Unnskyld Sindre!

Status
Stengt for ytterligere svar.

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Da vil jeg komme å beklage over hendelsene som har skjedd det siste døgnet, og personangrepene imot Sindre som ble gjort. Skal gjøre alt jeg kan for at dette ikke skal skje igjen mot noen, og skal slutte med usaklige og irriterende kommentarer på forumet.

Håper dere klarer følge og gjøre det MasterSplinter ville ha fram med det innlegget han la ut.

Håper dere kan bruke mine handlinger som et eksempel på hva dere IKKE vil være eller gjøre. Og at mine feilsteg kan hjelpe dere og nye TW spillere videre på en positiv rute.

Igjen beklager jeg til Sindre for hva som skjedde, også vil jeg si at jeg og han har lagt dette bak oss.

Jeg vil "fordufte" fra det offentlige i ei studn framover nu og.

Lykke til videre!
 
Sist redigert:

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
Tøft gjort av deg å komme med en offentlig beklagelse Olve, det står det respekt av! :) Alle kan gjøre feil, men det er få som tør å beklage seg etterpå!
 
Sist redigert:

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Vil og si at mange av dere som skrev imot meg er nesten like gode som meg i denne sammenhengen, og det faktisk like vondt for meg som det er for alle andre å få angrep i form av poster på meg.
Hvorfor legger du til dette? Hvordan hjelper det din sak?
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
I går kveld la jeg og Olve det bak oss. Godt å få det ut av verden, så vi kan fokusere på spillet isteden :)
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Sant nok, men det passer seg ikke å ta opp det i denne tråden. Å gjøre seg selv til offer i samme sammenheng som man unnskylder seg selv og liksom skal "legge seg flat" blir helt feil. Det får meg til å stille spørsmål ved hvor mye Olve egentlig har lært.
 

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
Her er det ikke snakk om å gjøre seg til et offer. Flere kom med kommentarer direkte rettet mot Olve som person. Det er fakta, ikke bare noe Olve kommer med.

Nå har Olve beklaget seg, og jeg synes alle bør være såpass voksne at de aksepterer den unnskyldningen. Han har skværet opp med Sindre.

Grunnen til at så få unnskylder seg på forum er slike kommentarer du nettopp kom med.
 
Sist redigert:

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Det er bra at han unnskylder seg, og jeg skjønner at folk sikkert har vært slemme mot ham etter kommentarene hans mot Sindre. Jeg har ingen grunn til å måtte akseptere unnskyldningen til Olve - overfor meg har han ingenting å unnskylde. Han har ikke gjort noe galt mot meg. For min del kunne alt dette blitt tatt privat over skype.

Men når han først unnskylder seg offentlig kan han la helt være å ta opp hva andre har gjort mot ham. Det er feil sted å ta det opp, og oppleves som meg som om han sier "unnskyld for at jeg var ekkel mot Sindre, men andre var ekle mot meg også". Det er ikke å legge seg flat, det er å prøve å få sympati ved å gjøre seg selv til et offer.
 

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
Jeg ser heller på det som at han unnskylder seg, samt oppfordrer andre til å ikke gjøre samme tabbe.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Det er bra at han unnskylder seg, og jeg skjønner at folk sikkert har vært slemme mot ham etter kommentarene hans mot Sindre. Jeg har ingen grunn til å måtte akseptere unnskyldningen til Olve - overfor meg har han ingenting å unnskylde. Han har ikke gjort noe galt mot meg. For min del kunne alt dette blitt tatt privat over skype.

Men når han først unnskylder seg offentlig kan han la helt være å ta opp hva andre har gjort mot ham. Det er feil sted å ta det opp, og oppleves som meg som om han sier "unnskyld for at jeg var ekkel mot Sindre, men andre var ekle mot meg også". Det er ikke å legge seg flat, det er å prøve å få sympati ved å gjøre seg selv til et offer.

Jeg ville ha fram det at andre gjorde det motsatte av hva tråden var for, de begynte å gå imot meg. Det er det jeg mente med hva jeg skrev ikke at de er ekle mot meg siden det trenger du ikke være ekspert for å se.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Fair enough. For meg virket det (og virker egentlig fortsatt) som om du bare ville vinne litt ekstra sympati. Men på den annen side synes jeg egentlig hele denne sagaen er veldig rar. Jeg har aldri likt når noen føler de må bli fornærmet på andres vegne, og ender opp med å uttrykke seg i plenum om hvor sinte og fornærmet de er på grunn av noe som egentlig ikke angår dem. Ingenting av dette burde etter min mening endt opp på forumet.
 

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
Eneste måten å sette en stopper for det er å ta det offentlig, samt vise at man tar avstand fra det. Man kan ikke akseptere at alt er greit så lenge det ikke skjer på forum. Det angår absolutt meg når bekjente og venner blir utsatt for personangrep, og dermed får spillopplevelsen sin ødelagt. Det samme gjelder når Olve blir angrepet.

Olve har uansett beklaget seg, og det er utrolig tøft gjort.
 
Sist redigert:

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Du kunne skrevet det du skrev, men i stedet for å legge det ut offentlig kunne du sendt det på PM. Det ville hatt nøyaktig samme effekt, og blitt en langt mindre shitstorm.
 

MasterSplinter

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
251
Du kunne skrevet det du skrev, men i stedet for å legge det ut offentlig kunne du sendt det på PM. Det ville hatt nøyaktig samme effekt, og blitt en langt mindre shitstorm.

Det viktigste for meg var at ikke bare jeg, men også resten av tw-samfunnet tok avstand fra slike handlinger. Det funker bedre som en "skrekk og advarsel" til andre som gjør det samme. Jeg ønsket at folk skulle få sett hva som ble sagt samt ta stilling til det. Grunnen til at posten ble slettet etter noen timer var at den ikke skulle bli en plass å grave frem skit i fremtiden.

Jeg er for at det ble en "shitstorm" mot handlingene, men ikke mot Olve som person. Olve har selv tatt avstand fra dem i denne posten.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har ikke lest denne såkalte Skype-samtalen, men jeg mener Sindre fortjener dritt og personangrep for hva han har gjort. Han har regelrett pisset på alle som har brukt store deler av tiden siden på å redde kontoen hans, og hjelpe veksten hans. Hvorfor skal han være fritatt for å motta dritt da? Skal man ikke si hva man mener om ting? Hvorfor legge skjul på det?

Jeg ser ingen problemer med hva Olve har skrevet her på forumet - av hva jeg har sett. Jeg synes det bare er kult at Olve sier hva han mener.

Forøvrig, jeg finner det litt morsomt hvordan folk skal alltid prøve å virke så perfekte her. Uthengningen av Olve og Sondrekul er minst like ille - verre IMO - som reaksjonene mot Sindre.
 
Sist redigert av en moderator:

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Det er ingen som fortjener personangrep mot seg.
Noe drittslenging av ting som er skjedd in game er greit, men personangrep er å gå for langt!
 

DeletedUser

Guest
Det spørs i hvilken alvorlighetsgrad personangrepene er i. "Du er en liten drittunge med problemer", er akseptabelt personangrep IMO, hvis du har grunnlag for å si det vel og merke.
"Du er en liten feit drittunge med ekkelt fjes uten venner som jeg skal drepe deg", er verre og selvfølgelig uaksepabelt.

Er jo slik at dette er ett anonymt forum, så er ingen grunn til å ta seg nær av kommentarer.
 
Sist redigert av en moderator:

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
''som jeg skal drepe deg"
Flott valg av ord her. Kudos. Credz. Flink.

Er jo slik at dette er ett anonymt forum, så er ingen grunn til å ta seg nær av kommentarer.
Hvor har du fått for deg at forumet er anonymt? Jeg vet navnet og har sett bilder av halvparten av de profilerte spillerne i det norske tw-samfunnet, inkludert deg. Hvis du har fått for deg at dette forumet er ''trygt'' for trashtalk og personangrep, burde du ta en ny vurdering av det såkalte anonyme forumet ditt, eller hva trur du Harald?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp