. Kos dere.


Intervju

Hvor lenge har du spilt Tribalwars og på hvilke domener har du spilt? Fortell også litt om din historie.

Startet vel litt forsiktig når verden 5.net kom men ble adlet bort ganske kjapt hehe. Ble med en stamme og lærte meg grunnleggene, av de som hadde spilt en del lengere en meg. Å når verden 6 kom så hadde jeg mye bedre grunnlag og hold meg høyt oppe i rankingen. Deretter ble jeg med kvar verden som kom etter der helt til tribalwars.no startet. Var relativt ganske lei tw rundt da, og masserecruitinga hjalp vel heller ikke så mye mot krigen mot Core så slutta ganske fort der og tok meg en lang pause med alt som heter tw. Deretter fikk Harrier og White Light meg til og starta på v3 igjen. Bortsett fra det mest grunnleggene så er jeg ganske selvlært og har lagd meg en ny spillestil med hemmelige "takktikker". Lærte meg faktisk ikke og sende adelstog under 1sec før v3:D.

Verden5.net startet tidlig i 2007, så du må jo ha spilt en stund. Har du noen tips til uerfarne spillere?

Ja, selvfølgelig få tropper tidlig i starten og farm mye. Aktivitet er også utrolig viktig. Men et råd som ikke blir gidd så veldig ofte som er kanskje det som er den største delen av min unike spillestil, er kommunikasjon. Og være en slu liten smådjevel fungerer faktisk hehe. Å da snakker jeg ikke om skitten spill. Tror folk faktisk ikke inser kor manipulerende/slu jeg faktisk er, har altid en eller anna plan.

Flotte råd det der, men har du noen spillere du ønsker å kommentere og kanskje en liten historie mellom dere?

Joda, er det noen som skal roses er det helt klart; næif og nåif mine loyale læringer. Har brukt dem i mine planer opptil flere ganger og derfor vært en viktig del. Husker enda kor elendige de var i starten av verdenen, men se på dem nå tilogmed jeg ville ha sett dem som en trussel om de ikke hadde vært så loyale. Folka i Action og Doomsdayalliansen må også roses gode spillere, og faller helt klart under katerogien "Gode spillere" uansett opp og nedturer jeg kan ha hatt med dem forandres aldri det:D. Folk jeg ikke vil rose som bare depper meg er Alive35 og Agskaper folk som har nådd langt uten å så mye som svette for det.

Har du noen minner fra verden 3 kommer du til og huske?

Ja, glemmer aldri SR epice forsøk på og ta mine 3 byer dypt inni stammeclustret dems. Fikk mange 100 inkommende dagen men 2 av de 3 byene står der den dag idag under mitt eie. (Mistet nettet så fikk ikke dodga på den ene byen dessverre) SR ga meg nesten byen tilbake i tillegg i tross av alle nukene de brukte på den lol. Ellers var krigen mot Xacria et fint lite minne. For og ikke snakke om alt styret rundt hoppet mitt til HZ.

Og det er alt det sturet rundt Action og HZ som jeg vil se litt nærmere på. Fortell meg, hvordan var miljøet i Action før du og Kongen av verden 3 gikk over til HZ?

Som det sikkert ikke var så vanskelig og skjønne var det en del uenigheter i Action. Gikk jo ut av Action et par ganger etter en av mine premenstruelle utbrudd som de kalte det så fint. Var vel først når Zarazel sluttet og Torq tok over det hele startet.

Kan du fortelle litt om disse uenighetene?

Når Torq fikk kongen kontoen så fikk han også den eneste kontoen med hertug rettigheter, siden han var ny i stammen følte noen i stammen det ikke ble helt rett. Selv jeg var litt imot det, men ble en mye større sak en det egentlig burde ha vært. Og Torq om jeg forsto han riktig følte vi ikke stolte helt på han og hans leder erfaring. Før han gikk over til HZ kom det frem kor mye tore hund var imot dette, når det ble tatt opp igjen etter så lang tid. Men mine uenigheter med tore hund startet vel litt senere, da vi hadde forskjellige syn på kordan stammen skulle ledes. Jeg ville ha en stamme med lavt medlemstall og gode spillere mens han forslo spiller for spiller. Samme spilleren ble foreslått opptil flere ganger lel om stammen hadde stemt nei. Han var mer for at stammen skulle ha en ledelse og ikke at alle skulle ha lik stemmerett. Dette var vel del av uenighetene, vi kom aldri til en ordning så det ble bare krangel for krangel. Og til slutt ble vi så forbanna at vi rett og slett stakk.

Som jeg har forstått kan man vel si at du og Kongen av verden 3 hadde samme meninger i Action. Var det dere to som sto igjen med hertug rettigheter til slutt, tross medlemmenes vilje? Og hvem var det som oppløste Action?

Yup. Det stemmer, noen (nevner ikke navn) skjønte tydligvis ikke vi hva som var problemet og trodde hertugpriv kunne få oss til og bli i Action, tross medlemmenes vilje. Men Torq degraderte seg selv ganske kjapt så jeg sto igjen som eneste hersker. En posisjon jeg virkelig ikke ville ha og ente med og oppløse stammen.

Både du og Kongen av verden 3 ble anklaget som spioner for Headhunterz siste tiden dere var i Action, noen kommentarer til den saken?

At jeg begynte og gi litt info til TDH og HZ en 1-2 uker før jeg stakk stemmer. Var en travel tid, og hadde vurdert og slutte så enda en krig var det siste jeg trengte akkurat da. Så bestemte meg for og være nøytral. Men Torq spionerte aldri, dagen vi stakk var dagen jeg endelig greide og få han til og bytte side.

Her sier du at du slutter på Verden 3. Men ryktene sier at du er tilbake. Hva var det som fikk deg til å bli med å spille igjen?

Hmm, joda jeg kan bekrefte jeg er tilbake. Nettop ferdig med sommerjobb og har nå mer tid til tw igjen blir nok ikke like aktiv som før lengere (20/7, nolifer =D) men blir online nok til og gi NN en oppstramming. Mye har skjedd allerede så blir morsomt og se ka som skjer.

Takk for intervjuet, noe du ønsker å legge til?

Np, sier ikke nei takk til et intervju^^ Får vel nevne de personene som har betydd mye for mitt lille tw liv som ikke ble nevnt tidligere da:) En stor hilsen til: Myggen94, lolmaster, Islanzadii, Rena Ryuugu, Lord Ollis, harrier, whitelight og blazeholdie.
 

DeletedUser

Guest
Sharpy1 skrev:
Gikk jo ut av Action et par ganger etter en av mine premenstruelle utbrudd som de kalte det så fint.

Neihei, vi kalte det mannsenutbruddene dine ;)
 

DeletedUser

Guest
Interessant..
Bra intervju. Det var mange artige meldinger i de små nattetimer :)
 

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Sharpy fikk mannsen fordi vi sa han fikk mannsen :p

Du nevnte ikke noe om hvordan du "lurte" oss til å cleare byer for deg i starten. Ville kalt det skittent spill, jeg ;)
 

Næif

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
@Sarsi

Var dere som krevde at jeg skulle forflytte meg til dokk, da kunne dere like godt tømme 2-3 byer :D
tenk på all den tiden jeg tapte på og adle meg 56 timer bort :O

Mvh Sharpy1
 

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Du kunne ikke ha spurt oss pent?

Er ganske sikker på at det var du som spurte om å bli med i Action, så du måtte vel skjønne at du måtte flytte deg mot oss?
 

Næif

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
@ Sarsi9

kanskje:D

Var det jeg som spurte? Mener Zarazel kom forslaget og jeg sa ja men bare en stund. Men så sa han det var ingen vits, så sa jeg ok jeg blir i forblir i stammen .
 

DeletedUser

Guest
@Sarsi

Var dere som krevde at jeg skulle forflytte meg til dokk, da kunne dere like godt tømme 2-3 byer :D
tenk på all den tiden jeg tapte på og adle meg 56 timer bort :O

Mvh Sharpy1

Oss som krevde ja...er faen ikke noe vits i å ha et meldem 56 timer unna.

Du ville være med som et social medlem som ikke engang trengte å få støtte, var ikke sånn at jeg ville ha deg med. Mtp at norsken din var så fuckings uforståelig var det faktisk bare fordi de andre ville ha deg med at jeg ikke kicket deg lenge før du fikk oss til å cleare byer for deg så du kunne få høy ranking.
 

Næif

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
@ Zarazel

Javel? Bryr meg egentlig ikke, så jeg avslutter denne saken med at jeg gjorde en feil.
 

DeletedUser

Guest
Intervjuet skrev:
Verden5.net startet tidlig i 2007, så du må jo ha spilt en stund. Har du noen tips til uerfarne spillere?

Ja, selvfølgelig få tropper tidlig i starten og farm mye. Aktivitet er også utrolig viktig. Men et råd som ikke blir gidd så veldig ofte som er kanskje det som er den største delen av min unike spillestil, er kommunikasjon. Og være en slu liten smådjevel fungerer faktisk hehe. Å da snakker jeg ikke om skitten spill. Tror folk faktisk ikke inser kor manipulerende/slu jeg faktisk er, har altid en eller anna plan.

Jeg kan bekrefte at du er en slu jævel :p Har bevis på det i innboksen min enda jeg :p

Innboksen min skrev:
Sharpy1 den 15.04. klokken 19:44
Vi er gode venner sant? Som en god venn kan du få lov og
... ;)
 

Næif

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
@ pølse

Haha husker den, var det ikke når jeg ville du skulle spionere på BBN eller noe^^?
 

DeletedUser

Guest
flott og oppklarende intervju, og til dere som absolut skal si deres mening, husk at dette er et intervju og det skal vise sharpys tanker og refleksjoner over ting som har skjedd, siden når har det vært ok å drøfte en spillers oppfattning av hvordan situasjoner utartet seg???

keep up the good work RF *stolt*

-Bl00d
 

DeletedUser

Guest
@ pølse

Haha husker den, var det ikke når jeg ville du skulle spionere på BBN eller noe^^?

Japp. Din slu jævel, *skuffelse*.

Og for de nysgjerrige,

Innboks :) skrev:
pølse den 15.04. klokken 22:03
Nei Sharpy. Jeg vil ikke være din spion i BBN. Spionering er noe dritt og ikke rent spill etter min mening

Interessant intervju, artig å lese. Keep up the good work. Gleder meg til å se hvem som er i neste uke :)
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Interessant og oppklarende intervju. Kan bekrefte at han traff på de fleste punktene når det gjaldt hvorfor jeg forlot Action, men han glemte å nevne at jeg i stor grad forlot stammen fordi Min andre Multiaccount (Multipoke), gjentatte ganger skulle være nesevis mot meg. ;)
 

DeletedUser

Guest
Interessant og oppklarende intervju. Kan bekrefte at han traff på de fleste punktene når det gjaldt hvorfor jeg forlot Action, men han glemte å nevne at jeg i stor grad forlot stammen fordi Min andre Multiaccount (Multipoke), gjentatte ganger skulle være nesevis mot meg. ;)

Kanskje det har noe med din arroganse og overlegenhet :rolleyes:
 

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Interessant og oppklarende intervju. Kan bekrefte at han traff på de fleste punktene når det gjaldt hvorfor jeg forlot Action, men han glemte å nevne at jeg i stor grad forlot stammen fordi Min andre Multiaccount (Multipoke), gjentatte ganger skulle være nesevis mot meg. ;)

Poster dette på vegne av MaM siden han er banna:
-------------

Jeg begynte å bli nesevis etter at du stakk. Vi hadde vår krangel rundt scw en stund før men jeg ville se gjennom det siden Tore tydeligvis var venn med deg. Jeg la alt bak meg men når du plutselig inngikk personlig IAP med de vi var i krig med er det jo klart jeg ble sur.

@wannabegangster;
JEG er en vits?

[11.07.2009 03:11:43] Torquemada/Kongen sier : DET ER IKKE ET SPILL NÅR DET IKKE ER MORSOMT LENGER
[11.07.2009 03:11:46] Aril sier : oh noes
[11.07.2009 03:11:49] Aril sier : da er det reality
[11.07.2009 03:11:57] Torquemada/Kongen sier : DU ER EN JÆVLA STYGG INNAVLA SØRINGHOMSE SOM KUN TENKER PÅ SEG SELV
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Torquemada goes bold

Jeg begynte å bli nesevis etter at du stakk.

Du har vært nesevis fra dag en, det eneste du har klart å variere er HVOR nesevis du er.

Vi hadde vår krangel rundt scw en stund før men jeg ville se gjennom det siden Tore tydeligvis var venn med deg. Jeg la alt bak meg men når du plutselig inngikk personlig IAP med de vi var i krig med er det jo klart jeg ble sur.

Selvfølgelig nekter jeg å krige mot spillere jeg har et godt forhold til både IRL og på spillet over en tåpelig gråby. Dersom dere ønsker å gå ut i full krig over en gråby er det på deres eget initiativ, og dere velger da konsekvensene selv. Jeg vil gå så langt som å kalle det for idioti.

[11.07.2009 03:11:43] Torquemada/Kongen sier : DET ER IKKE ET SPILL NÅR DET IKKE ER MORSOMT LENGER
[11.07.2009 03:11:46] Aril sier : oh noes
[11.07.2009 03:11:49] Aril sier : da er det reality
[11.07.2009 03:11:57] Torquemada/Kongen sier : DU ER EN JÆVLA STYGG INNAVLA SØRINGHOMSE SOM KUN TENKER PÅ SEG SELV

Og hvor i alle dager kommer denne samtalen inn i bildet? :rolleyes:

Like søt som alltid MaM... :rolleyes:

Eller kanskje det er fordi MAM er en idiot av dimensjoner og den største bedreviteren på tw.no?

QFT. ;)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Haha, så du prøver ikke å vinne mot folk bare fordi du kjenner dem irl? Så når du spiller risk, prøver du alltid å snu terningene til 1 så folk ikke blir sure på deg og eller? Men men, siden TW er på liv og død for deg (ref til "JEG HATER DEG JEG HAR IKKE HEMMELIG NICK LENGER") er det vel like greit...
 
Topp