Underskrift for å PRØVE speedserver på .no

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Noe som er minst like vellykket gjennom ticketsystemet, uten at det går utover flere hundre aktive forumbrukere.
 

DeletedUser

Guest
Går ut over? Er jo ikke så fryktelig ille å trykke på musa 3-4 ganger. Tar deg vel ca 20 sekunder. Jeez
 

DeletedUser

Guest
Feil! Museklikking er en ekstremsport og de raskeste klikkerne kan få til 5 klikk på 0,74 sekund :D

Skriv min stemme opp - om det ikke er forsent igjen, da? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Er forresten denne tråden utdatert? Ville være fint med en offentlig uttalelse (gjerne av trådstarter eller lignende) på hvorvidt det spiller den minste rolle om det er fler som melder seg på underskriftskampanjen? :)
 

DeletedUser

Guest
Går ut over? Er jo ikke så fryktelig ille å trykke på musa 3-4 ganger. Tar deg vel ca 20 sekunder. Jeez

Spam er spam... :p Er som å ha en masse skrikerunger i baksetet når man er på biltur.

"Er vi framme snart?"

"Er vi framme snart?"

"Er vi framme snart?"

"Jeg vil ha IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS!"

Tar deg ikke mye lengre tid å spørre via en ticket heller, og der får du i det minste svar.
 

DeletedUser

Guest
Jeg støtter wynja jeg; bruk ticketsystemet. Å svare i denne tråden vil ikke gjøre prosessen å få svar fra innogames noe raskere.

Straks vi får et konkret svar så vil dere få vite det.
 

DeletedUser

Guest
Spam er spam... :p Er som å ha en masse skrikerunger i baksetet når man er på biltur.

"Er vi framme snart?"

"Er vi framme snart?"

"Er vi framme snart?"

"Jeg vil ha IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS!"

Tar deg ikke mye lengre tid å spørre via en ticket heller, og der får du i det minste svar.

Spamer jo ikke sååå mye da:rolleyes: Uansett så tar ticket systemet mye lenger tid. Ihvertfall utifra mine erfaringer.
 

DeletedUser

Guest
Vet ikke helt om dere MYYYYE heller vil bli spammet ned med tickets :p Det er vel greit å holde seg til én tråd isteden for at noen spammer her og noen der? :)
 

DeletedUser

Guest
Vet ikke helt om dere MYYYYE heller vil bli spammet ned med tickets :p Det er vel greit å holde seg til én tråd isteden for at noen spammer her og noen der? :)

mindre jobb for moderatorene eller de som tar i mot ticetsene :p
Slik at de kan konse på speedrunder :D

btw, wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen Jeeeeeeeeeeeeeeeg villllllllllllll haaaaaaaa speeeeeeeeeeeeeeddddddddddd :)
 

DeletedUser

Guest
Dette er den mest ironiske saken jeg har lest. Dere skriver spam dere og, dere skriver vel egentlig mer spam enn de som ber om å få et svar som gjelder trådens tema?

Det å diskutere om en slik samtale er spam, går vel dere off topic?
Etter det jeg har forstått, handler denne tråden om speed på den norske serveren.
Den er ikke et sted hvor man skal diskutere om noe er spam?
 

DeletedUser

Guest
Nå kan dere holde dere til emnet. Slik at jeg slepper å slenge ut noen infractions. ;)
 

DeletedUser

Guest
kan ikke heller norske tribalwars sette opp speed server hver kvart år som varer i kansje 1-2 uker eller noe slikt?
speed skaper mere spenning og på en dag kan du adle flere byer, alt går raskere og mere spenning! :D

dere som ikke vil ha speed server bare ikke spill på speed serveren da? :S
hva er vitsen i å stresse med å lage forums poster?

:jkul:
 

DeletedUser

Guest
kan ikke heller norske tribalwars sette opp speed server hver kvart år som varer i kansje 1-2 uker eller noe slikt?
speed skaper mere spenning og på en dag kan du adle flere byer, alt går raskere og mere spenning! :D

dere som ikke vil ha speed server bare ikke spill på speed serveren da? :S
hva er vitsen i å stresse med å lage forums poster?

:jkul:

beklager glemte underskriften... SOSIOPAT VIL HA, VIL HA! :D
 

DeletedUser

Guest
kan ikke heller norske tribalwars sette opp speed server hver kvart år som varer i kansje 1-2 uker eller noe slikt?
speed skaper mere spenning og på en dag kan du adle flere byer, alt går raskere og mere spenning! :D

dere som ikke vil ha speed server bare ikke spill på speed serveren da? :S
hva er vitsen i å stresse med å lage forums poster?

:jkul:

Hvorfor bare hvert kvart år? Når de først har kjøpt en server så blir det vel litt oftere :D
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp