Nedstemt/ikke mulig Undersøkelser!

coolekisen

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
For nå går det bare ann og velge et alternativ, i undersøkelsene.

Mulig får at vi kunne få innført, slik at man kunne huke av flere svaralternativer?

Hadde vært kjekt.

- Coole
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hva med to ulike typer undersøkelser, en for avhuking av flere svar og en for enkeltsvar? :) Ikke alle undersøkelser passer for flere avhukninger, og face the fact, risikoen er og blir at en kan bli nedspammet med bestandige helgarderinger av multisvar :p Enkelte kunne finne på å svare både ja og nei på samme spørsmål, for eksempel, selv om spørsmålet er veldig enkelt. Jeg mener at multisvar er noe trådstarter i så fall skulle bestemme, ikke minst for at tråden skal kunne ha en viss verdi i seriøse undersøkelser. Når det totalt er 200 som har svart på undersøkelsen av 30 stammemedlemmer, er det ikke akkurat noen særlig stor verdi i den ;)
 

DeletedUser

Guest
Man kan vinne mye ved å ha gjennomtenkte svaralternativer :)
 

DeletedUser

Guest
Det er også sant, men for de som er mindre priviligerte å ikke være særlig gjennomtenkte? :p Jeg har inntrykket av at de fleste undersøkelser blir laget i en voldsom fart, det er ikke alltid en rekker å få med alle alternativene en gang. Hvis flertallet av spillerne lager undersøkelsene sine på den måten, er det ikke flertallet man må ta hensyn til? Det er i hvert fall noe jeg hører folk gnåle om ganske ofte, da er vel det riktig? :)

Det jeg så for meg var egentlig en boks for avhuking som lignet den for viktig-markering, som du kunne trykke på for å velge hvorvidt undersøkelsen skulle gi rom for å svare flere enn ett alternativ. Undersøkelsene på off forum har vel allerede egenskapen at en kan krysse av for flere svar, så all verdens kompleksiteter burde det ikke bli ingame heller ;)
 

coolekisen

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Hva med to ulike typer undersøkelser, en for avhuking av flere svar og en for enkeltsvar? :) Ikke alle undersøkelser passer for flere avhukninger, og face the fact, risikoen er og blir at en kan bli nedspammet med bestandige helgarderinger av multisvar :p Enkelte kunne finne på å svare både ja og nei på samme spørsmål, for eksempel, selv om spørsmålet er veldig enkelt. Jeg mener at multisvar er noe trådstarter i så fall skulle bestemme, ikke minst for at tråden skal kunne ha en viss verdi i seriøse undersøkelser. Når det totalt er 200 som har svart på undersøkelsen av 30 stammemedlemmer, er det ikke akkurat noen særlig stor verdi i den ;)

Det jeg mente :p
 
Topp